Ekshibicjonizm w internecie. Analiza zjawiska nadmiernej autoprezentacji w sieci na podstawie portalu społecznościowego Facebook

master
dc.abstract.enThe work shows empirically the phenomenon of excessive presenting themselves what is taking place on social networks . These behaviors are called work exhibitionism . Analysis of the phenomenon of excessive self-presentation in the network was based on the social networking site Facebook and using online surveys . The aim of the analyzes was to show what exhibitionism users on the network , making the characteristics of the phenomenon, showing whom the data behavior and eksplain problem through existing sociological theoriespl
dc.abstract.plPraca ukazuje w sposób empiryczny zjawisko nadmiernej prezentacji siebie jakie ma miejsce na portalach społecznościowych. Omawiane zachowania nazywane są w pracy ekshibicjonizmem. Analiza zjawiska nadmiernej autoprezentacji w sieci została dokonana na podstawie portalu społecznościowego Facebook oraz przy użyciu ankiet online. Celem dokonanych analiz było pokazanie czym jest ekshibicjonizm użytkowników w sieci, dokonanie charakterystyki zjawiska, ukazanie kogo dotyczą dane zachowania oraz eksplanacja problemu poprzez istniejące teorie socjologiczne.pl
dc.affiliationWydział Filozoficznypl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorFrysztacki, Krzysztof - 127955 pl
dc.contributor.authorPiotrowska, Małgorzatapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WF5pl
dc.contributor.reviewerFrysztacki, Krzysztof - 127955 pl
dc.contributor.reviewerKaszyński, Hubert - 128707 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T19:34:39Z
dc.date.available2020-07-26T19:34:39Z
dc.date.submitted2016-01-21pl
dc.fieldofstudysocjologiapl
dc.fieldofstudykomunikowanie we współczesnym społeczeństwiepl
dc.identifier.apddiploma-102732-183435pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/209410
dc.languagepolpl
dc.subject.enFacebook, social media, exhibitionism, excessive self-presentation, content analysis of posts, online surveyspl
dc.subject.plFacebook, social media, ekshibicjonizm, nadmierna autoprezentacja, analiza treści postów, ankiety onlinepl
dc.titleEkshibicjonizm w internecie. Analiza zjawiska nadmiernej autoprezentacji w sieci na podstawie portalu społecznościowego Facebookpl
dc.title.alternativeExhibitionism on the web. Analysis of the phenomenon of excessive self-presentation in the network based on the social media site Facebook.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The work shows empirically the phenomenon of excessive presenting themselves what is taking place on social networks . These behaviors are called work exhibitionism . Analysis of the phenomenon of excessive self-presentation in the network was based on the social networking site Facebook and using online surveys . The aim of the analyzes was to show what exhibitionism users on the network , making the characteristics of the phenomenon, showing whom the data behavior and eksplain problem through existing sociological theories
dc.abstract.plpl
Praca ukazuje w sposób empiryczny zjawisko nadmiernej prezentacji siebie jakie ma miejsce na portalach społecznościowych. Omawiane zachowania nazywane są w pracy ekshibicjonizmem. Analiza zjawiska nadmiernej autoprezentacji w sieci została dokonana na podstawie portalu społecznościowego Facebook oraz przy użyciu ankiet online. Celem dokonanych analiz było pokazanie czym jest ekshibicjonizm użytkowników w sieci, dokonanie charakterystyki zjawiska, ukazanie kogo dotyczą dane zachowania oraz eksplanacja problemu poprzez istniejące teorie socjologiczne.
dc.affiliationpl
Wydział Filozoficzny
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Frysztacki, Krzysztof - 127955
dc.contributor.authorpl
Piotrowska, Małgorzata
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WF5
dc.contributor.reviewerpl
Frysztacki, Krzysztof - 127955
dc.contributor.reviewerpl
Kaszyński, Hubert - 128707
dc.date.accessioned
2020-07-26T19:34:39Z
dc.date.available
2020-07-26T19:34:39Z
dc.date.submittedpl
2016-01-21
dc.fieldofstudypl
socjologia
dc.fieldofstudypl
komunikowanie we współczesnym społeczeństwie
dc.identifier.apdpl
diploma-102732-183435
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/209410
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Facebook, social media, exhibitionism, excessive self-presentation, content analysis of posts, online surveys
dc.subject.plpl
Facebook, social media, ekshibicjonizm, nadmierna autoprezentacja, analiza treści postów, ankiety online
dc.titlepl
Ekshibicjonizm w internecie. Analiza zjawiska nadmiernej autoprezentacji w sieci na podstawie portalu społecznościowego Facebook
dc.title.alternativepl
Exhibitionism on the web. Analysis of the phenomenon of excessive self-presentation in the network based on the social media site Facebook.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
166
Views per month
Views per city
Warsaw
50
Krakow
13
Poznan
8
Gdansk
7
Wroclaw
7
Lodz
6
Clonee
4
Choszczno
3
Dublin
3
Katowice
3

No access

No Thumbnail Available