Zarządzanie strategiczne na przykładzie małej firmy e-commerce

licenciate
dc.abstract.enThis study aims to conduct a case study focused on strategic management and strategic analysis of a small e-commerce company in the context of development and expansion in the cosmetics market. The study focuses on the identification of development strategies and strategies to combat competition. The research method is based on a case study of the online store "tiande.net.pl" using strategic analysis. Data sources include information related to the company's operations, such as databases or interviews with owners and employees, as well as scientific and industry literature. The conclusions of the analysis indicate that the company "tiande.net.pl" is in a relatively strong position in the natural cosmetics market, but it needs to face competition and current economic problems. To achieve success, the company should focus on differentiating itself from the competition, diversifying its assortment, searching for new markets and segments, strengthening its marketing activities and optimizing its supply chain. The recommended strategy for the "tiande.net.pl" company is a differentiation strategy that will allow it to stand out in the natural and health cosmetics market, diversify its business, create additional value for customers and increase their loyalty.pl
dc.abstract.plCelem niniejszego badania jest przeprowadzenie studium przypadku skupionego na zarządzaniu strategicznym oraz analizie strategicznej małej firmy e-commerce w kontekście rozwoju i ekspansji na rynku kosmetycznym. Badanie koncentruje się na identyfikacji strategii rozwoju oraz strategii walki z konkurencją. Metoda badawcza opiera się na studium przypadku sklepu internetowego "tiande.net.pl" z wykorzystaniem analizy strategicznej. Źródłem danych są informacje związane z działalnością firmy, takie jak bazy danych czy wywiady z właścicielami i pracownikami oraz literatura naukowa i branżowa. Wnioski z analizy wskazują, że firma "tiande.net.pl" znajduje się w relatywnie silnej pozycji na rynku kosmetyków naturalnych, ale musi stawić czoła konkurencji oraz aktualnym problemom gospodarczym. Aby osiągnąć sukces, firma powinna skupić się na wyróżnieniu się na tle konkurencji, dywersyfikacji asortymentu, poszukiwaniu nowych rynków i segmentów, wzmacnianiu działań marketingowych oraz optymalizacji łańcucha do-staw. Rekomendowaną strategią dla firmy "tiande.net.pl" jest strategia różnicowania, która pozwoli wyróżnić się na rynku kosmetyków naturalnych i zdrowotnych, zdywersyfikować działalność, tworzyć dodatkową wartość dla klientów oraz zwiększyć ich lojalność.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorTeczke, Maciejpl
dc.contributor.authorMróz, Karolpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerTeczke, Maciejpl
dc.contributor.reviewerBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.date.accessioned2023-07-11T21:46:10Z
dc.date.available2023-07-11T21:46:10Z
dc.date.submitted2023-07-11pl
dc.fieldofstudyzarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-165061-294336pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/315577
dc.languagepolpl
dc.subject.encase study - development strategy - e-commerce – strategic analysis - strategic managementpl
dc.subject.planaliza strategiczna - e-commerce - strategia rozwoju - studium przypadku – zarządzanie strategicznepl
dc.titleZarządzanie strategiczne na przykładzie małej firmy e-commercepl
dc.title.alternativeStrategic management on the example of a small e-commerce companypl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This study aims to conduct a case study focused on strategic management and strategic analysis of a small e-commerce company in the context of development and expansion in the cosmetics market. The study focuses on the identification of development strategies and strategies to combat competition. The research method is based on a case study of the online store "tiande.net.pl" using strategic analysis. Data sources include information related to the company's operations, such as databases or interviews with owners and employees, as well as scientific and industry literature. The conclusions of the analysis indicate that the company "tiande.net.pl" is in a relatively strong position in the natural cosmetics market, but it needs to face competition and current economic problems. To achieve success, the company should focus on differentiating itself from the competition, diversifying its assortment, searching for new markets and segments, strengthening its marketing activities and optimizing its supply chain. The recommended strategy for the "tiande.net.pl" company is a differentiation strategy that will allow it to stand out in the natural and health cosmetics market, diversify its business, create additional value for customers and increase their loyalty.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszego badania jest przeprowadzenie studium przypadku skupionego na zarządzaniu strategicznym oraz analizie strategicznej małej firmy e-commerce w kontekście rozwoju i ekspansji na rynku kosmetycznym. Badanie koncentruje się na identyfikacji strategii rozwoju oraz strategii walki z konkurencją. Metoda badawcza opiera się na studium przypadku sklepu internetowego "tiande.net.pl" z wykorzystaniem analizy strategicznej. Źródłem danych są informacje związane z działalnością firmy, takie jak bazy danych czy wywiady z właścicielami i pracownikami oraz literatura naukowa i branżowa. Wnioski z analizy wskazują, że firma "tiande.net.pl" znajduje się w relatywnie silnej pozycji na rynku kosmetyków naturalnych, ale musi stawić czoła konkurencji oraz aktualnym problemom gospodarczym. Aby osiągnąć sukces, firma powinna skupić się na wyróżnieniu się na tle konkurencji, dywersyfikacji asortymentu, poszukiwaniu nowych rynków i segmentów, wzmacnianiu działań marketingowych oraz optymalizacji łańcucha do-staw. Rekomendowaną strategią dla firmy "tiande.net.pl" jest strategia różnicowania, która pozwoli wyróżnić się na rynku kosmetyków naturalnych i zdrowotnych, zdywersyfikować działalność, tworzyć dodatkową wartość dla klientów oraz zwiększyć ich lojalność.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Teczke, Maciej
dc.contributor.authorpl
Mróz, Karol
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Teczke, Maciej
dc.contributor.reviewerpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.date.accessioned
2023-07-11T21:46:10Z
dc.date.available
2023-07-11T21:46:10Z
dc.date.submittedpl
2023-07-11
dc.fieldofstudypl
zarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-165061-294336
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/315577
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
case study - development strategy - e-commerce – strategic analysis - strategic management
dc.subject.plpl
analiza strategiczna - e-commerce - strategia rozwoju - studium przypadku – zarządzanie strategiczne
dc.titlepl
Zarządzanie strategiczne na przykładzie małej firmy e-commerce
dc.title.alternativepl
Strategic management on the example of a small e-commerce company
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available