Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Tworzenie i podejmowanie wyborów w grach komputerowych
Creating and making choices in video games
gry komputerowe, wybory, twórca, gracz, decyzje, dylemat
computer games, choices, creator, player, decisions, dilemma
Niniejsza praca omawia temat tworzenia, a także podejmowania wyborów w grach komputerowych, zarówno z perspektywy jej twórców, jak i graczy. Szczególnej uwadze poświęcone zostało zagadnienie, jak trudnym jest stworzenie złożonego dylematu, który nie tylko skłoni gracza do myślenia i zagłębienia się w świat gry, ale także skłoni go refleksji i sprawi, iż czas spędzony w grze nie będzie jedynie pozbawionym znaczenia epizodem, o którym wkrótce zapomni.
This thesis discusses the topic of creating and making choices in computer games, both from the perspective of its creators and players. Particular attention has been paid to the issue of how difficult it is to create a complex dilemma that will not only make the player think and delve into the game world, but also make him reflect and make the time spent in the game not only a meaningless episode about which soon will forget.
dc.abstract.en | This thesis discusses the topic of creating and making choices in computer games, both from the perspective of its creators and players. Particular attention has been paid to the issue of how difficult it is to create a complex dilemma that will not only make the player think and delve into the game world, but also make him reflect and make the time spent in the game not only a meaningless episode about which soon will forget. | pl |
dc.abstract.pl | Niniejsza praca omawia temat tworzenia, a także podejmowania wyborów w grach komputerowych, zarówno z perspektywy jej twórców, jak i graczy. Szczególnej uwadze poświęcone zostało zagadnienie, jak trudnym jest stworzenie złożonego dylematu, który nie tylko skłoni gracza do myślenia i zagłębienia się w świat gry, ale także skłoni go refleksji i sprawi, iż czas spędzony w grze nie będzie jedynie pozbawionym znaczenia epizodem, o którym wkrótce zapomni. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Pitrus, Andrzej - 131431 | pl |
dc.contributor.author | Wróbel, Bartłomiej | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Pitrus, Andrzej - 131431 | pl |
dc.contributor.reviewer | Janik, Justyna | pl |
dc.date.accessioned | 2022-10-07T21:36:43Z | |
dc.date.available | 2022-10-07T21:36:43Z | |
dc.date.submitted | 2022-10-05 | pl |
dc.fieldofstudy | filmoznawstwo i wiedza o nowych mediach | pl |
dc.identifier.apd | diploma-157497-279862 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/301110 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | computer games, choices, creator, player, decisions, dilemma | pl |
dc.subject.pl | gry komputerowe, wybory, twórca, gracz, decyzje, dylemat | pl |
dc.title | Tworzenie i podejmowanie wyborów w grach komputerowych | pl |
dc.title.alternative | Creating and making choices in video games | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |