BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI W INTERNECIE JAKO ŹRÓDŁO ROZWOJU FIRMY NA PRZYKŁADZIE BRANŻY ŚLUBNEJ

master
dc.abstract.enThis paper aims to present the analysis of building brand awareness online as a source of company development on the example of the wedding industry.The work consists of four parts. The first chapter presents the conditions for the development of a modern enterprise. The second chapter analyses the concept of digital brand management and its tools. The third chapter presents the characteristics of the wedding industry in Poland and trends analysis present as a research area. The fourth chapter analyses and evaluates the internet tools used to build brand awareness of Wedding Dream Group sp.z o.o.. The dissertation was based on the literature on the subject, the "Wedding Dream" website, internet sources and private support groups on social media channels. The study was based on wedding enterprises analysis and a survey conducted among the closed group „Ślub na Głowie-weselno-ślubna grupa wsparcia”.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest przedstawienie analizy budowy świadomości marki w Internecie jako źródła rozwoju firmy na przykładzie branży ślubnej. Całość pracy składa się z czterech części. Rozdział pierwszy przedstawia uwarunkowania rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa. Rozdział drugi stanowi analizę pojęcia i narzędzi zarządzania marką w Internecie. Trzeci rozdział prezentuje charakterystykę branży ślubnej w Polsce, analizę trendów i tendencji jako obszar badawczy. Rozdział czwarty stanowi analizę i ocenę wykorzystanych narzędzi internetowych w procesie budowy świadomości marki przedsiębiorstwa Wedding Dream Group sp. z o.o. z branży ślubnej. Praca powstała w oparciu o literaturę przedmiotu, stronę internetową „Wedding Dream” źródła internetowe oraz zamknięte grupy wsparcia na kanałach społecznościowych. W pracy oparto się na analizie przedsiębiorstw sektora oraz na przeprowadzonym badaniu ankietowym wśród grupy zamkniętej „Ślub na Głowie-weselno-ślubna grupa wsparcia”.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorDudzińska-Korczak, Natalia - 127812 pl
dc.contributor.authorIwańska, Kamilapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerWziątek-Staśko, Annapl
dc.contributor.reviewerDudzińska-Korczak, Natalia - 127812 pl
dc.date.accessioned2022-07-13T21:40:27Z
dc.date.available2022-07-13T21:40:27Z
dc.date.submitted2022-07-13pl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-156306-248887pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/296711
dc.languagepolpl
dc.subject.enKeywords: brand management - building brand awareness - enterprise development - wedding industrypl
dc.subject.plSłowa kluczowe: branża ślubna - budowa świadomości marki - rozwój przedsiębiorstwa – zarządzanie markąpl
dc.titleBUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI W INTERNECIE JAKO ŹRÓDŁO ROZWOJU FIRMY NA PRZYKŁADZIE BRANŻY ŚLUBNEJpl
dc.title.alternativeBUILDING BRAND AWARENESS ON THE INTERNET AS A SOURCE OF COMPANY DEVELOPMENT ON THE EXAMPLE OF THE WEDDING INDUSTRYpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This paper aims to present the analysis of building brand awareness online as a source of company development on the example of the wedding industry.The work consists of four parts. The first chapter presents the conditions for the development of a modern enterprise. The second chapter analyses the concept of digital brand management and its tools. The third chapter presents the characteristics of the wedding industry in Poland and trends analysis present as a research area. The fourth chapter analyses and evaluates the internet tools used to build brand awareness of Wedding Dream Group sp.z o.o.. The dissertation was based on the literature on the subject, the "Wedding Dream" website, internet sources and private support groups on social media channels. The study was based on wedding enterprises analysis and a survey conducted among the closed group „Ślub na Głowie-weselno-ślubna grupa wsparcia”.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie analizy budowy świadomości marki w Internecie jako źródła rozwoju firmy na przykładzie branży ślubnej. Całość pracy składa się z czterech części. Rozdział pierwszy przedstawia uwarunkowania rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa. Rozdział drugi stanowi analizę pojęcia i narzędzi zarządzania marką w Internecie. Trzeci rozdział prezentuje charakterystykę branży ślubnej w Polsce, analizę trendów i tendencji jako obszar badawczy. Rozdział czwarty stanowi analizę i ocenę wykorzystanych narzędzi internetowych w procesie budowy świadomości marki przedsiębiorstwa Wedding Dream Group sp. z o.o. z branży ślubnej. Praca powstała w oparciu o literaturę przedmiotu, stronę internetową „Wedding Dream” źródła internetowe oraz zamknięte grupy wsparcia na kanałach społecznościowych. W pracy oparto się na analizie przedsiębiorstw sektora oraz na przeprowadzonym badaniu ankietowym wśród grupy zamkniętej „Ślub na Głowie-weselno-ślubna grupa wsparcia”.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812
dc.contributor.authorpl
Iwańska, Kamila
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Wziątek-Staśko, Anna
dc.contributor.reviewerpl
Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812
dc.date.accessioned
2022-07-13T21:40:27Z
dc.date.available
2022-07-13T21:40:27Z
dc.date.submittedpl
2022-07-13
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-156306-248887
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/296711
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Keywords: brand management - building brand awareness - enterprise development - wedding industry
dc.subject.plpl
Słowa kluczowe: branża ślubna - budowa świadomości marki - rozwój przedsiębiorstwa – zarządzanie marką
dc.titlepl
BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI W INTERNECIE JAKO ŹRÓDŁO ROZWOJU FIRMY NA PRZYKŁADZIE BRANŻY ŚLUBNEJ
dc.title.alternativepl
BUILDING BRAND AWARENESS ON THE INTERNET AS A SOURCE OF COMPANY DEVELOPMENT ON THE EXAMPLE OF THE WEDDING INDUSTRY
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available
Collections