Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI W INTERNECIE JAKO ŹRÓDŁO ROZWOJU FIRMY NA PRZYKŁADZIE BRANŻY ŚLUBNEJ
BUILDING BRAND AWARENESS ON THE INTERNET AS A SOURCE OF COMPANY DEVELOPMENT ON THE EXAMPLE OF THE WEDDING INDUSTRY
Słowa kluczowe: branża ślubna - budowa świadomości marki - rozwój przedsiębiorstwa – zarządzanie marką
Keywords: brand management - building brand awareness - enterprise development - wedding industry
Celem niniejszej pracy jest przedstawienie analizy budowy świadomości marki w Internecie jako źródła rozwoju firmy na przykładzie branży ślubnej. Całość pracy składa się z czterech części. Rozdział pierwszy przedstawia uwarunkowania rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa. Rozdział drugi stanowi analizę pojęcia i narzędzi zarządzania marką w Internecie. Trzeci rozdział prezentuje charakterystykę branży ślubnej w Polsce, analizę trendów i tendencji jako obszar badawczy. Rozdział czwarty stanowi analizę i ocenę wykorzystanych narzędzi internetowych w procesie budowy świadomości marki przedsiębiorstwa Wedding Dream Group sp. z o.o. z branży ślubnej. Praca powstała w oparciu o literaturę przedmiotu, stronę internetową „Wedding Dream” źródła internetowe oraz zamknięte grupy wsparcia na kanałach społecznościowych. W pracy oparto się na analizie przedsiębiorstw sektora oraz na przeprowadzonym badaniu ankietowym wśród grupy zamkniętej „Ślub na Głowie-weselno-ślubna grupa wsparcia”.
This paper aims to present the analysis of building brand awareness online as a source of company development on the example of the wedding industry.The work consists of four parts. The first chapter presents the conditions for the development of a modern enterprise. The second chapter analyses the concept of digital brand management and its tools. The third chapter presents the characteristics of the wedding industry in Poland and trends analysis present as a research area. The fourth chapter analyses and evaluates the internet tools used to build brand awareness of Wedding Dream Group sp.z o.o.. The dissertation was based on the literature on the subject, the "Wedding Dream" website, internet sources and private support groups on social media channels. The study was based on wedding enterprises analysis and a survey conducted among the closed group „Ślub na Głowie-weselno-ślubna grupa wsparcia”.
dc.abstract.en | This paper aims to present the analysis of building brand awareness online as a source of company development on the example of the wedding industry.The work consists of four parts. The first chapter presents the conditions for the development of a modern enterprise. The second chapter analyses the concept of digital brand management and its tools. The third chapter presents the characteristics of the wedding industry in Poland and trends analysis present as a research area. The fourth chapter analyses and evaluates the internet tools used to build brand awareness of Wedding Dream Group sp.z o.o.. The dissertation was based on the literature on the subject, the "Wedding Dream" website, internet sources and private support groups on social media channels. The study was based on wedding enterprises analysis and a survey conducted among the closed group „Ślub na Głowie-weselno-ślubna grupa wsparcia”. | pl |
dc.abstract.pl | Celem niniejszej pracy jest przedstawienie analizy budowy świadomości marki w Internecie jako źródła rozwoju firmy na przykładzie branży ślubnej. Całość pracy składa się z czterech części. Rozdział pierwszy przedstawia uwarunkowania rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa. Rozdział drugi stanowi analizę pojęcia i narzędzi zarządzania marką w Internecie. Trzeci rozdział prezentuje charakterystykę branży ślubnej w Polsce, analizę trendów i tendencji jako obszar badawczy. Rozdział czwarty stanowi analizę i ocenę wykorzystanych narzędzi internetowych w procesie budowy świadomości marki przedsiębiorstwa Wedding Dream Group sp. z o.o. z branży ślubnej. Praca powstała w oparciu o literaturę przedmiotu, stronę internetową „Wedding Dream” źródła internetowe oraz zamknięte grupy wsparcia na kanałach społecznościowych. W pracy oparto się na analizie przedsiębiorstw sektora oraz na przeprowadzonym badaniu ankietowym wśród grupy zamkniętej „Ślub na Głowie-weselno-ślubna grupa wsparcia”. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812 | pl |
dc.contributor.author | Iwańska, Kamila | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Wziątek-Staśko, Anna | pl |
dc.contributor.reviewer | Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812 | pl |
dc.date.accessioned | 2022-07-13T21:40:27Z | |
dc.date.available | 2022-07-13T21:40:27Z | |
dc.date.submitted | 2022-07-13 | pl |
dc.fieldofstudy | marketing i logistyka | pl |
dc.identifier.apd | diploma-156306-248887 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/296711 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Keywords: brand management - building brand awareness - enterprise development - wedding industry | pl |
dc.subject.pl | Słowa kluczowe: branża ślubna - budowa świadomości marki - rozwój przedsiębiorstwa – zarządzanie marką | pl |
dc.title | BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI W INTERNECIE JAKO ŹRÓDŁO ROZWOJU FIRMY NA PRZYKŁADZIE BRANŻY ŚLUBNEJ | pl |
dc.title.alternative | BUILDING BRAND AWARENESS ON THE INTERNET AS A SOURCE OF COMPANY DEVELOPMENT ON THE EXAMPLE OF THE WEDDING INDUSTRY | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |