Satysfakcja i lojalność klientów firmy „Twoje Studio Zdrowia”

master
dc.abstract.enThe aim of this work is to measure the satisfaction and loyalty of the customers of fitness clubs "Twoje Studio Zdrowia". Theoretical considerations presented in the work cover issues related to customer satisfaction and loyalty. The paper presents the process of shaping customer satisfaction and loyalty, models and methods for measuring satisfaction and loyalty. The empirical part was devoted to the study of purchasing behavior of the customers of fitness clubs "Twoje Studio Zdrowia". In this part of the analysis, the satisfaction factors and motives of customer loyalty were also subjected to analysis.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest pomiar satysfakcji i lojalności klientów klubów fitness „Twoje Studio Zdrowia”. Zaprezentowane w pracy rozważania teoretyczne obejmują zagadnienia związane z satysfakcją oraz lojalnością klientów. W pracy przedstawiono proces kształtowania satysfakcji i lojalności klientów, modele i metody pomiaru satysfakcji oraz lojalności. Część empiryczna została poświęcona badaniu zachowań nabywczych klientów klubów fitness „Twoje Studio Zdrowia”. W części tej analizie zostały poddane również czynniki satysfakcji oraz motywy lojalności klientów firmy.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBugdol, Marek - 127470 pl
dc.contributor.authorŻołnierczyk, Iwonapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBugdol, Marek - 127470 pl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T17:15:34Z
dc.date.available2020-07-27T17:15:34Z
dc.date.submitted2018-10-24pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudypsychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-124643-237623pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/228918
dc.languagepolpl
dc.subject.encustomer satisfaction, customer loyalty, quality of servicespl
dc.subject.plsatysfakcja klientów, lojalność klientów, jakość usługpl
dc.titleSatysfakcja i lojalność klientów firmy „Twoje Studio Zdrowia”pl
dc.title.alternativeSatisfaction and loyalty of the customers of "Twoje Studio Zdrowia"pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this work is to measure the satisfaction and loyalty of the customers of fitness clubs "Twoje Studio Zdrowia". Theoretical considerations presented in the work cover issues related to customer satisfaction and loyalty. The paper presents the process of shaping customer satisfaction and loyalty, models and methods for measuring satisfaction and loyalty. The empirical part was devoted to the study of purchasing behavior of the customers of fitness clubs "Twoje Studio Zdrowia". In this part of the analysis, the satisfaction factors and motives of customer loyalty were also subjected to analysis.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest pomiar satysfakcji i lojalności klientów klubów fitness „Twoje Studio Zdrowia”. Zaprezentowane w pracy rozważania teoretyczne obejmują zagadnienia związane z satysfakcją oraz lojalnością klientów. W pracy przedstawiono proces kształtowania satysfakcji i lojalności klientów, modele i metody pomiaru satysfakcji oraz lojalności. Część empiryczna została poświęcona badaniu zachowań nabywczych klientów klubów fitness „Twoje Studio Zdrowia”. W części tej analizie zostały poddane również czynniki satysfakcji oraz motywy lojalności klientów firmy.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Bugdol, Marek - 127470
dc.contributor.authorpl
Żołnierczyk, Iwona
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Bugdol, Marek - 127470
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.date.accessioned
2020-07-27T17:15:34Z
dc.date.available
2020-07-27T17:15:34Z
dc.date.submittedpl
2018-10-24
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-124643-237623
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/228918
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
customer satisfaction, customer loyalty, quality of services
dc.subject.plpl
satysfakcja klientów, lojalność klientów, jakość usług
dc.titlepl
Satysfakcja i lojalność klientów firmy „Twoje Studio Zdrowia”
dc.title.alternativepl
Satisfaction and loyalty of the customers of "Twoje Studio Zdrowia"
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available