Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Wykorzystanie ambient marketingu w celu kreatywnej komunikacji z odbiorcami na przykładzie wybranych marek
The use of ambient marketing for creative communication with recipients on the example of selected brands
AMBIENT MARKETING – COCA COLA - IKEA – INNOWACJA – MARKETING
AMBIENT MARKETING – COCA COLA - IKEA – INNOWATION – MARKETING
W dzisiejszych czasach przedsiębiorstwa coraz częściej decydują się na innowacyjne formy promowania swoich usług czy też produktu. Rynek reklamy rozwija się dynamicznie przez co przedsiębiorstwa konkurują ze sobą i starają się jak najlepiej dopasować reklamę pod klienta. W związku z powyższym istotnym elementem staje się analiza działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa w zakresie stosowania ambient marketingu. Celem głównym niniejszej pracy jest omówienie wpływu ambient marketingu na zaangażowanie odbiorcy oraz jego aktywnej roli w procesie komunikacji marketingowej na przykładzie kampanii ambientowych marki Coca Cola i Ikea. Zgodnie z celem pracy autorka przeanalizowała trzy kampanie ambientowe podanych marek pod względem komunikacji, innowacji oraz zakresu aktywności jaki wywołuje dana reklama.
Nowadays, enterprises more and more often decide to use innovative forms of promoting their services or products. The advertising market is developing dynamically, which means that companies compete with each other and try to best match the advertisement to the client. In connection with the above, an important element is the analysis of activities undertaken by enterprises in the field of using ambient marketing. The main goal of this master’s thesis is to discuss the impact of ambient marketing on the recipient's involvement and its active role in the process of marketing communication on the example of Coca Cola and Ikea ambient campaigns. In accordance with the aim of the work, the author analyzed three ambient campaigns of the given brands in terms of communication, innovation and the scope of activity caused by a given advertisement.
dc.abstract.en | Nowadays, enterprises more and more often decide to use innovative forms of promoting their services or products. The advertising market is developing dynamically, which means that companies compete with each other and try to best match the advertisement to the client. In connection with the above, an important element is the analysis of activities undertaken by enterprises in the field of using ambient marketing. The main goal of this master’s thesis is to discuss the impact of ambient marketing on the recipient's involvement and its active role in the process of marketing communication on the example of Coca Cola and Ikea ambient campaigns. In accordance with the aim of the work, the author analyzed three ambient campaigns of the given brands in terms of communication, innovation and the scope of activity caused by a given advertisement. | pl |
dc.abstract.pl | W dzisiejszych czasach przedsiębiorstwa coraz częściej decydują się na innowacyjne formy promowania swoich usług czy też produktu. Rynek reklamy rozwija się dynamicznie przez co przedsiębiorstwa konkurują ze sobą i starają się jak najlepiej dopasować reklamę pod klienta. W związku z powyższym istotnym elementem staje się analiza działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa w zakresie stosowania ambient marketingu. Celem głównym niniejszej pracy jest omówienie wpływu ambient marketingu na zaangażowanie odbiorcy oraz jego aktywnej roli w procesie komunikacji marketingowej na przykładzie kampanii ambientowych marki Coca Cola i Ikea. Zgodnie z celem pracy autorka przeanalizowała trzy kampanie ambientowe podanych marek pod względem komunikacji, innowacji oraz zakresu aktywności jaki wywołuje dana reklama. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.contributor.advisor | Najda-Janoszka, Marta - 173388 | pl |
dc.contributor.author | Sulisz, Anna | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Najda-Janoszka, Marta - 173388 | pl |
dc.contributor.reviewer | Gancarczyk, Jacek - 185651 | pl |
dc.date.accessioned | 2022-10-31T22:43:34Z | |
dc.date.available | 2022-10-31T22:43:34Z | |
dc.date.submitted | 2022-10-27 | pl |
dc.fieldofstudy | media społecznościowe w zarządzaniu | pl |
dc.identifier.apd | diploma-158220-287101 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/303099 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | AMBIENT MARKETING – COCA COLA - IKEA – INNOWATION – MARKETING | pl |
dc.subject.pl | AMBIENT MARKETING – COCA COLA - IKEA – INNOWACJA – MARKETING | pl |
dc.title | Wykorzystanie ambient marketingu w celu kreatywnej komunikacji z odbiorcami na przykładzie wybranych marek | pl |
dc.title.alternative | The use of ambient marketing for creative communication with recipients on the example of selected brands | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |