Wizerunek medialny Agnieszki Osieckiej na podstawie fanpage'u i Fundacji Okularnicy

master
dc.abstract.enThe research subject of the work is the media image of Agnieszka Osiecka, based on a Facebook page, the Okularnica Foundation's website. Agnieszka Osiecka and a survey. The research is based on popular song lyrics by Osiecka, which were posted on Facebook, the Foundation's activities and survey analysis. It was assumed in the work that the writer's song texts read her emotions, feelings, through them she presents herself and that despite the passage of years, Agnieszka Osiecka and her works are still an inspiration for many people. The work contains general research on the image, fanpage and foundation, the most important facts about the life of Agnieszka Osiecka and the activities of the Okularnica Foundation. In the questionnaire research, the questions are focused on how Agnieszka Osiecka is portrayed in the opinion of young people.pl
dc.abstract.plPrzedmiotem badawczym pracy jest wizerunek medialny Agnieszki Osieckiej, na podstawie fanpage'u na Facebooku, strony Fundacji Okularnicy im. Agnieszki Osieckiej oraz badania ankietowego. Badania przeprowadzone są na podstawie popularnych tekstów piosenek autorstwa Osieckiej, które zostały zamieszczone na Facebooku, działań Fundacji oraz analizy ankiety. W pracy założono że z tekstów piosenek pisarki, można odczytać jej emocje, uczucia, za ich pośrednictwem przedstawia siebie oraz, że mimo upływu lat, Agnieszka Osiecka oraz jej utwory w dalszym ciągu są inspiracją dla wielu ludzi. W pracy zawarto ogólne badania nad wizerunkiem, fanpagem i fundacją, najważniejsze fakty dotyczące życiorysu Agnieszki Osieckiej oraz działalności Fundacji Okularnicy. W badaniach kwestionariuszowych pytania skupione są na tym, jak w opinii młodych ludzi przedstawia się postać Agnieszki Osieckiej.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorFilas, Ryszard - 127907 pl
dc.contributor.authorBodaj, Klaudiapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerFilas, Ryszard - 127907 pl
dc.contributor.reviewerŻyrek-Horodyska, Edytapl
dc.date.accessioned2020-07-28T05:56:34Z
dc.date.available2020-07-28T05:56:34Z
dc.date.submitted2020-07-09pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-140079-212853pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240511
dc.languagepolpl
dc.subject.enmedia image, Agnieszka Osiecka, fanpage, foundation, "Okularnicy" Foundation, woman, writer, media, imagepl
dc.subject.plwizerunek medialny, Agnieszka Osiecka, fanpage, fundacja, Fundacja "Okularnicy", kobieta, pisarka, media, wizerunekpl
dc.titleWizerunek medialny Agnieszki Osieckiej na podstawie fanpage'u i Fundacji Okularnicypl
dc.title.alternativeMedia image of Agnieszka Osiecka based on the fanpage and the "Okularnicy" Foundationpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The research subject of the work is the media image of Agnieszka Osiecka, based on a Facebook page, the Okularnica Foundation's website. Agnieszka Osiecka and a survey. The research is based on popular song lyrics by Osiecka, which were posted on Facebook, the Foundation's activities and survey analysis. It was assumed in the work that the writer's song texts read her emotions, feelings, through them she presents herself and that despite the passage of years, Agnieszka Osiecka and her works are still an inspiration for many people. The work contains general research on the image, fanpage and foundation, the most important facts about the life of Agnieszka Osiecka and the activities of the Okularnica Foundation. In the questionnaire research, the questions are focused on how Agnieszka Osiecka is portrayed in the opinion of young people.
dc.abstract.plpl
Przedmiotem badawczym pracy jest wizerunek medialny Agnieszki Osieckiej, na podstawie fanpage'u na Facebooku, strony Fundacji Okularnicy im. Agnieszki Osieckiej oraz badania ankietowego. Badania przeprowadzone są na podstawie popularnych tekstów piosenek autorstwa Osieckiej, które zostały zamieszczone na Facebooku, działań Fundacji oraz analizy ankiety. W pracy założono że z tekstów piosenek pisarki, można odczytać jej emocje, uczucia, za ich pośrednictwem przedstawia siebie oraz, że mimo upływu lat, Agnieszka Osiecka oraz jej utwory w dalszym ciągu są inspiracją dla wielu ludzi. W pracy zawarto ogólne badania nad wizerunkiem, fanpagem i fundacją, najważniejsze fakty dotyczące życiorysu Agnieszki Osieckiej oraz działalności Fundacji Okularnicy. W badaniach kwestionariuszowych pytania skupione są na tym, jak w opinii młodych ludzi przedstawia się postać Agnieszki Osieckiej.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Filas, Ryszard - 127907
dc.contributor.authorpl
Bodaj, Klaudia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Filas, Ryszard - 127907
dc.contributor.reviewerpl
Żyrek-Horodyska, Edyta
dc.date.accessioned
2020-07-28T05:56:34Z
dc.date.available
2020-07-28T05:56:34Z
dc.date.submittedpl
2020-07-09
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-140079-212853
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240511
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
media image, Agnieszka Osiecka, fanpage, foundation, "Okularnicy" Foundation, woman, writer, media, image
dc.subject.plpl
wizerunek medialny, Agnieszka Osiecka, fanpage, fundacja, Fundacja "Okularnicy", kobieta, pisarka, media, wizerunek
dc.titlepl
Wizerunek medialny Agnieszki Osieckiej na podstawie fanpage'u i Fundacji Okularnicy
dc.title.alternativepl
Media image of Agnieszka Osiecka based on the fanpage and the "Okularnicy" Foundation
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
54
Views per month
Views per city
Warsaw
16
Poznan
5
Wroclaw
4
Brzesko
3
Krakow
3
Dublin
2
Lodz
2
Nowe Miasto Lubawskie
2
Andrychow
1
Bydgoszcz
1

No access

No Thumbnail Available