Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Wizerunek medialny Agnieszki Osieckiej na podstawie fanpage'u i Fundacji Okularnicy
Media image of Agnieszka Osiecka based on the fanpage and the "Okularnicy" Foundation
wizerunek medialny, Agnieszka Osiecka, fanpage, fundacja, Fundacja "Okularnicy", kobieta, pisarka, media, wizerunek
media image, Agnieszka Osiecka, fanpage, foundation, "Okularnicy" Foundation, woman, writer, media, image
Przedmiotem badawczym pracy jest wizerunek medialny Agnieszki Osieckiej, na podstawie fanpage'u na Facebooku, strony Fundacji Okularnicy im. Agnieszki Osieckiej oraz badania ankietowego. Badania przeprowadzone są na podstawie popularnych tekstów piosenek autorstwa Osieckiej, które zostały zamieszczone na Facebooku, działań Fundacji oraz analizy ankiety. W pracy założono że z tekstów piosenek pisarki, można odczytać jej emocje, uczucia, za ich pośrednictwem przedstawia siebie oraz, że mimo upływu lat, Agnieszka Osiecka oraz jej utwory w dalszym ciągu są inspiracją dla wielu ludzi. W pracy zawarto ogólne badania nad wizerunkiem, fanpagem i fundacją, najważniejsze fakty dotyczące życiorysu Agnieszki Osieckiej oraz działalności Fundacji Okularnicy. W badaniach kwestionariuszowych pytania skupione są na tym, jak w opinii młodych ludzi przedstawia się postać Agnieszki Osieckiej.
The research subject of the work is the media image of Agnieszka Osiecka, based on a Facebook page, the Okularnica Foundation's website. Agnieszka Osiecka and a survey. The research is based on popular song lyrics by Osiecka, which were posted on Facebook, the Foundation's activities and survey analysis. It was assumed in the work that the writer's song texts read her emotions, feelings, through them she presents herself and that despite the passage of years, Agnieszka Osiecka and her works are still an inspiration for many people. The work contains general research on the image, fanpage and foundation, the most important facts about the life of Agnieszka Osiecka and the activities of the Okularnica Foundation. In the questionnaire research, the questions are focused on how Agnieszka Osiecka is portrayed in the opinion of young people.
dc.abstract.en | The research subject of the work is the media image of Agnieszka Osiecka, based on a Facebook page, the Okularnica Foundation's website. Agnieszka Osiecka and a survey. The research is based on popular song lyrics by Osiecka, which were posted on Facebook, the Foundation's activities and survey analysis. It was assumed in the work that the writer's song texts read her emotions, feelings, through them she presents herself and that despite the passage of years, Agnieszka Osiecka and her works are still an inspiration for many people. The work contains general research on the image, fanpage and foundation, the most important facts about the life of Agnieszka Osiecka and the activities of the Okularnica Foundation. In the questionnaire research, the questions are focused on how Agnieszka Osiecka is portrayed in the opinion of young people. | pl |
dc.abstract.pl | Przedmiotem badawczym pracy jest wizerunek medialny Agnieszki Osieckiej, na podstawie fanpage'u na Facebooku, strony Fundacji Okularnicy im. Agnieszki Osieckiej oraz badania ankietowego. Badania przeprowadzone są na podstawie popularnych tekstów piosenek autorstwa Osieckiej, które zostały zamieszczone na Facebooku, działań Fundacji oraz analizy ankiety. W pracy założono że z tekstów piosenek pisarki, można odczytać jej emocje, uczucia, za ich pośrednictwem przedstawia siebie oraz, że mimo upływu lat, Agnieszka Osiecka oraz jej utwory w dalszym ciągu są inspiracją dla wielu ludzi. W pracy zawarto ogólne badania nad wizerunkiem, fanpagem i fundacją, najważniejsze fakty dotyczące życiorysu Agnieszki Osieckiej oraz działalności Fundacji Okularnicy. W badaniach kwestionariuszowych pytania skupione są na tym, jak w opinii młodych ludzi przedstawia się postać Agnieszki Osieckiej. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Filas, Ryszard - 127907 | pl |
dc.contributor.author | Bodaj, Klaudia | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Filas, Ryszard - 127907 | pl |
dc.contributor.reviewer | Żyrek-Horodyska, Edyta | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-28T05:56:34Z | |
dc.date.available | 2020-07-28T05:56:34Z | |
dc.date.submitted | 2020-07-09 | pl |
dc.fieldofstudy | dziennikarstwo i komunikacja społeczna | pl |
dc.identifier.apd | diploma-140079-212853 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240511 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | media image, Agnieszka Osiecka, fanpage, foundation, "Okularnicy" Foundation, woman, writer, media, image | pl |
dc.subject.pl | wizerunek medialny, Agnieszka Osiecka, fanpage, fundacja, Fundacja "Okularnicy", kobieta, pisarka, media, wizerunek | pl |
dc.title | Wizerunek medialny Agnieszki Osieckiej na podstawie fanpage'u i Fundacji Okularnicy | pl |
dc.title.alternative | Media image of Agnieszka Osiecka based on the fanpage and the "Okularnicy" Foundation | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |