Analiza skuteczności narzędzi internetowych w promocji filmów

master
dc.abstract.enThis work focuses on the theme of the film promotion via the Internet. In the first chapter have been presented the concept of promotion and online marketing, mostly in social media. The second chapter is concentrated on the promotion and marketing in the film industry – the history and description of selected film marketing instruments, e.g. poster and trailer. The last chapter focuses on the research based on questionnaire and case study which shows effectiveness of film promotion online.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca podejmuje tematykę promocji filmów w Internecie. W pierwszym rozdziale pracy zostały zawarte zagadnienia związane z pojęciem promocji oraz marketingu internetowego, głównie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Drugi rozdział skupia się na promocji oraz marketingu w przemyśle filmowym – historii promocji filmów oraz charakterystyce wybranych narzędzi promocji, m.in. plakacie czy zwiastunie filmowym. W ostatnim rozdziale zostały zawarte badania w formie ankiety oraz studium przypadku, które miały na celu ukazanie problematyki skuteczności internetowych narzędzi promocji filmów.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.authorMachajewska-Jawor, Justynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.reviewerKocój, Ewa - 185927 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T03:04:43Z
dc.date.available2020-07-27T03:04:43Z
dc.date.submitted2016-10-24pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-110378-142889pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/216381
dc.languagepolpl
dc.subject.enfilm, Internet, marketing, social media, promotionpl
dc.subject.plfilm,Internet, marketing, media społecznościowe, promocjapl
dc.titleAnaliza skuteczności narzędzi internetowych w promocji filmówpl
dc.title.alternativeAn analysis of the effectiveness of online film promotionpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This work focuses on the theme of the film promotion via the Internet. In the first chapter have been presented the concept of promotion and online marketing, mostly in social media. The second chapter is concentrated on the promotion and marketing in the film industry – the history and description of selected film marketing instruments, e.g. poster and trailer. The last chapter focuses on the research based on questionnaire and case study which shows effectiveness of film promotion online.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca podejmuje tematykę promocji filmów w Internecie. W pierwszym rozdziale pracy zostały zawarte zagadnienia związane z pojęciem promocji oraz marketingu internetowego, głównie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Drugi rozdział skupia się na promocji oraz marketingu w przemyśle filmowym – historii promocji filmów oraz charakterystyce wybranych narzędzi promocji, m.in. plakacie czy zwiastunie filmowym. W ostatnim rozdziale zostały zawarte badania w formie ankiety oraz studium przypadku, które miały na celu ukazanie problematyki skuteczności internetowych narzędzi promocji filmów.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.authorpl
Machajewska-Jawor, Justyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.reviewerpl
Kocój, Ewa - 185927
dc.date.accessioned
2020-07-27T03:04:43Z
dc.date.available
2020-07-27T03:04:43Z
dc.date.submittedpl
2016-10-24
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-110378-142889
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/216381
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
film, Internet, marketing, social media, promotion
dc.subject.plpl
film,Internet, marketing, media społecznościowe, promocja
dc.titlepl
Analiza skuteczności narzędzi internetowych w promocji filmów
dc.title.alternativepl
An analysis of the effectiveness of online film promotion
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
94
Views per month
Views per city
Warsaw
27
Krakow
16
Poznan
6
Wroclaw
6
Katowice
5
Lodz
5
Dublin
2
Gdansk
2
Jastrzębie Zdrój
2
Sopot
2

No access

No Thumbnail Available