Kulturowe uwarunkowania obsługi klienta w turystyce na przykładzie krajów Bliskiego Wschodu.

master
dc.abstract.enIn modern management theory, it is assumed that one of the most important factors for the smooth functioning of the organization, especially in the tourism sector, is the knowledge of the factors responsible for customer service. National culture, manifesting itself in the behavior of members of the society and their expectations from the surrounding world, plays an important role in all aspects of daily life. The main part of the work will be a reflection on the impact of national culture on organizational culture.pl
dc.abstract.plW nowoczesnej teorii zarządzania przyjmuje się, że jednym z najbardziej istotnych czynników decydujących o sprawnym funkcjonowaniu organizacji, zwłaszcza w sektorze turystyki, jest znajomość czynników odpowiedzialnych za obsługę klienta. Kultura narodowa, wyrażająca się w zachowaniach członków społeczeństwa i ich oczekiwaniach wobec otaczającej rzeczywistości, odgrywa istotną rolę we wszystkich aspektach życia codziennego. Główną częścią pracy będą rozważania na temat wpływu kultur narodowych na kulturę organizacyjną.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorBatorski, Jarema - 127259 pl
dc.contributor.authorNasuto, Juliapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSroślak, Grzegorz - 173757 pl
dc.contributor.reviewerBatorski, Jarema - 127259 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T21:32:48Z
dc.date.available2020-07-24T21:32:48Z
dc.date.submitted2013-10-23pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-83183-97134pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/192655
dc.languagepolpl
dc.subject.enCULTURE - CUSTOMER SERVICE - NATIONAL CULTURE - LEADERSHIPpl
dc.subject.plKULTURA NARODOWA – KULTURA ORGANIZACYJNA – OBSŁUGA KLIENTA - PRZYWÓDZTWOpl
dc.titleKulturowe uwarunkowania obsługi klienta w turystyce na przykładzie krajów Bliskiego Wschodu.pl
dc.title.alternativeCultural determinants of customer service in tourism on the example of the Middle East countriespl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
In modern management theory, it is assumed that one of the most important factors for the smooth functioning of the organization, especially in the tourism sector, is the knowledge of the factors responsible for customer service. National culture, manifesting itself in the behavior of members of the society and their expectations from the surrounding world, plays an important role in all aspects of daily life. The main part of the work will be a reflection on the impact of national culture on organizational culture.
dc.abstract.plpl
W nowoczesnej teorii zarządzania przyjmuje się, że jednym z najbardziej istotnych czynników decydujących o sprawnym funkcjonowaniu organizacji, zwłaszcza w sektorze turystyki, jest znajomość czynników odpowiedzialnych za obsługę klienta. Kultura narodowa, wyrażająca się w zachowaniach członków społeczeństwa i ich oczekiwaniach wobec otaczającej rzeczywistości, odgrywa istotną rolę we wszystkich aspektach życia codziennego. Główną częścią pracy będą rozważania na temat wpływu kultur narodowych na kulturę organizacyjną.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Batorski, Jarema - 127259
dc.contributor.authorpl
Nasuto, Julia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Sroślak, Grzegorz - 173757
dc.contributor.reviewerpl
Batorski, Jarema - 127259
dc.date.accessioned
2020-07-24T21:32:48Z
dc.date.available
2020-07-24T21:32:48Z
dc.date.submittedpl
2013-10-23
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-83183-97134
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/192655
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
CULTURE - CUSTOMER SERVICE - NATIONAL CULTURE - LEADERSHIP
dc.subject.plpl
KULTURA NARODOWA – KULTURA ORGANIZACYJNA – OBSŁUGA KLIENTA - PRZYWÓDZTWO
dc.titlepl
Kulturowe uwarunkowania obsługi klienta w turystyce na przykładzie krajów Bliskiego Wschodu.
dc.title.alternativepl
Cultural determinants of customer service in tourism on the example of the Middle East countries
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
85
Views per month
Views per city
Warsaw
18
Wroclaw
12
Krakow
5
Rabka-Zdroj
4
Ashburn
3
Tychy
3
Dublin
2
Paris
2
Bielawa
1
Boardman
1

No access

No Thumbnail Available