BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA Z WYKORZYSTANIEM METODY SERVQUAL NA PRZYKŁADZIE ANWA TOYOTA

master
dc.abstract.enThis paper presents a customer satisfaction using SERVQUAL method on the example of ANWA TOYOTA. It contains characteristics of basic issues related to the consumer, their behavior and attitude and the impact on decision-making. In chapters IV and V there are the results and the summary of conducted studies on customer satisfaction, using SERVQUAL method on the example of ANWA TOYOTA. This work was based on the literature on marketing with particular attention being paid to the consumer, the website ANWY Toyota and on studies conducted in the show-room ANWA TOYOTA, Al. Pokoju 57 in Krakowpl
dc.abstract.plPoniższa praca przedstawia satysfakcję klienta z wykorzystaniem metody Servqual na przykładzie ANWA TOYOTA. Zawiera charakterystykę podstawowych zagadnień związanych z konsumentem, ich zachowaniem i postawą oraz wpływem na podejmowanie decyzji. W rozdziałach IV i V znajdują się wyniki przeprowadzonych badań oraz ich podsumowanie, na temat satysfakcji klienta z wykorzystaniem metody Servqual na przykładzie ANWA TOYOTA. Praca została napisana na podstawie literatury o tematyce marketingowej, z szczególną uwagą poświęconą konsumentowi , strony internetowej ANWY TOYOTA oraz na podstawie przeprowadzonych badań w salonie ANWA TOYOTA, przy alei Pokoju 57 w Krakowie.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorBugdol, Marek - 127470 pl
dc.contributor.authorKwiatkowski, Sewerynpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerAdamus, Wiktor - 102333 pl
dc.contributor.reviewerBugdol, Marek - 127470 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T09:06:53Z
dc.date.available2020-07-24T09:06:53Z
dc.date.submitted2012-07-02pl
dc.fieldofstudyzarządzanie jakością - kształcenie menedżerów jakościpl
dc.identifier.apddiploma-67709-84196pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/181110
dc.languagepolpl
dc.subject.enBRAND – CONSUMER – CONSUMER BEHAVIOR – CONSUMER DECISIONS – QUALITY OF SERVICEpl
dc.subject.plDECYZJE KONSUMENCKIE - JAKOŚĆ USŁUG – KONSUMENT – MARKA - ZACHOWANIA KONSUMENCKIEpl
dc.titleBADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA Z WYKORZYSTANIEM METODY SERVQUAL NA PRZYKŁADZIE ANWA TOYOTApl
dc.title.alternativeCUSTOMER SATISFACTION SURVEY USING THE METHOD OF SERVQUAL ON THE EXAMPLE OF ANWA TOYOTApl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This paper presents a customer satisfaction using SERVQUAL method on the example of ANWA TOYOTA. It contains characteristics of basic issues related to the consumer, their behavior and attitude and the impact on decision-making. In chapters IV and V there are the results and the summary of conducted studies on customer satisfaction, using SERVQUAL method on the example of ANWA TOYOTA. This work was based on the literature on marketing with particular attention being paid to the consumer, the website ANWY Toyota and on studies conducted in the show-room ANWA TOYOTA, Al. Pokoju 57 in Krakow
dc.abstract.plpl
Poniższa praca przedstawia satysfakcję klienta z wykorzystaniem metody Servqual na przykładzie ANWA TOYOTA. Zawiera charakterystykę podstawowych zagadnień związanych z konsumentem, ich zachowaniem i postawą oraz wpływem na podejmowanie decyzji. W rozdziałach IV i V znajdują się wyniki przeprowadzonych badań oraz ich podsumowanie, na temat satysfakcji klienta z wykorzystaniem metody Servqual na przykładzie ANWA TOYOTA. Praca została napisana na podstawie literatury o tematyce marketingowej, z szczególną uwagą poświęconą konsumentowi , strony internetowej ANWY TOYOTA oraz na podstawie przeprowadzonych badań w salonie ANWA TOYOTA, przy alei Pokoju 57 w Krakowie.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Bugdol, Marek - 127470
dc.contributor.authorpl
Kwiatkowski, Seweryn
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Adamus, Wiktor - 102333
dc.contributor.reviewerpl
Bugdol, Marek - 127470
dc.date.accessioned
2020-07-24T09:06:53Z
dc.date.available
2020-07-24T09:06:53Z
dc.date.submittedpl
2012-07-02
dc.fieldofstudypl
zarządzanie jakością - kształcenie menedżerów jakości
dc.identifier.apdpl
diploma-67709-84196
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/181110
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
BRAND – CONSUMER – CONSUMER BEHAVIOR – CONSUMER DECISIONS – QUALITY OF SERVICE
dc.subject.plpl
DECYZJE KONSUMENCKIE - JAKOŚĆ USŁUG – KONSUMENT – MARKA - ZACHOWANIA KONSUMENCKIE
dc.titlepl
BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA Z WYKORZYSTANIEM METODY SERVQUAL NA PRZYKŁADZIE ANWA TOYOTA
dc.title.alternativepl
CUSTOMER SATISFACTION SURVEY USING THE METHOD OF SERVQUAL ON THE EXAMPLE OF ANWA TOYOTA
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available