Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Dobór stylu negocjowania w zaleznosci od strategii negocjacyjnej drugiej strony na przykladzie negocjacji handlowych
Negocjacja, rozmowa, strona druga, oponent, rozmowca, negocjator, umowa, konrakt, zawieranie umowy, wywieranie wpływu, manipulacja, styl negocjowania, cechy negocjatora, rywalizacja, konkurencja, walka, styl rzeczowy, styl mięki, styl twardy, relacje, związki interpersonalne, etapt negocjowania, przygotowanie do negocjacji, zamknięcie negocjacji, rozmowa wstępna, strategia negocjowania, techniki negocjowania, oferta, kontroferta, klauzula, ubezpieczenie, gwarancja, BATNA, analiza rynku, analiza oponenta, zachowanie strony drugiej.
Negotiation, conversation, opponent, speaker, negotiator, contract, agreement, signing contract, using influence, manipulation, style of negotiation, skills of negotiator, compeeting, competitor, dubject style, soft style , strong style , relation, interpersonal connection, steps of negotiation, preparing to negotiation, closing negotiation, entrance speech, negotiation strategy, negotiation technique, offer, insurance, guarantee, BATNA, behaviour of opponent.
Dana praca magisterska opiera się na badanie sztuki negocjowania, a szczególnie na teoretycznych podstawach oraz możliwości ich zastosowania na praktyce. Osobliwa uwaga była akcentowana na strategiach oraz technikach stosowanych przez negocjatorów w procesie negocjowania, z jakich etapów składa sie rozmowa negocjacyjna, oraz na jakie aspekty musi zwrócić uwagę negocjator w procesie przygotowania do rozmowy. Także w danej pracy omówione rożne style negocjowania, jak oni wpływają na drugą stronę oraz w jaki sposób warto zachowywać się, kiedy strona druga nie zmienia swojego stylu. Analizując różne techniki negocjacyjne otrzymane w wyniku analizy doświadczenia światowego, w prace opisane działnia, które warto podejmować w przypadku ich wykorzystania przez oponentów. Także w danej pracy opisane sposoby zachowania w przypadku, gdy pozycja startowa jednego z negocjatorów od początku negocjacji jest gorsza, lub strona druga nie jest chętna do zawarcia umowy. W części praktycznej był omówiony przykład życiowy na przykładzie negocjacji między firmami "Aksa-t" i "Nestle S.A.". W danej części był opisany przykład zastosowania wiedzy teoretycznej otrzymanej w pierwszych częściach pracy magisterskiej na praktyce.
This master's work is dedicated to gain world experience of art of negotiation. In order to explore this theme there were used works of experienced authors in this field. At the beginning of this work it was described about negotiation basics, how, when and by who it is used. In order to prevent young negotiators from completing mistakes at the beginning of their careers, there were listed most common mistakes usually made by unexperienced negotiators. Continuing this theme there was a list of skills, which successful negotiator should have. At further parts it was described abou negotiation strategies and negotiation techniques which are used in different conversations, including information about what steps should you take after noticing someone using those techniques against you. Also there is an information about start position of negotiators, what should your behaviour be like if you are in worth or better position then the other person. In practical part it was described own experience in negotiations between "Aksa-t" and "Nestle S.A.". In this part it was described how to use theory in practise.
dc.abstract.en | This master's work is dedicated to gain world experience of art of negotiation. In order to explore this theme there were used works of experienced authors in this field. At the beginning of this work it was described about negotiation basics, how, when and by who it is used. In order to prevent young negotiators from completing mistakes at the beginning of their careers, there were listed most common mistakes usually made by unexperienced negotiators. Continuing this theme there was a list of skills, which successful negotiator should have. At further parts it was described abou negotiation strategies and negotiation techniques which are used in different conversations, including information about what steps should you take after noticing someone using those techniques against you. Also there is an information about start position of negotiators, what should your behaviour be like if you are in worth or better position then the other person. In practical part it was described own experience in negotiations between "Aksa-t" and "Nestle S.A.". In this part it was described how to use theory in practise. | pl |
dc.abstract.pl | Dana praca magisterska opiera się na badanie sztuki negocjowania, a szczególnie na teoretycznych podstawach oraz możliwości ich zastosowania na praktyce. Osobliwa uwaga była akcentowana na strategiach oraz technikach stosowanych przez negocjatorów w procesie negocjowania, z jakich etapów składa sie rozmowa negocjacyjna, oraz na jakie aspekty musi zwrócić uwagę negocjator w procesie przygotowania do rozmowy. Także w danej pracy omówione rożne style negocjowania, jak oni wpływają na drugą stronę oraz w jaki sposób warto zachowywać się, kiedy strona druga nie zmienia swojego stylu. Analizując różne techniki negocjacyjne otrzymane w wyniku analizy doświadczenia światowego, w prace opisane działnia, które warto podejmować w przypadku ich wykorzystania przez oponentów. Także w danej pracy opisane sposoby zachowania w przypadku, gdy pozycja startowa jednego z negocjatorów od początku negocjacji jest gorsza, lub strona druga nie jest chętna do zawarcia umowy. W części praktycznej był omówiony przykład życiowy na przykładzie negocjacji między firmami "Aksa-t" i "Nestle S.A.". W danej części był opisany przykład zastosowania wiedzy teoretycznej otrzymanej w pierwszych częściach pracy magisterskiej na praktyce. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Rosiński, Jerzy | pl |
dc.contributor.author | Syvak, Taras | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Jaworek, Magdalena - 173360 | pl |
dc.contributor.reviewer | Rosiński, Jerzy | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-26T18:54:33Z | |
dc.date.available | 2020-07-26T18:54:33Z | |
dc.date.submitted | 2015-10-19 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | psychologia w zarządzaniu | pl |
dc.identifier.apd | diploma-101813-185421 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/208785 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Negotiation, conversation, opponent, speaker, negotiator, contract, agreement, signing contract, using influence, manipulation, style of negotiation, skills of negotiator, compeeting, competitor, dubject style, soft style , strong style , relation, interpersonal connection, steps of negotiation, preparing to negotiation, closing negotiation, entrance speech, negotiation strategy, negotiation technique, offer, insurance, guarantee, BATNA, behaviour of opponent. | pl |
dc.subject.pl | Negocjacja, rozmowa, strona druga, oponent, rozmowca, negocjator, umowa, konrakt, zawieranie umowy, wywieranie wpływu, manipulacja, styl negocjowania, cechy negocjatora, rywalizacja, konkurencja, walka, styl rzeczowy, styl mięki, styl twardy, relacje, związki interpersonalne, etapt negocjowania, przygotowanie do negocjacji, zamknięcie negocjacji, rozmowa wstępna, strategia negocjowania, techniki negocjowania, oferta, kontroferta, klauzula, ubezpieczenie, gwarancja, BATNA, analiza rynku, analiza oponenta, zachowanie strony drugiej. | pl |
dc.title | Dobór stylu negocjowania w zaleznosci od strategii negocjacyjnej drugiej strony na przykladzie negocjacji handlowych | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |