Motywacja w branży Call Center

licenciate
dc.abstract.enThis dissertation is showing the issues of motivation and both material and non-material incentives that have impact on employees. In the empirical part the characteristics of credit agencies and the results of research conducted by means of free-form interview are presented.pl
dc.abstract.plW niniejszej pracy przedstawiono problematykę motywacji, materialne oraz pozamaterialne bodźce oddziaływające na pracowników. W części empirycznej powstała charakterystyka biur pośrednictwa kredytowego i wyniki badań przeprowadzonych metodą wywiadu swobodnego.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorDyląg, Anna - 127842 pl
dc.contributor.authorKolarska, Izabelapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerDyląg, Anna - 127842 pl
dc.contributor.reviewerJaworek, Magdalena - 173360 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T19:27:20Z
dc.date.available2020-07-26T19:27:20Z
dc.date.submitted2015-10-13pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-102353-136623pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/209295
dc.languagepolpl
dc.subject.enmotivation bonus system methodpl
dc.subject.plmotywacja premia system metodapl
dc.titleMotywacja w branży Call Centerpl
dc.title.alternativeMotivation in the Call Center industrypl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This dissertation is showing the issues of motivation and both material and non-material incentives that have impact on employees. In the empirical part the characteristics of credit agencies and the results of research conducted by means of free-form interview are presented.
dc.abstract.plpl
W niniejszej pracy przedstawiono problematykę motywacji, materialne oraz pozamaterialne bodźce oddziaływające na pracowników. W części empirycznej powstała charakterystyka biur pośrednictwa kredytowego i wyniki badań przeprowadzonych metodą wywiadu swobodnego.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.contributor.authorpl
Kolarska, Izabela
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.contributor.reviewerpl
Jaworek, Magdalena - 173360
dc.date.accessioned
2020-07-26T19:27:20Z
dc.date.available
2020-07-26T19:27:20Z
dc.date.submittedpl
2015-10-13
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-102353-136623
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/209295
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
motivation bonus system method
dc.subject.plpl
motywacja premia system metoda
dc.titlepl
Motywacja w branży Call Center
dc.title.alternativepl
Motivation in the Call Center industry
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
31
Views per month
Views per city
Bialystok
7
Krakow
4
Warsaw
3
Wroclaw
3
Dublin
2
Szczecin
2
Banino
1
Gdansk
1
Gorzyce
1
Grodzisk Mazowiecki
1

No access

No Thumbnail Available