Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Tworzenie produktu ze społecznością. Customer Development na przykładzie aplikacji lojalnościowej Stamps
Community created product: Stamps Loyalty Application based on Custommer Development
AGILE, CUSTOMER DEVELOPMENT, STARTUP, ZARZĄDZANIE
AGILE, CUSTOMER DEVELOPMENT, MANAGEMENT, STARTUP
Poniższa praca zajmuje się tematyką tworzenia aplikacji mobilnej w niepewnym środowisku Startupu. Celem niniejszej pracy jest założenie, że model Customer Development umożliwia tworzenie produktu satysfakcjonującego dla klienta, natomiast za problem główny powzięto pytanie czy model Customer Development umożliwia szybkie tworzenie satysfakcjonującego produktu? Praca składa się z części teoretycznej, która wprowadza najważniejsze pojęcia i zjawiska związane z funkcjonowaniem Startupu w tym także Customer Development, oraz części badawczej, która wykazuje działania Customer Development w praktyce. Grupa 103 respondentów w tym zaangażowana społeczność 10 osób chętnych brać udział w kolejnych cyklach badań, wspólnie z dwójką założycieli projektu tworzą w pełni funkcjonującą aplikację mobilną. Zgodnie z założeniami badania potwierdziły, że model Customer Development umożliwia tworzenie produktu satysfakcjonującego dla klienta. Aplikacja lojalnościowa Stamps jest wynikiem przeprowadzonych badań i jednoczesne potwierdzeniem hipotezy.
The following thesis addresses the topic of developing a mobile application in an uncertain startup environment. The aim of this study is to assume that the Customer Development model enables the creation of a satisfying product for a customer while the main question is whether the Customer Development model allows for the rapid development of a satisfying product. The study consists of a theoretical part, which introduces the key concepts and phenomena related to the functioning of a startup, including Customer Development, and the research part which demonstrates the operation of Customer Development in practice. A group of 103 respondents, including a committed community of 10 individuals willing to participate in subsequent research cycles, collaborates with the project's two founders to create a fully functional mobile application. As assumed the research confirmed that the Customer Development model enables the creation of a customer satisfying product. The Stamps loyalty application is the result of the study and the same time it confirms the hypothesis.
dc.abstract.en | The following thesis addresses the topic of developing a mobile application in an uncertain startup environment. The aim of this study is to assume that the Customer Development model enables the creation of a satisfying product for a customer while the main question is whether the Customer Development model allows for the rapid development of a satisfying product. The study consists of a theoretical part, which introduces the key concepts and phenomena related to the functioning of a startup, including Customer Development, and the research part which demonstrates the operation of Customer Development in practice. A group of 103 respondents, including a committed community of 10 individuals willing to participate in subsequent research cycles, collaborates with the project's two founders to create a fully functional mobile application. As assumed the research confirmed that the Customer Development model enables the creation of a customer satisfying product. The Stamps loyalty application is the result of the study and the same time it confirms the hypothesis. | pl |
dc.abstract.pl | Poniższa praca zajmuje się tematyką tworzenia aplikacji mobilnej w niepewnym środowisku Startupu. Celem niniejszej pracy jest założenie, że model Customer Development umożliwia tworzenie produktu satysfakcjonującego dla klienta, natomiast za problem główny powzięto pytanie czy model Customer Development umożliwia szybkie tworzenie satysfakcjonującego produktu? Praca składa się z części teoretycznej, która wprowadza najważniejsze pojęcia i zjawiska związane z funkcjonowaniem Startupu w tym także Customer Development, oraz części badawczej, która wykazuje działania Customer Development w praktyce. Grupa 103 respondentów w tym zaangażowana społeczność 10 osób chętnych brać udział w kolejnych cyklach badań, wspólnie z dwójką założycieli projektu tworzą w pełni funkcjonującą aplikację mobilną. Zgodnie z założeniami badania potwierdziły, że model Customer Development umożliwia tworzenie produktu satysfakcjonującego dla klienta. Aplikacja lojalnościowa Stamps jest wynikiem przeprowadzonych badań i jednoczesne potwierdzeniem hipotezy. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.contributor.advisor | Kopeć, Katarzyna - 160355 | pl |
dc.contributor.author | Ptak, Zuzanna - USOS262617 | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Barańska, Marzena - USOS218109 | pl |
dc.contributor.reviewer | Kopeć, Katarzyna - 160355 | pl |
dc.date.accessioned | 2024-07-14T23:25:46Z | |
dc.date.available | 2024-07-14T23:25:46Z | |
dc.date.submitted | 2024-07-12 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie mediami i reklamą | pl |
dc.identifier.apd | diploma-164723-262617 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/378660 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | AGILE, CUSTOMER DEVELOPMENT, MANAGEMENT, STARTUP | pl |
dc.subject.pl | AGILE, CUSTOMER DEVELOPMENT, STARTUP, ZARZĄDZANIE | pl |
dc.title | Tworzenie produktu ze społecznością. Customer Development na przykładzie aplikacji lojalnościowej Stamps | pl |
dc.title.alternative | Community created product: Stamps Loyalty Application based on Custommer Development | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |