Zarządzanie wizerunkiem marki na przykładzie klubu sportowego Developres SkyRes Rzeszów

master
dc.abstract.enThe aim of the study was to determine the quality of the brand image of the Developres SkyRes Rzeszów, as well as to determine how the process of marketing communication affects the relationship between a fan and a selected sports club. The theoretical part of the work, contains information relating to brand and the analysis of related concepts and issues. The tools used to shape the sports brand were also characterized and the exemplary activities of the Club, both in the area of the Internet and beyond, were presented. In the next part of the thesis was presented to the characteristics of Developres SkyRes Rzeszow and its history. The method used to determine the quality of the sport club image was to electronic survey. This thesis was completed with a description of the applications and an assessment of the effectiveness of the activities undertaken by the sports club.pl
dc.abstract.plCelem pracy było ustalenie jakości wizerunku marki Developres SkyRes Rzeszów, a także określenie w jaki sposób proces komunikacji marketingowej oddziałuje na stosunek kibica do wybranego klubu sportowego. Część teoretyczna pracy, zawiera informacje dotyczące marki i analizę związanych z nią koncepcji i zagadnień. Scharakteryzowano również narzędzia wykorzystywane do kształtowania marki sportowej oraz zaprezentowano przykładowe działania Klubu podejmowane zarówno w obszarze Internetu, jak i poza nim. W kolejnej części pracy przedstawiono charakterystykę Developresu SkyRes Rzeszów i jego historię. Metodą wykorzystywaną do określenia jakości wizerunku klubu sportowego była elektroniczna ankieta. Niniejszą pracę zakończył opis wniosków oraz ocena efektywności działań podejmowanych przez Klub.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorGaweł, Łukasz - 128023 pl
dc.contributor.authorKoniuch, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKopeć, Katarzynapl
dc.contributor.reviewerGaweł, Łukasz - 128023 pl
dc.date.accessioned2020-07-28T04:35:42Z
dc.date.available2020-07-28T04:35:42Z
dc.date.submitted2019-10-30pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-137535-250091pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/239265
dc.languagepolpl
dc.subject.enSPORT CLUB, SPORT BRAND, IMAGE, TOOLS TO BUILD THE IMAGE, VOLLEYBALL, DEVELOPRES SKYRES RZESZOWpl
dc.subject.plKLUB SPORTOWY, MARKA SPORTOWA, WIZERUNEK, NARZĘDZIA BUDOWY WIZERUNKU, SIATKÓWKA, DEVELOPRES SKYRES RZESZÓWpl
dc.titleZarządzanie wizerunkiem marki na przykładzie klubu sportowego Developres SkyRes Rzeszówpl
dc.title.alternativeBrand image management based on the example of the sports club Developres SkyRes Rzeszowpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the study was to determine the quality of the brand image of the Developres SkyRes Rzeszów, as well as to determine how the process of marketing communication affects the relationship between a fan and a selected sports club. The theoretical part of the work, contains information relating to brand and the analysis of related concepts and issues. The tools used to shape the sports brand were also characterized and the exemplary activities of the Club, both in the area of the Internet and beyond, were presented. In the next part of the thesis was presented to the characteristics of Developres SkyRes Rzeszow and its history. The method used to determine the quality of the sport club image was to electronic survey. This thesis was completed with a description of the applications and an assessment of the effectiveness of the activities undertaken by the sports club.
dc.abstract.plpl
Celem pracy było ustalenie jakości wizerunku marki Developres SkyRes Rzeszów, a także określenie w jaki sposób proces komunikacji marketingowej oddziałuje na stosunek kibica do wybranego klubu sportowego. Część teoretyczna pracy, zawiera informacje dotyczące marki i analizę związanych z nią koncepcji i zagadnień. Scharakteryzowano również narzędzia wykorzystywane do kształtowania marki sportowej oraz zaprezentowano przykładowe działania Klubu podejmowane zarówno w obszarze Internetu, jak i poza nim. W kolejnej części pracy przedstawiono charakterystykę Developresu SkyRes Rzeszów i jego historię. Metodą wykorzystywaną do określenia jakości wizerunku klubu sportowego była elektroniczna ankieta. Niniejszą pracę zakończył opis wniosków oraz ocena efektywności działań podejmowanych przez Klub.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Gaweł, Łukasz - 128023
dc.contributor.authorpl
Koniuch, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kopeć, Katarzyna
dc.contributor.reviewerpl
Gaweł, Łukasz - 128023
dc.date.accessioned
2020-07-28T04:35:42Z
dc.date.available
2020-07-28T04:35:42Z
dc.date.submittedpl
2019-10-30
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-137535-250091
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/239265
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
SPORT CLUB, SPORT BRAND, IMAGE, TOOLS TO BUILD THE IMAGE, VOLLEYBALL, DEVELOPRES SKYRES RZESZOW
dc.subject.plpl
KLUB SPORTOWY, MARKA SPORTOWA, WIZERUNEK, NARZĘDZIA BUDOWY WIZERUNKU, SIATKÓWKA, DEVELOPRES SKYRES RZESZÓW
dc.titlepl
Zarządzanie wizerunkiem marki na przykładzie klubu sportowego Developres SkyRes Rzeszów
dc.title.alternativepl
Brand image management based on the example of the sports club Developres SkyRes Rzeszow
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
68
Views per month
Views per city
Warsaw
13
Krakow
6
Wroclaw
4
Poznan
3
Pyskowice
3
Torun
3
Wieliczka
3
Włocławek
3
Bartoszyce
2
Dublin
2

No access

No Thumbnail Available