Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Zarządzanie wizerunkiem marki na przykładzie klubu sportowego Developres SkyRes Rzeszów
Brand image management based on the example of the sports club Developres SkyRes Rzeszow
KLUB SPORTOWY, MARKA SPORTOWA, WIZERUNEK, NARZĘDZIA BUDOWY WIZERUNKU, SIATKÓWKA, DEVELOPRES SKYRES RZESZÓW
SPORT CLUB, SPORT BRAND, IMAGE, TOOLS TO BUILD THE IMAGE, VOLLEYBALL, DEVELOPRES SKYRES RZESZOW
Celem pracy było ustalenie jakości wizerunku marki Developres SkyRes Rzeszów, a także określenie w jaki sposób proces komunikacji marketingowej oddziałuje na stosunek kibica do wybranego klubu sportowego. Część teoretyczna pracy, zawiera informacje dotyczące marki i analizę związanych z nią koncepcji i zagadnień. Scharakteryzowano również narzędzia wykorzystywane do kształtowania marki sportowej oraz zaprezentowano przykładowe działania Klubu podejmowane zarówno w obszarze Internetu, jak i poza nim. W kolejnej części pracy przedstawiono charakterystykę Developresu SkyRes Rzeszów i jego historię. Metodą wykorzystywaną do określenia jakości wizerunku klubu sportowego była elektroniczna ankieta. Niniejszą pracę zakończył opis wniosków oraz ocena efektywności działań podejmowanych przez Klub.
The aim of the study was to determine the quality of the brand image of the Developres SkyRes Rzeszów, as well as to determine how the process of marketing communication affects the relationship between a fan and a selected sports club. The theoretical part of the work, contains information relating to brand and the analysis of related concepts and issues. The tools used to shape the sports brand were also characterized and the exemplary activities of the Club, both in the area of the Internet and beyond, were presented. In the next part of the thesis was presented to the characteristics of Developres SkyRes Rzeszow and its history. The method used to determine the quality of the sport club image was to electronic survey. This thesis was completed with a description of the applications and an assessment of the effectiveness of the activities undertaken by the sports club.
dc.abstract.en | The aim of the study was to determine the quality of the brand image of the Developres SkyRes Rzeszów, as well as to determine how the process of marketing communication affects the relationship between a fan and a selected sports club. The theoretical part of the work, contains information relating to brand and the analysis of related concepts and issues. The tools used to shape the sports brand were also characterized and the exemplary activities of the Club, both in the area of the Internet and beyond, were presented. In the next part of the thesis was presented to the characteristics of Developres SkyRes Rzeszow and its history. The method used to determine the quality of the sport club image was to electronic survey. This thesis was completed with a description of the applications and an assessment of the effectiveness of the activities undertaken by the sports club. | pl |
dc.abstract.pl | Celem pracy było ustalenie jakości wizerunku marki Developres SkyRes Rzeszów, a także określenie w jaki sposób proces komunikacji marketingowej oddziałuje na stosunek kibica do wybranego klubu sportowego. Część teoretyczna pracy, zawiera informacje dotyczące marki i analizę związanych z nią koncepcji i zagadnień. Scharakteryzowano również narzędzia wykorzystywane do kształtowania marki sportowej oraz zaprezentowano przykładowe działania Klubu podejmowane zarówno w obszarze Internetu, jak i poza nim. W kolejnej części pracy przedstawiono charakterystykę Developresu SkyRes Rzeszów i jego historię. Metodą wykorzystywaną do określenia jakości wizerunku klubu sportowego była elektroniczna ankieta. Niniejszą pracę zakończył opis wniosków oraz ocena efektywności działań podejmowanych przez Klub. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Gaweł, Łukasz - 128023 | pl |
dc.contributor.author | Koniuch, Katarzyna | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Kopeć, Katarzyna | pl |
dc.contributor.reviewer | Gaweł, Łukasz - 128023 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-28T04:35:42Z | |
dc.date.available | 2020-07-28T04:35:42Z | |
dc.date.submitted | 2019-10-30 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie mediami | pl |
dc.identifier.apd | diploma-137535-250091 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/239265 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | SPORT CLUB, SPORT BRAND, IMAGE, TOOLS TO BUILD THE IMAGE, VOLLEYBALL, DEVELOPRES SKYRES RZESZOW | pl |
dc.subject.pl | KLUB SPORTOWY, MARKA SPORTOWA, WIZERUNEK, NARZĘDZIA BUDOWY WIZERUNKU, SIATKÓWKA, DEVELOPRES SKYRES RZESZÓW | pl |
dc.title | Zarządzanie wizerunkiem marki na przykładzie klubu sportowego Developres SkyRes Rzeszów | pl |
dc.title.alternative | Brand image management based on the example of the sports club Developres SkyRes Rzeszow | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |