Luksus w reklamie Analiza zawartości reklam dóbr luksusowych w czasopismach modowych na przykładzie "Elle", "Harper's Bazaar" i "Twój Styl"

master
dc.abstract.enFashion magazines are an import ant part of polish printed media market, evidence of this words could be diversity of many magazines, which cost different price. Journalists, who write for fashion magazines should known a history of fashion, could forecast trends and write about it. They should have the ability to interview fashion personalities too. Fashion magazines nature requires appropriate words and devices to get the readers interesting content. Communication with the readers based at several levels, like articles, interview, photo shoots and the advertising, which are a subject of the thesis. A specificity of fashion magazines requires to take care of high level the advertising because advertising is another source of information and inspiration for readers. The purpose of the thesis is to study and compare luxury goods advertising contained in polish editions of fashion magazines which are „Elle”, „Harper’s Bazaar” and „Twój Styl”.pl
dc.abstract.plCzasopisma modowe są ważnym elementem na polskim rynku mediów drukowanych, dowodem czego może być różnorodność dostępnych magazynów w wielu przedziałach cenowych. Dziennikarze piszący do pism modowych powinni wykazywać się znajomością historii mody, umiejętnością prognozowania i opisywania trendów oraz odpowiednimi kwalifikacjami do przeprowadzania wywiadów z osobowościami świata mody. Charakter czasopism modowych wymaga właściwego doboru słów i środków, które umożliwią najpełniejsze przekazanie interesujących dla czytelników treści. Komunikowanie z czytelnikami odbywa się na kilku poziomach, takich jak artykuły, sesje zdjęciowe, wywiady czy treści sponsorowane oraz reklamy, będące przedmiotem badań niniejszej pracy. Specyfika tego medium wymaga dbania o odpowiedni poziom reklam promujących określone dobra, bowiem komunikaty reklamowe są kolejnym źródłem informacji i inspiracji dla czytelników.Praca ma na celu zbadanie i porównanie reklam dóbr luksusowych zawartych w trzech czasopismach modowych wydawanych w Polsce, tj. w „Elle”, „Harper’s Bazaar” i „Twój Styl”.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorNowosad, Andrzej - 180298 pl
dc.contributor.authorBaran, Miriampl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerNowosad, Andrzej - 180298 pl
dc.contributor.reviewerSasińska-Klas, Teresa - 131806 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T01:13:32Z
dc.date.available2020-07-25T01:13:32Z
dc.date.submitted2014-06-30pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-87547-115746pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/196100
dc.languagepolpl
dc.subject.enadvertising, luxury goods, fashion magazines, luxury brand, luxury goods advertisingpl
dc.subject.plreklama, dobra luksusowe, czasopisma modowe, marka luksusowa, reklamy dóbr luksusowychpl
dc.titleLuksus w reklamie Analiza zawartości reklam dóbr luksusowych w czasopismach modowych na przykładzie "Elle", "Harper's Bazaar" i "Twój Styl"pl
dc.title.alternativeLuxury advertising content analysis of luxury goods advertising illustrated with an example of „Elle”, „Harper’s Bazaar” and „Twój Styl” fashion magazinespl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Fashion magazines are an import ant part of polish printed media market, evidence of this words could be diversity of many magazines, which cost different price. Journalists, who write for fashion magazines should known a history of fashion, could forecast trends and write about it. They should have the ability to interview fashion personalities too. Fashion magazines nature requires appropriate words and devices to get the readers interesting content. Communication with the readers based at several levels, like articles, interview, photo shoots and the advertising, which are a subject of the thesis. A specificity of fashion magazines requires to take care of high level the advertising because advertising is another source of information and inspiration for readers. The purpose of the thesis is to study and compare luxury goods advertising contained in polish editions of fashion magazines which are „Elle”, „Harper’s Bazaar” and „Twój Styl”.
dc.abstract.plpl
Czasopisma modowe są ważnym elementem na polskim rynku mediów drukowanych, dowodem czego może być różnorodność dostępnych magazynów w wielu przedziałach cenowych. Dziennikarze piszący do pism modowych powinni wykazywać się znajomością historii mody, umiejętnością prognozowania i opisywania trendów oraz odpowiednimi kwalifikacjami do przeprowadzania wywiadów z osobowościami świata mody. Charakter czasopism modowych wymaga właściwego doboru słów i środków, które umożliwią najpełniejsze przekazanie interesujących dla czytelników treści. Komunikowanie z czytelnikami odbywa się na kilku poziomach, takich jak artykuły, sesje zdjęciowe, wywiady czy treści sponsorowane oraz reklamy, będące przedmiotem badań niniejszej pracy. Specyfika tego medium wymaga dbania o odpowiedni poziom reklam promujących określone dobra, bowiem komunikaty reklamowe są kolejnym źródłem informacji i inspiracji dla czytelników.Praca ma na celu zbadanie i porównanie reklam dóbr luksusowych zawartych w trzech czasopismach modowych wydawanych w Polsce, tj. w „Elle”, „Harper’s Bazaar” i „Twój Styl”.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Nowosad, Andrzej - 180298
dc.contributor.authorpl
Baran, Miriam
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Nowosad, Andrzej - 180298
dc.contributor.reviewerpl
Sasińska-Klas, Teresa - 131806
dc.date.accessioned
2020-07-25T01:13:32Z
dc.date.available
2020-07-25T01:13:32Z
dc.date.submittedpl
2014-06-30
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-87547-115746
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/196100
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
advertising, luxury goods, fashion magazines, luxury brand, luxury goods advertising
dc.subject.plpl
reklama, dobra luksusowe, czasopisma modowe, marka luksusowa, reklamy dóbr luksusowych
dc.titlepl
Luksus w reklamie Analiza zawartości reklam dóbr luksusowych w czasopismach modowych na przykładzie "Elle", "Harper's Bazaar" i "Twój Styl"
dc.title.alternativepl
Luxury advertising content analysis of luxury goods advertising illustrated with an example of „Elle”, „Harper’s Bazaar” and „Twój Styl” fashion magazines
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
31
Views per month
Views per city
Krakow
8
Warsaw
6
Poznan
4
Dublin
3
Gdansk
2
Wroclaw
2
Katowice
1
Legnica
1
Nowe
1
Osiedle-Nowiny
1

No access

No Thumbnail Available