Wizerunek kobiet w kampaniach marki Dove "Prawdziwe piękno" i "Pro age"

licenciate
dc.abstract.enThis thesis aims at presenting the image of women in Dove campaign Real beauty and Pro – age. In the first chapter of the thesis , the author presents a stereotypical way of portraying women in advertisements of different cosmetics and consequences which are connected with such a way of presenting women in commercials , glossy ads and on billboards . The author describes images of women in different age groups. In the next chapter , the reader is familiarized with Dove campaigns . There is also a deep analysis of commercials and glossy ads . Later, there are shown some marketing tricks used by Dove and a variety of actions accompanying such campaigns . The thesis also contains information about the effectiveness of these adverisements affecting our society.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest ukazanie wizerunku kobiet w kampaniach marki Dove Prawdziwe piękno i Pro-age. W pierwszej części pracy ukazano stereotypowe przedstawienie kobiet w reklamach kosmetyków, różnych marek oraz konsekwencje, które wiążą się z takim sposobem portretowania. Opisane są wizerunki kobiety młodej oraz starszej. W kolejnej części przedstawione są kampanie reklamowe, o których mowa w temacie pracy. Zostały zanalizowane reklamy telewizyjne, a także prasowe tej marki. Następnym elementem jest ukazanie zabiegów marketingowych, stosowanych przez firmę Dove w reklamach oraz innych akcji towarzyszących podczas trwania kampanii. Niniejsza praca zawiera, także informację o skuteczności tych reklam oraz jej wpływie na społeczeństwo.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorPitrus, Andrzej - 131431 pl
dc.contributor.authorWójcik, Magdalenapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerZdrodowska, Magdalena - 182262 pl
dc.contributor.reviewerPitrus, Andrzej - 131431 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T08:05:44Z
dc.date.available2020-07-24T08:05:44Z
dc.date.submitted2012-07-08pl
dc.fieldofstudyfilmoznawstwopl
dc.identifier.apddiploma-66705-116936pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/180173
dc.languagepolpl
dc.subject.enAdvertisement, woman, image, stereotype, campaignpl
dc.subject.plReklama, kobieta, wizerunek, stereotyp, kampaniapl
dc.titleWizerunek kobiet w kampaniach marki Dove "Prawdziwe piękno" i "Pro age"pl
dc.title.alternativeThe image of women in Dove campaigns "Real beauty" and "Pro age"pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This thesis aims at presenting the image of women in Dove campaign Real beauty and Pro – age. In the first chapter of the thesis , the author presents a stereotypical way of portraying women in advertisements of different cosmetics and consequences which are connected with such a way of presenting women in commercials , glossy ads and on billboards . The author describes images of women in different age groups. In the next chapter , the reader is familiarized with Dove campaigns . There is also a deep analysis of commercials and glossy ads . Later, there are shown some marketing tricks used by Dove and a variety of actions accompanying such campaigns . The thesis also contains information about the effectiveness of these adverisements affecting our society.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest ukazanie wizerunku kobiet w kampaniach marki Dove Prawdziwe piękno i Pro-age. W pierwszej części pracy ukazano stereotypowe przedstawienie kobiet w reklamach kosmetyków, różnych marek oraz konsekwencje, które wiążą się z takim sposobem portretowania. Opisane są wizerunki kobiety młodej oraz starszej. W kolejnej części przedstawione są kampanie reklamowe, o których mowa w temacie pracy. Zostały zanalizowane reklamy telewizyjne, a także prasowe tej marki. Następnym elementem jest ukazanie zabiegów marketingowych, stosowanych przez firmę Dove w reklamach oraz innych akcji towarzyszących podczas trwania kampanii. Niniejsza praca zawiera, także informację o skuteczności tych reklam oraz jej wpływie na społeczeństwo.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Pitrus, Andrzej - 131431
dc.contributor.authorpl
Wójcik, Magdalena
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Zdrodowska, Magdalena - 182262
dc.contributor.reviewerpl
Pitrus, Andrzej - 131431
dc.date.accessioned
2020-07-24T08:05:44Z
dc.date.available
2020-07-24T08:05:44Z
dc.date.submittedpl
2012-07-08
dc.fieldofstudypl
filmoznawstwo
dc.identifier.apdpl
diploma-66705-116936
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/180173
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Advertisement, woman, image, stereotype, campaign
dc.subject.plpl
Reklama, kobieta, wizerunek, stereotyp, kampania
dc.titlepl
Wizerunek kobiet w kampaniach marki Dove "Prawdziwe piękno" i "Pro age"
dc.title.alternativepl
The image of women in Dove campaigns "Real beauty" and "Pro age"
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
71
Views per month
Views per city
Warsaw
14
Wroclaw
10
Poznan
9
Krakow
7
Katowice
3
Lodz
3
Radom
3
Dublin
2
Borne Sulinowo
1
Elblag
1

No access

No Thumbnail Available