Propaganda w mediach oraz jej wpływ na kształtowanie opinii publicznej. Przed i po wyborach parlamentarnych w Polsce w 2015 roku

master
dc.abstract.enThis thesis, presents an analysis of the content of press materials, that were published in two leading newspapers in Poland: Gazeta Wyborcza and Rzeczpospolita. The analysis was aimed at examining, how both newspapers shaped public opinion in the context of the parliamentary elections in Poland in 2015. Content analysis covered 525 articles from both newspapers, published between 25 September and 25 November 2015.pl
dc.abstract.plW niniejszej pracy dyplomowej, przedstawiona została analiza zawartości materiałów prasowych, opublikowanych na łamach dwóch wiodących dzienników w Polsce: Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej. Analiza miała na celu zbadać, w jaki sposób obie gazety kształtowały opinię publiczną w kontekście wyborów parlamentarnych w Polsce w 2015 roku. Analiza zawartości przeprowadzona została na 525 artykułach z obu gazet, opublikowanych w okresie od 25 września do 25 listopada 2015 roku.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorSasińska-Klas, Teresa - 131806 pl
dc.contributor.authorJanuszczak, Jakubpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerNowina Konopka, Mariapl
dc.contributor.reviewerSasińska-Klas, Teresa - 131806 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T11:43:02Z
dc.date.available2020-07-27T11:43:02Z
dc.date.submitted2017-09-25pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-119170-215832pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224188
dc.languagepolpl
dc.subject.enpropaganda, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, parliamentary elections, dailiespl
dc.subject.plpropaganda, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, wybory parlamentarne, dziennikipl
dc.titlePropaganda w mediach oraz jej wpływ na kształtowanie opinii publicznej. Przed i po wyborach parlamentarnych w Polsce w 2015 rokupl
dc.title.alternativePropaganda in media and its influence on shaping the public opinion (Before and after the parliamentary elections in Poland in 2015)pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This thesis, presents an analysis of the content of press materials, that were published in two leading newspapers in Poland: Gazeta Wyborcza and Rzeczpospolita. The analysis was aimed at examining, how both newspapers shaped public opinion in the context of the parliamentary elections in Poland in 2015. Content analysis covered 525 articles from both newspapers, published between 25 September and 25 November 2015.
dc.abstract.plpl
W niniejszej pracy dyplomowej, przedstawiona została analiza zawartości materiałów prasowych, opublikowanych na łamach dwóch wiodących dzienników w Polsce: Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej. Analiza miała na celu zbadać, w jaki sposób obie gazety kształtowały opinię publiczną w kontekście wyborów parlamentarnych w Polsce w 2015 roku. Analiza zawartości przeprowadzona została na 525 artykułach z obu gazet, opublikowanych w okresie od 25 września do 25 listopada 2015 roku.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Sasińska-Klas, Teresa - 131806
dc.contributor.authorpl
Januszczak, Jakub
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Nowina Konopka, Maria
dc.contributor.reviewerpl
Sasińska-Klas, Teresa - 131806
dc.date.accessioned
2020-07-27T11:43:02Z
dc.date.available
2020-07-27T11:43:02Z
dc.date.submittedpl
2017-09-25
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-119170-215832
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224188
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
propaganda, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, parliamentary elections, dailies
dc.subject.plpl
propaganda, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, wybory parlamentarne, dzienniki
dc.titlepl
Propaganda w mediach oraz jej wpływ na kształtowanie opinii publicznej. Przed i po wyborach parlamentarnych w Polsce w 2015 roku
dc.title.alternativepl
Propaganda in media and its influence on shaping the public opinion (Before and after the parliamentary elections in Poland in 2015)
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
2
Views per month
Views per city
Katowice
1
Szczecin
1

No access

No Thumbnail Available