Kształtowanie wizerunku firmy na przykładzie Firmy Nestle S.A.

licenciate
dc.abstract.enThe following work addresses issues related to image formation and public relations, including the activities of this area in company marketing. Its purpose is to show how the image is built and what techniques and goals are in force in this area, as well as to present the history of Nestlé SA's development, its strengths and weaknesses, as well as the public opinion about it.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca porusza problematykę związaną z kształtowaniem wizerunku oraz public relations, z uwzględnieniem działania tego obszaru w marketingu firmowym. Jej celem jest przedstawienie w jaki sposób buduje się wizerunek i jakie techniki oraz cele obowiązują w tej dziedzinie, jak również przedstawienie historii rozwoju Nestlé SA, jej sił i słabości, a także opinii społeczeństwa na jej temat.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKurleto, Halszka - 127543 pl
dc.contributor.authorDłubacz, Wiktoriapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKurleto, Halszka - 127543 pl
dc.contributor.reviewerDorczak, Roman - 127750 pl
dc.date.accessioned2020-07-28T06:14:36Z
dc.date.available2020-07-28T06:14:36Z
dc.date.submitted2020-06-29pl
dc.fieldofstudypolityka społecznapl
dc.fieldofstudyzarządzanie organizacjami publicznymi i obywatelskimipl
dc.identifier.apddiploma-140738-250357pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240791
dc.languagepolpl
dc.subject.enGLOBAL COMPANY - PUBLIC RELATIONS - IMAGEpl
dc.subject.plGLOBALNA SPÓŁKA- PUBLIC RELATIONS - WIZERUNEKpl
dc.titleKształtowanie wizerunku firmy na przykładzie Firmy Nestle S.A.pl
dc.title.alternativeCreating company's image by the example of Nestlé S.A.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The following work addresses issues related to image formation and public relations, including the activities of this area in company marketing. Its purpose is to show how the image is built and what techniques and goals are in force in this area, as well as to present the history of Nestlé SA's development, its strengths and weaknesses, as well as the public opinion about it.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca porusza problematykę związaną z kształtowaniem wizerunku oraz public relations, z uwzględnieniem działania tego obszaru w marketingu firmowym. Jej celem jest przedstawienie w jaki sposób buduje się wizerunek i jakie techniki oraz cele obowiązują w tej dziedzinie, jak również przedstawienie historii rozwoju Nestlé SA, jej sił i słabości, a także opinii społeczeństwa na jej temat.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Halszka - 127543
dc.contributor.authorpl
Dłubacz, Wiktoria
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Halszka - 127543
dc.contributor.reviewerpl
Dorczak, Roman - 127750
dc.date.accessioned
2020-07-28T06:14:36Z
dc.date.available
2020-07-28T06:14:36Z
dc.date.submittedpl
2020-06-29
dc.fieldofstudypl
polityka społeczna
dc.fieldofstudypl
zarządzanie organizacjami publicznymi i obywatelskimi
dc.identifier.apdpl
diploma-140738-250357
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240791
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
GLOBAL COMPANY - PUBLIC RELATIONS - IMAGE
dc.subject.plpl
GLOBALNA SPÓŁKA- PUBLIC RELATIONS - WIZERUNEK
dc.titlepl
Kształtowanie wizerunku firmy na przykładzie Firmy Nestle S.A.
dc.title.alternativepl
Creating company's image by the example of Nestlé S.A.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
114
Views per month
Views per city
Wroclaw
14
Krakow
12
Poznan
10
Warsaw
8
Lodz
6
Dublin
3
Katowice
3
Konstantynow Lodzki
3
Lublin
3
Rzeszów
3

No access

No Thumbnail Available