Skuteczność i wykorzystanie strategii celebrity endorsement w reklamie telewizyjnej

master
dc.abstract.enIn this article discusses celebrity endorsement strategy and her application.The purpose of this study is show the issue of the effectiveness celebrity endorsement strategy in television advertising.The author focused on attitudes of customers towards about advertising with celebrities. The article shows meaning of the persuasion, hero and authority in modern advertisement. On article used the results of the survey which shows that celebrity endorsement has important impact on the reception of advertising. The survey conducted among 202 students in the Secondary School in Rzeszów, from 2 to 4 February 2016.pl
dc.abstract.plW pracy omówiono strategię poparcia celebryckiego jej wykorzystanie i skuteczność w reklamie telewizyjnej. Celem pracy było ukazanie zagadnienia skuteczności wykorzystania osób znanych w reklamie telewizyjnej.Autorka skupiła się na postawach odbiorcy wobec reklam z udziałem osób znanych. Praca prezentuje rolę perswazji w reklamie, bohatera reklamowego i autorytetu. W pracy wykorzystano wyniki badań ankiety ,które wykazały, iż poparcie celebryckie ma istotny wpływ na odbiór reklam. Ankieta została przeprowadzona wśród 202 uczniów, w Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie, w dniach 2 4 luty 2016r.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorSkorus, Jacekpl
dc.contributor.authorDorocicz, Roksanapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSkorus, Jacekpl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.contributor.reviewerKreft, Janpl
dc.date.accessioned2020-07-27T07:17:19Z
dc.date.available2020-07-27T07:17:19Z
dc.date.submitted2017-10-16pl
dc.fieldofstudyzarządzanie reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-114829-202667pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/220214
dc.languagepolpl
dc.subject.encelebrity endorsement, celebrity, consumer, advertisement, television, influencepl
dc.subject.plpoparcie celebryckie, celebryta, odbiorca, reklama , telewizja, wpływpl
dc.titleSkuteczność i wykorzystanie strategii celebrity endorsement w reklamie telewizyjnejpl
dc.title.alternativeThe effectivness and usefulness of celebrity endorsement strategy in television advertising.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
In this article discusses celebrity endorsement strategy and her application.The purpose of this study is show the issue of the effectiveness celebrity endorsement strategy in television advertising.The author focused on attitudes of customers towards about advertising with celebrities. The article shows meaning of the persuasion, hero and authority in modern advertisement. On article used the results of the survey which shows that celebrity endorsement has important impact on the reception of advertising. The survey conducted among 202 students in the Secondary School in Rzeszów, from 2 to 4 February 2016.
dc.abstract.plpl
W pracy omówiono strategię poparcia celebryckiego jej wykorzystanie i skuteczność w reklamie telewizyjnej. Celem pracy było ukazanie zagadnienia skuteczności wykorzystania osób znanych w reklamie telewizyjnej.Autorka skupiła się na postawach odbiorcy wobec reklam z udziałem osób znanych. Praca prezentuje rolę perswazji w reklamie, bohatera reklamowego i autorytetu. W pracy wykorzystano wyniki badań ankiety ,które wykazały, iż poparcie celebryckie ma istotny wpływ na odbiór reklam. Ankieta została przeprowadzona wśród 202 uczniów, w Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie, w dniach 2 4 luty 2016r.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Skorus, Jacek
dc.contributor.authorpl
Dorocicz, Roksana
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Skorus, Jacek
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.contributor.reviewerpl
Kreft, Jan
dc.date.accessioned
2020-07-27T07:17:19Z
dc.date.available
2020-07-27T07:17:19Z
dc.date.submittedpl
2017-10-16
dc.fieldofstudypl
zarządzanie reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-114829-202667
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/220214
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
celebrity endorsement, celebrity, consumer, advertisement, television, influence
dc.subject.plpl
poparcie celebryckie, celebryta, odbiorca, reklama , telewizja, wpływ
dc.titlepl
Skuteczność i wykorzystanie strategii celebrity endorsement w reklamie telewizyjnej
dc.title.alternativepl
The effectivness and usefulness of celebrity endorsement strategy in television advertising.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
47
Views per month
Views per city
Warsaw
12
Krakow
8
Poznan
4
Wroclaw
4
Potok Gorny
3
Dublin
2
Dobczyce
1
Jaworzno
1
Kiełczów
1
Kościan
1

No access

No Thumbnail Available