Satysfakcja pracowników w organizacji hotelarskiej na przykładzie hotelu Sheraton Grand Kraków.

licenciate
dc.abstract.enPaulina Wójcik (2018). Satisfaction of employees in a hotel organization based on the example of the Sheraton Grand Krakow Hotel Bachelor’s thesis supervised by Prof. UJ dr hab. Piotr Jedynak, Kraków: Institute of Economics, Finance and Management, Jagiellonian University, 72 pages.The thesis is focused on issues of Satisfaction of employees in a hotel organization based on the example of the Sheraton Grand Krakow Hotel. The definition, types has been presented Daily problems in the facility have been determined and the reasons for the weakening reputation among employees. The author has carried out a research allowing to achieve the purpose of the present Bachelor's thesis.pl
dc.abstract.plPaulina, Wójcik (2018). Satysfakcja pracowników w organizacji hotelarskiej na przykładzie Hotelu Sheraton Grand Kraków. Praca licencjacka pod kierunkiem prof. UJ dr hab. Piotra Jedynaka, Kraków: Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania UJ, 72 s.Praca poświęcona jest problematyce satysfakcji pracowników w organizacji hotelarskiej na przykładzie hotelu Sheraton Grand Kraków. Przytoczona została definicja usług hotelarskich, rodzaje oraz pojęcie satysfakcji . Określone zostały codzienne problemy w obiekcie oraz przyczyny słabnącej reputacji wśród pracowników. Autor przeprowadził badania pozwalające na zrealizowanie celu niniejszej pracy licencjackiej.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.authorWójcik, Paulinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T16:46:19Z
dc.date.available2020-07-27T16:46:19Z
dc.date.submitted2018-07-10pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-124181-210897pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/228474
dc.languagepolpl
dc.subject.enKeywords: hospitality - organization - employees - satisfactionpl
dc.subject.plSłowa kluczowe: – hotelarstwo- organizacja- pracownicy – satysfakcjapl
dc.titleSatysfakcja pracowników w organizacji hotelarskiej na przykładzie hotelu Sheraton Grand Kraków.pl
dc.title.alternativeSatisfaction of employees in a hotel organization based on the example of the Sheraton Grand Krakow Hotel.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Paulina Wójcik (2018). Satisfaction of employees in a hotel organization based on the example of the Sheraton Grand Krakow Hotel Bachelor’s thesis supervised by Prof. UJ dr hab. Piotr Jedynak, Kraków: Institute of Economics, Finance and Management, Jagiellonian University, 72 pages.The thesis is focused on issues of Satisfaction of employees in a hotel organization based on the example of the Sheraton Grand Krakow Hotel. The definition, types has been presented Daily problems in the facility have been determined and the reasons for the weakening reputation among employees. The author has carried out a research allowing to achieve the purpose of the present Bachelor's thesis.
dc.abstract.plpl
Paulina, Wójcik (2018). Satysfakcja pracowników w organizacji hotelarskiej na przykładzie Hotelu Sheraton Grand Kraków. Praca licencjacka pod kierunkiem prof. UJ dr hab. Piotra Jedynaka, Kraków: Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania UJ, 72 s.Praca poświęcona jest problematyce satysfakcji pracowników w organizacji hotelarskiej na przykładzie hotelu Sheraton Grand Kraków. Przytoczona została definicja usług hotelarskich, rodzaje oraz pojęcie satysfakcji . Określone zostały codzienne problemy w obiekcie oraz przyczyny słabnącej reputacji wśród pracowników. Autor przeprowadził badania pozwalające na zrealizowanie celu niniejszej pracy licencjackiej.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.authorpl
Wójcik, Paulina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2020-07-27T16:46:19Z
dc.date.available
2020-07-27T16:46:19Z
dc.date.submittedpl
2018-07-10
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-124181-210897
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/228474
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Keywords: hospitality - organization - employees - satisfaction
dc.subject.plpl
Słowa kluczowe: – hotelarstwo- organizacja- pracownicy – satysfakcja
dc.titlepl
Satysfakcja pracowników w organizacji hotelarskiej na przykładzie hotelu Sheraton Grand Kraków.
dc.title.alternativepl
Satisfaction of employees in a hotel organization based on the example of the Sheraton Grand Krakow Hotel.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available