Wykorzystanie targetowania behawioralnego jako efektywnej metody promocji w marketingu internetowym

master
dc.abstract.enEffectiveness of behavioural targeting in digital marketing is a main goal in the thesis. Behavioral targeting is explained in historical and psychological context, but also from technical perspective. Research and unstandardised interview help to define behavioral profiles of customers. Eyetracking test shows a high effectiveness of behavioural targeting and personalization in advertisements.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest zbadanie efektywności targetowania behawioralnego w marketingu internetowym. Umieszcza ona marketing behawioralny w kontekście historyczno-psychologicznym, a także tłumaczy aspekty techniczne. Analiza źródeł i wywiad niestandaryzowany pozwala określić przykładowe profile behawioralne konsumentów, a przeprowadzone badanie eyetrackingowe – wysoką skuteczność targetowania behawioralnego i personalizacji w przekazie reklamowym.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorBajka, Zbigniew - 127165 pl
dc.contributor.authorBator, Dagmarapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBajka, Zbigniew - 127165 pl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.date.accessioned2020-07-27T08:33:24Z
dc.date.available2020-07-27T08:33:24Z
dc.date.submitted2017-07-03pl
dc.fieldofstudyzarządzanie reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-116026-145795pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221352
dc.languagepolpl
dc.subject.enBEHAVIOURAL TARGETING – BEHAWIORAL MARKETING – PERSONALIZATION – BIG DATA – DIGITAL MARKETINGpl
dc.subject.plTARGETOWANIE BEHAWIORALNE – MARKETING BEHAWIORALNY – PERSONALIZACJA – BIG DATA – MARKETING INTERNETOWYpl
dc.titleWykorzystanie targetowania behawioralnego jako efektywnej metody promocji w marketingu internetowympl
dc.title.alternativeBehavioral targeting as an effective method in a digital marketingpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Effectiveness of behavioural targeting in digital marketing is a main goal in the thesis. Behavioral targeting is explained in historical and psychological context, but also from technical perspective. Research and unstandardised interview help to define behavioral profiles of customers. Eyetracking test shows a high effectiveness of behavioural targeting and personalization in advertisements.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest zbadanie efektywności targetowania behawioralnego w marketingu internetowym. Umieszcza ona marketing behawioralny w kontekście historyczno-psychologicznym, a także tłumaczy aspekty techniczne. Analiza źródeł i wywiad niestandaryzowany pozwala określić przykładowe profile behawioralne konsumentów, a przeprowadzone badanie eyetrackingowe – wysoką skuteczność targetowania behawioralnego i personalizacji w przekazie reklamowym.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Bajka, Zbigniew - 127165
dc.contributor.authorpl
Bator, Dagmara
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Bajka, Zbigniew - 127165
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.date.accessioned
2020-07-27T08:33:24Z
dc.date.available
2020-07-27T08:33:24Z
dc.date.submittedpl
2017-07-03
dc.fieldofstudypl
zarządzanie reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-116026-145795
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/221352
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
BEHAVIOURAL TARGETING – BEHAWIORAL MARKETING – PERSONALIZATION – BIG DATA – DIGITAL MARKETING
dc.subject.plpl
TARGETOWANIE BEHAWIORALNE – MARKETING BEHAWIORALNY – PERSONALIZACJA – BIG DATA – MARKETING INTERNETOWY
dc.titlepl
Wykorzystanie targetowania behawioralnego jako efektywnej metody promocji w marketingu internetowym
dc.title.alternativepl
Behavioral targeting as an effective method in a digital marketing
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available