,,Klasyczne i nowoczesne formy reklamy w opinii współczesnego konsumenta ,,

master
dc.abstract.enThe purpose of the Master’s thesis is to discuss issues related to classical and modern form of advertising in the opinion of the contemporary consumer. The place of modern advertisements in the context of marketing communication and the contemporary consumer’s profile have been analyzed in details. The Master’s thesis is complemented by an analysis of the results of the conducted research based on an questionnaire, in which 137 people aged 20 to 30 participated. While writing thesis below were used literature and scientist journals in the field of: management sciences, psychology, marketing and new media.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest omówienie problematyki związanej z klasycznymi i nowoczesnymi formami reklamy w opinii współczesnego konsumenta. Szczególnej analizie zostało poddane miejsce nowoczesnych reklam w kontekście komunikacji marketingowej oraz sylwetka współczesnego konsumenta. Uzupełnieniem pracy jest analiza wyników przeprowadzonych badań na podstawie autorskiej ankiety, w której wzięło udział 137 osób w wieku od 20 do 30 lat. Podczas pisania pracy wykorzystano literaturę i czasopisma naukowe z zakresu: nauk o zarządzaniu, psychologii, marketingu oraz nowych mediów.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorWziątek-Staśko, Annapl
dc.contributor.authorSitnik, Justynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWziątek-Staśko, Annapl
dc.contributor.reviewerStuss, Magdalena - 132134 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T23:42:42Z
dc.date.available2020-07-27T23:42:42Z
dc.date.submitted2019-10-23pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-132398-251741pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234859
dc.languagepolpl
dc.subject.encontemporary consumer – marketing communication – modern forms of advertising – classical form of advertisingpl
dc.subject.plwspółczesny konsument – komunikacja marketingowa – nowoczesne formy reklamy – klasyczne formy reklamypl
dc.title,,Klasyczne i nowoczesne formy reklamy w opinii współczesnego konsumenta ,,pl
dc.title.alternativeClassic and modern forms of advertising in the opinion of a contemporary consumerpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of the Master’s thesis is to discuss issues related to classical and modern form of advertising in the opinion of the contemporary consumer. The place of modern advertisements in the context of marketing communication and the contemporary consumer’s profile have been analyzed in details. The Master’s thesis is complemented by an analysis of the results of the conducted research based on an questionnaire, in which 137 people aged 20 to 30 participated. While writing thesis below were used literature and scientist journals in the field of: management sciences, psychology, marketing and new media.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest omówienie problematyki związanej z klasycznymi i nowoczesnymi formami reklamy w opinii współczesnego konsumenta. Szczególnej analizie zostało poddane miejsce nowoczesnych reklam w kontekście komunikacji marketingowej oraz sylwetka współczesnego konsumenta. Uzupełnieniem pracy jest analiza wyników przeprowadzonych badań na podstawie autorskiej ankiety, w której wzięło udział 137 osób w wieku od 20 do 30 lat. Podczas pisania pracy wykorzystano literaturę i czasopisma naukowe z zakresu: nauk o zarządzaniu, psychologii, marketingu oraz nowych mediów.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Wziątek-Staśko, Anna
dc.contributor.authorpl
Sitnik, Justyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wziątek-Staśko, Anna
dc.contributor.reviewerpl
Stuss, Magdalena - 132134
dc.date.accessioned
2020-07-27T23:42:42Z
dc.date.available
2020-07-27T23:42:42Z
dc.date.submittedpl
2019-10-23
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-132398-251741
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234859
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
contemporary consumer – marketing communication – modern forms of advertising – classical form of advertising
dc.subject.plpl
współczesny konsument – komunikacja marketingowa – nowoczesne formy reklamy – klasyczne formy reklamy
dc.titlepl
,,Klasyczne i nowoczesne formy reklamy w opinii współczesnego konsumenta ,,
dc.title.alternativepl
Classic and modern forms of advertising in the opinion of a contemporary consumer
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
115
Views per month
Views per city
Warsaw
24
Wieliczka
12
Poznan
10
Krakow
6
Będzin
3
Częstochowa
3
Gdansk
3
Piszczac
3
Zabrze
3
Lublin
2

No access

No Thumbnail Available