System motywowania pracowników na przykładzie call center Banku Pekao S.A..

licenciate
dc.abstract.enThe theme of the thesis is a system to motivate employees on the example of the selected organization. The first chapter presents the theoretical aspects of motivation. They were explained the concept of motivation and motivation. Discusses the classifications of incentives and presents selected theories of motivation. In the second chapter has been discussed in detail the position of consultant call center and the specificity of the work of the profession. Special attention was paid to the competence which consultant should possess, characterized surrounding environmental jobs and tasks consultant. In the third section presents the characteristics of Bank Pekao S.A., have been carried out research on the perceptions of employees in the organization of incentives found in their company. The study involved eighty respondents, the results have been analyzed in detail. The effect of motivating employees for the execution of the tasks of Bank Pekao SA Proposed improvements which examined the organization could implement to improve the process of motivating employees. It is proven to work, that motivating employees is an essential factor for the success of the organization.pl
dc.abstract.plTematem pracy licencjackiej jest system motywowania pracowników na przykładzie wybranej organizacji. W pierwszym rozdziale przedstawiono teoretyczne aspekty motywowania. Zostały wyjaśnione pojęcia motywowania i motywacji. Omówiono klasyfikacje czynników motywacyjnych oraz przedstawiono wybrane teorie motywacji. W drugim rozdziale szczegółowo zostało omówione stanowiska pracy konsultanta call center oraz specyfika pracy tego zawodu. Zwrócono szczególną uwagę na kompetencje które konsultant powinien posiadać, scharakteryzowano otoczenie środowiskowe stanowiska pracy oraz zakres zadań konsultanta. W trzecim rozdziale przedstawiona została charakterystyka Banku Pekao S.A, zostały przeprowadzone badania dotyczące postrzegania przez pracowników organizacji czynników motywacyjnych występujących w ich firmie. W badaniu wzięło udział osiemdziesięciu respondentów, wyniki badań zostały poddane szczegółowej analizie. Oceniono wpływ motywowania na realizacje zadań pracowników Banku Pekao S.A. Zaproponowano usprawnienia które badana organizacja mogłaby wdrożyć aby usprawnić proces motywowania pracowników. Dowiedziono w pracy, że motywowanie pracowników jest niezbędnym czynnikiem do osiągnięcia sukcesu organizacji.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.contributor.authorGlinka, Michałpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerStuss, Magdalena - 132134 pl
dc.contributor.reviewerStańczyk, Izabela - 186012 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T01:43:55Z
dc.date.available2020-07-27T01:43:55Z
dc.date.submitted2016-09-14pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie personelempl
dc.identifier.apddiploma-109043-180741pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/215138
dc.languagepolpl
dc.subject.enmotivation - consultant - bank - call centerpl
dc.subject.plmotywowanie – konsultant – bank – call centerpl
dc.titleSystem motywowania pracowników na przykładzie call center Banku Pekao S.A..pl
dc.title.alternativeSystem to motivate employees on the example of call center of Bank Pekao S.A.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The theme of the thesis is a system to motivate employees on the example of the selected organization. The first chapter presents the theoretical aspects of motivation. They were explained the concept of motivation and motivation. Discusses the classifications of incentives and presents selected theories of motivation. In the second chapter has been discussed in detail the position of consultant call center and the specificity of the work of the profession. Special attention was paid to the competence which consultant should possess, characterized surrounding environmental jobs and tasks consultant. In the third section presents the characteristics of Bank Pekao S.A., have been carried out research on the perceptions of employees in the organization of incentives found in their company. The study involved eighty respondents, the results have been analyzed in detail. The effect of motivating employees for the execution of the tasks of Bank Pekao SA Proposed improvements which examined the organization could implement to improve the process of motivating employees. It is proven to work, that motivating employees is an essential factor for the success of the organization.
dc.abstract.plpl
Tematem pracy licencjackiej jest system motywowania pracowników na przykładzie wybranej organizacji. W pierwszym rozdziale przedstawiono teoretyczne aspekty motywowania. Zostały wyjaśnione pojęcia motywowania i motywacji. Omówiono klasyfikacje czynników motywacyjnych oraz przedstawiono wybrane teorie motywacji. W drugim rozdziale szczegółowo zostało omówione stanowiska pracy konsultanta call center oraz specyfika pracy tego zawodu. Zwrócono szczególną uwagę na kompetencje które konsultant powinien posiadać, scharakteryzowano otoczenie środowiskowe stanowiska pracy oraz zakres zadań konsultanta. W trzecim rozdziale przedstawiona została charakterystyka Banku Pekao S.A, zostały przeprowadzone badania dotyczące postrzegania przez pracowników organizacji czynników motywacyjnych występujących w ich firmie. W badaniu wzięło udział osiemdziesięciu respondentów, wyniki badań zostały poddane szczegółowej analizie. Oceniono wpływ motywowania na realizacje zadań pracowników Banku Pekao S.A. Zaproponowano usprawnienia które badana organizacja mogłaby wdrożyć aby usprawnić proces motywowania pracowników. Dowiedziono w pracy, że motywowanie pracowników jest niezbędnym czynnikiem do osiągnięcia sukcesu organizacji.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.contributor.authorpl
Glinka, Michał
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Stuss, Magdalena - 132134
dc.contributor.reviewerpl
Stańczyk, Izabela - 186012
dc.date.accessioned
2020-07-27T01:43:55Z
dc.date.available
2020-07-27T01:43:55Z
dc.date.submittedpl
2016-09-14
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie personelem
dc.identifier.apdpl
diploma-109043-180741
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/215138
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
motivation - consultant - bank - call center
dc.subject.plpl
motywowanie – konsultant – bank – call center
dc.titlepl
System motywowania pracowników na przykładzie call center Banku Pekao S.A..
dc.title.alternativepl
System to motivate employees on the example of call center of Bank Pekao S.A.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available