Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
System motywowania pracowników na przykładzie call center Banku Pekao S.A..
System to motivate employees on the example of call center of Bank Pekao S.A.
motywowanie – konsultant – bank – call center
motivation - consultant - bank - call center
Tematem pracy licencjackiej jest system motywowania pracowników na przykładzie wybranej organizacji. W pierwszym rozdziale przedstawiono teoretyczne aspekty motywowania. Zostały wyjaśnione pojęcia motywowania i motywacji. Omówiono klasyfikacje czynników motywacyjnych oraz przedstawiono wybrane teorie motywacji. W drugim rozdziale szczegółowo zostało omówione stanowiska pracy konsultanta call center oraz specyfika pracy tego zawodu. Zwrócono szczególną uwagę na kompetencje które konsultant powinien posiadać, scharakteryzowano otoczenie środowiskowe stanowiska pracy oraz zakres zadań konsultanta. W trzecim rozdziale przedstawiona została charakterystyka Banku Pekao S.A, zostały przeprowadzone badania dotyczące postrzegania przez pracowników organizacji czynników motywacyjnych występujących w ich firmie. W badaniu wzięło udział osiemdziesięciu respondentów, wyniki badań zostały poddane szczegółowej analizie. Oceniono wpływ motywowania na realizacje zadań pracowników Banku Pekao S.A. Zaproponowano usprawnienia które badana organizacja mogłaby wdrożyć aby usprawnić proces motywowania pracowników. Dowiedziono w pracy, że motywowanie pracowników jest niezbędnym czynnikiem do osiągnięcia sukcesu organizacji.
The theme of the thesis is a system to motivate employees on the example of the selected organization. The first chapter presents the theoretical aspects of motivation. They were explained the concept of motivation and motivation. Discusses the classifications of incentives and presents selected theories of motivation. In the second chapter has been discussed in detail the position of consultant call center and the specificity of the work of the profession. Special attention was paid to the competence which consultant should possess, characterized surrounding environmental jobs and tasks consultant. In the third section presents the characteristics of Bank Pekao S.A., have been carried out research on the perceptions of employees in the organization of incentives found in their company. The study involved eighty respondents, the results have been analyzed in detail. The effect of motivating employees for the execution of the tasks of Bank Pekao SA Proposed improvements which examined the organization could implement to improve the process of motivating employees. It is proven to work, that motivating employees is an essential factor for the success of the organization.
dc.abstract.en | The theme of the thesis is a system to motivate employees on the example of the selected organization. The first chapter presents the theoretical aspects of motivation. They were explained the concept of motivation and motivation. Discusses the classifications of incentives and presents selected theories of motivation. In the second chapter has been discussed in detail the position of consultant call center and the specificity of the work of the profession. Special attention was paid to the competence which consultant should possess, characterized surrounding environmental jobs and tasks consultant. In the third section presents the characteristics of Bank Pekao S.A., have been carried out research on the perceptions of employees in the organization of incentives found in their company. The study involved eighty respondents, the results have been analyzed in detail. The effect of motivating employees for the execution of the tasks of Bank Pekao SA Proposed improvements which examined the organization could implement to improve the process of motivating employees. It is proven to work, that motivating employees is an essential factor for the success of the organization. | pl |
dc.abstract.pl | Tematem pracy licencjackiej jest system motywowania pracowników na przykładzie wybranej organizacji. W pierwszym rozdziale przedstawiono teoretyczne aspekty motywowania. Zostały wyjaśnione pojęcia motywowania i motywacji. Omówiono klasyfikacje czynników motywacyjnych oraz przedstawiono wybrane teorie motywacji. W drugim rozdziale szczegółowo zostało omówione stanowiska pracy konsultanta call center oraz specyfika pracy tego zawodu. Zwrócono szczególną uwagę na kompetencje które konsultant powinien posiadać, scharakteryzowano otoczenie środowiskowe stanowiska pracy oraz zakres zadań konsultanta. W trzecim rozdziale przedstawiona została charakterystyka Banku Pekao S.A, zostały przeprowadzone badania dotyczące postrzegania przez pracowników organizacji czynników motywacyjnych występujących w ich firmie. W badaniu wzięło udział osiemdziesięciu respondentów, wyniki badań zostały poddane szczegółowej analizie. Oceniono wpływ motywowania na realizacje zadań pracowników Banku Pekao S.A. Zaproponowano usprawnienia które badana organizacja mogłaby wdrożyć aby usprawnić proces motywowania pracowników. Dowiedziono w pracy, że motywowanie pracowników jest niezbędnym czynnikiem do osiągnięcia sukcesu organizacji. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Stańczyk, Izabela - 186012 | pl |
dc.contributor.author | Glinka, Michał | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Stuss, Magdalena - 132134 | pl |
dc.contributor.reviewer | Stańczyk, Izabela - 186012 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T01:43:55Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T01:43:55Z | |
dc.date.submitted | 2016-09-14 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie personelem | pl |
dc.identifier.apd | diploma-109043-180741 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/215138 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | motivation - consultant - bank - call center | pl |
dc.subject.pl | motywowanie – konsultant – bank – call center | pl |
dc.title | System motywowania pracowników na przykładzie call center Banku Pekao S.A.. | pl |
dc.title.alternative | System to motivate employees on the example of call center of Bank Pekao S.A. | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |