Mechanizmy marketingu szeptanego w wyborze usług dla dzieci w wieku przedszkolnym

master
dc.abstract.enBuzz marketing is the oldest form of promotion - word of mouth, shown in a new dimension. Enterprises are increasingly using it in their marketing strategies, because the message contained therein is the best source of credible information.A key aspect of the thesis is to prove the assumption that the mechanisms of mouth marketing affect the purchasing decisions of consumers in the choice of services for children in preschool, in which the buying process require a lot of consumer's attention.The theoretical part of the thesis contains characteristics of the mouth marketing components: instruments, principles and psychological aspects of interaction classification of opinion leaders, recommending actuation mechanisms and factors affecting conversational capital. The thesis also explain issues concerning the development of children in preschool, their interactions with their parents and the decisions made in the family circle.pl
dc.abstract.plMarketing szeptany, to najstarsza forma promocji – poczta pantoflowa, ukazana w nowym wymiarze. Przedsiębiorstwa coraz częściej wykorzystują go w swoich strategiach marketingowych, gdyż przekaz w nim zawarty jest najlepszym źródłem wiarygodniej informacji. Kluczowym aspektem pracy jest udowodnienie założenia, iż mechanizmy marketingu szeptanego oddziałują na decyzje nabywcze konsumentów w wyborze usług dla dzieci w wieku przedszkolnym, w których proces zakupu konsument musi się szczególnie zaangażować. Praca obejmuje ponadto zarówno teoretyczne zagadnienia marketingu szeptanego tj. instrumenty, reguły oraz psychologiczne aspekty oddziaływania: szepczących konsumentów, mechanizmy uruchamiające polecanie oraz czynniki kształtujące kapitał konwersacyjny, a także zagadnienia dotyczące rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym, ich interakcje z rodzicami i decyzje podejmowane w gronie rodzinnym.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorPietrzak, Sandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMiklaszewska, Ewa - 130599 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T04:25:55Z
dc.date.available2020-07-25T04:25:55Z
dc.date.submitted2014-10-22pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie i doradztwo gospodarczepl
dc.identifier.apddiploma-90752-151534pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/198998
dc.languagepolpl
dc.subject.enconsumer behavior - services - word of mouth - word of mouth marketing – family decision – preschool childrenpl
dc.subject.pldecyzje nabywcze – usługi - marketing szeptany – poczta pantoflowa – proces decyzji rodzinnych – dzieci w wieku przedszkolnympl
dc.titleMechanizmy marketingu szeptanego w wyborze usług dla dzieci w wieku przedszkolnympl
dc.title.alternativeMechanisms of mouth marketing in the choice of services for preschool children.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Buzz marketing is the oldest form of promotion - word of mouth, shown in a new dimension. Enterprises are increasingly using it in their marketing strategies, because the message contained therein is the best source of credible information.A key aspect of the thesis is to prove the assumption that the mechanisms of mouth marketing affect the purchasing decisions of consumers in the choice of services for children in preschool, in which the buying process require a lot of consumer's attention.The theoretical part of the thesis contains characteristics of the mouth marketing components: instruments, principles and psychological aspects of interaction classification of opinion leaders, recommending actuation mechanisms and factors affecting conversational capital. The thesis also explain issues concerning the development of children in preschool, their interactions with their parents and the decisions made in the family circle.
dc.abstract.plpl
Marketing szeptany, to najstarsza forma promocji – poczta pantoflowa, ukazana w nowym wymiarze. Przedsiębiorstwa coraz częściej wykorzystują go w swoich strategiach marketingowych, gdyż przekaz w nim zawarty jest najlepszym źródłem wiarygodniej informacji. Kluczowym aspektem pracy jest udowodnienie założenia, iż mechanizmy marketingu szeptanego oddziałują na decyzje nabywcze konsumentów w wyborze usług dla dzieci w wieku przedszkolnym, w których proces zakupu konsument musi się szczególnie zaangażować. Praca obejmuje ponadto zarówno teoretyczne zagadnienia marketingu szeptanego tj. instrumenty, reguły oraz psychologiczne aspekty oddziaływania: szepczących konsumentów, mechanizmy uruchamiające polecanie oraz czynniki kształtujące kapitał konwersacyjny, a także zagadnienia dotyczące rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym, ich interakcje z rodzicami i decyzje podejmowane w gronie rodzinnym.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Pietrzak, Sandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Miklaszewska, Ewa - 130599
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-25T04:25:55Z
dc.date.available
2020-07-25T04:25:55Z
dc.date.submittedpl
2014-10-22
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie i doradztwo gospodarcze
dc.identifier.apdpl
diploma-90752-151534
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/198998
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
consumer behavior - services - word of mouth - word of mouth marketing – family decision – preschool children
dc.subject.plpl
decyzje nabywcze – usługi - marketing szeptany – poczta pantoflowa – proces decyzji rodzinnych – dzieci w wieku przedszkolnym
dc.titlepl
Mechanizmy marketingu szeptanego w wyborze usług dla dzieci w wieku przedszkolnym
dc.title.alternativepl
Mechanisms of mouth marketing in the choice of services for preschool children.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
14
Views per month
Views per city
Poznan
2
Wroclaw
2
Des Moines
1
Dublin
1
Gdansk
1
Lublin
1
Warsaw
1
Żukowo
1

No access

No Thumbnail Available