Employer branding we współczesnych organizacjach

master
dc.abstract.enThe subject of the thesis covers the topic of employer branding related challenges in contemporary organizations. The introduction to the master thesis deliberates over personnel marketing which is the core of employer branding. In the further chapters, the study shows various definitions of employer branding, the purpose of its implementation, and the benefits to be derived by employers from the conscious implementation of the tools for building the employer image. The theoretical part contains also a detailed description of both the internal and external employer branding instruments and the corporate social responsibility activities. The publicly available literature and articles have been used for this part of the thesis. The aim of the research was to diagnose the impact of the employer branding associated activities on building the organization’s image among the employees.pl
dc.abstract.plPraca została poświęcona problematyce employer branding we współczesnych organizacjach. Wprowadzenie do całości pracy rozpoczynają rozważania na temat marketingu personalnego, który jest podstawą employer brandingu. W dalszej części pracy wskazano różne definicje employer brandingu, cel jego wdrażania, a także korzyści jakie mogą czerpać pracodawcy stosujący narzędzia budowania wizerunku pracodawcy. Cześć teoretyczna zawiera także bardzo dokładny opis narzędzi wewnętrznego oraz zewnętrznego employer brandingu oraz działań w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Do części teoretycznej wykorzystano ogólnodostępną literaturę przedmiotu oraz artykuły. Celem części badawczej było zdiagnozowanie wpływu działań związanych z employer brandingiem na budowanie opinii o firmie wśród pracowników.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorRosiński, Jerzypl
dc.contributor.authorKrzyżowska, Dariapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBugaj, Justyna - 161421 pl
dc.contributor.reviewerRosiński, Jerzypl
dc.date.accessioned2020-07-24T19:50:17Z
dc.date.available2020-07-24T19:50:17Z
dc.date.submitted2013-10-25pl
dc.fieldofstudypsychologia w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-81460-149610pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/191062
dc.languagepolpl
dc.subject.enbuilding the employer image –- CSR - employer branding - external employer branding - internal employer brandingpl
dc.subject.plbudowanie wizerunku pracodawcy - CSR – employer branding - employer branding wewnętrzny - employer branding zewnętrznypl
dc.titleEmployer branding we współczesnych organizacjachpl
dc.title.alternativeEmployer branding in modern organizationspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of the thesis covers the topic of employer branding related challenges in contemporary organizations. The introduction to the master thesis deliberates over personnel marketing which is the core of employer branding. In the further chapters, the study shows various definitions of employer branding, the purpose of its implementation, and the benefits to be derived by employers from the conscious implementation of the tools for building the employer image. The theoretical part contains also a detailed description of both the internal and external employer branding instruments and the corporate social responsibility activities. The publicly available literature and articles have been used for this part of the thesis. The aim of the research was to diagnose the impact of the employer branding associated activities on building the organization’s image among the employees.
dc.abstract.plpl
Praca została poświęcona problematyce employer branding we współczesnych organizacjach. Wprowadzenie do całości pracy rozpoczynają rozważania na temat marketingu personalnego, który jest podstawą employer brandingu. W dalszej części pracy wskazano różne definicje employer brandingu, cel jego wdrażania, a także korzyści jakie mogą czerpać pracodawcy stosujący narzędzia budowania wizerunku pracodawcy. Cześć teoretyczna zawiera także bardzo dokładny opis narzędzi wewnętrznego oraz zewnętrznego employer brandingu oraz działań w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Do części teoretycznej wykorzystano ogólnodostępną literaturę przedmiotu oraz artykuły. Celem części badawczej było zdiagnozowanie wpływu działań związanych z employer brandingiem na budowanie opinii o firmie wśród pracowników.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Rosiński, Jerzy
dc.contributor.authorpl
Krzyżowska, Daria
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Bugaj, Justyna - 161421
dc.contributor.reviewerpl
Rosiński, Jerzy
dc.date.accessioned
2020-07-24T19:50:17Z
dc.date.available
2020-07-24T19:50:17Z
dc.date.submittedpl
2013-10-25
dc.fieldofstudypl
psychologia w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-81460-149610
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/191062
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
building the employer image –- CSR - employer branding - external employer branding - internal employer branding
dc.subject.plpl
budowanie wizerunku pracodawcy - CSR – employer branding - employer branding wewnętrzny - employer branding zewnętrzny
dc.titlepl
Employer branding we współczesnych organizacjach
dc.title.alternativepl
Employer branding in modern organizations
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
144
Views per month
Views per city
Warsaw
24
Krakow
12
Poznan
9
Lodz
7
Szczecin
7
Wroclaw
7
Bornem
4
Gdansk
4
Katowice
4
Szczecinek
4

No access

No Thumbnail Available