Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Cyfryzacja usług bankowych na przykładzie Alior Banku
Digitization of banking services on the example of Alior Bank
bankowość, cyfryzacja, usługi bankowe, produkty bankowe, procesy bankowe, bankowość elektroniczna
banking, digitization, banking services, banking products, banking processes, electronic banking
Celem pracy była analiza rozwoju sektora bankowego w skali globalnej, wraz z deskrypcją produktów i usług, oraz analiza rozwoju bankowości w Polsce, opis i ocena poziomu digitalizacji produktów, procesów i usług w krajowym banku Alior Bank SA. Aby poznać proces rozwoju sektora bankowego dokonano analizy literatury naukowej i branżowej z zakresu bankowości. W celu poznania procesu rozwoju sektora bankowego dokonano analizy literatury naukowej i branżowej z zakresu bankowości. W niniejszej pracy dokonano próby określenia poziomu cyfryzacji produktów, usług i procesów w danym przedsiębiorstwie. Dzięki analizie dostępnych produktów i usług z portfolio banku z perspektywy klienta oraz sposobu ich dystrybuowania i zarządzania, oceniono stopień wykorzystania najnowszych narzędzi oraz rozwiązań technologicznych w tych procesach. Stopień cyfryzacji został określony jako stopień wykorzystania nowoczesnych technologii, które ułatwiają proces otwarcia oraz zarządzania produktami i usługami bankowymi.
The purpose of the thesis was to analyze the development of the banking sector on a global scale, along with the description of products and services, and to analyze the development of banking in Poland, describe and to assess the level of digitization of products, processes and services at the domestic bank Alior Bank SA In order to learn about the banking sector development process, an analysis of the scientific and industry literature in the field of banking was made. In this thesis, an attempt was made to determine the level of digitization of products, services and processes in a given company. Thanks to the analysis of the available products and services from the bank's portfolio from the customer's perspective and the method of their distribution and management, the degree of use of the latest tools and technological solutions in these processes was assessed. The degree of digitization was defined as the degree of use of modern technologies that facilitate the process of opening and managing banking products and services.
dc.abstract.en | The purpose of the thesis was to analyze the development of the banking sector on a global scale, along with the description of products and services, and to analyze the development of banking in Poland, describe and to assess the level of digitization of products, processes and services at the domestic bank Alior Bank SA In order to learn about the banking sector development process, an analysis of the scientific and industry literature in the field of banking was made. In this thesis, an attempt was made to determine the level of digitization of products, services and processes in a given company. Thanks to the analysis of the available products and services from the bank's portfolio from the customer's perspective and the method of their distribution and management, the degree of use of the latest tools and technological solutions in these processes was assessed. The degree of digitization was defined as the degree of use of modern technologies that facilitate the process of opening and managing banking products and services. | pl |
dc.abstract.pl | Celem pracy była analiza rozwoju sektora bankowego w skali globalnej, wraz z deskrypcją produktów i usług, oraz analiza rozwoju bankowości w Polsce, opis i ocena poziomu digitalizacji produktów, procesów i usług w krajowym banku Alior Bank SA. Aby poznać proces rozwoju sektora bankowego dokonano analizy literatury naukowej i branżowej z zakresu bankowości. W celu poznania procesu rozwoju sektora bankowego dokonano analizy literatury naukowej i branżowej z zakresu bankowości. W niniejszej pracy dokonano próby określenia poziomu cyfryzacji produktów, usług i procesów w danym przedsiębiorstwie. Dzięki analizie dostępnych produktów i usług z portfolio banku z perspektywy klienta oraz sposobu ich dystrybuowania i zarządzania, oceniono stopień wykorzystania najnowszych narzędzi oraz rozwiązań technologicznych w tych procesach. Stopień cyfryzacji został określony jako stopień wykorzystania nowoczesnych technologii, które ułatwiają proces otwarcia oraz zarządzania produktami i usługami bankowymi. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.contributor.advisor | Wyciślak, Sławomir - 132795 | pl |
dc.contributor.author | Święs, Jan | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Wyciślak, Sławomir - 132795 | pl |
dc.contributor.reviewer | Teczke, Maciej | pl |
dc.date.accessioned | 2022-07-06T21:43:03Z | |
dc.date.available | 2022-07-06T21:43:03Z | |
dc.date.submitted | 2022-07-06 | pl |
dc.fieldofstudy | finanse, bankowość, ubezpieczenia | pl |
dc.identifier.apd | diploma-156489-281372 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/294954 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | banking, digitization, banking services, banking products, banking processes, electronic banking | pl |
dc.subject.pl | bankowość, cyfryzacja, usługi bankowe, produkty bankowe, procesy bankowe, bankowość elektroniczna | pl |
dc.title | Cyfryzacja usług bankowych na przykładzie Alior Banku | pl |
dc.title.alternative | Digitization of banking services on the example of Alior Bank | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |