Zarządzanie marką

master
dc.abstract.enThesis focuses on issues of brand management. This thesis proclaim analysis of the elements of the brand, the process of creating a brand and building its identity.The purpose of the following considers is to answer the question of whether the process of brand management is under the full control of the company and whether there is a universal brand strategy that would allow the company to achieve the intended and ambitious goals.Discussion of the elements of the problem based most of all on the literature of Polish scientists in the field of brand management and marketing. Materials available in the Internet was used primarily to explore the company Orange Poland as a brand on the Polish telecommunications market and the way of it works.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca skupia się na zagadnieniach dotyczących zarządzania marką. Praca ta stanowi analizę elementów kształtujących markę, procesu kreowania marki i budowania jej tożsamości.Celem poniższych rozważań jest odpowiedź na pytania, czy proces zarządzania marką znajduje się pod pełną kontrolą firmy oraz czy istnieje uniwersalna strategia marki, która pozwalałaby firmie osiągnąć zamierzone i ambitne cele.Omówienie elementów składających się na zagadnienie marki w dużej mierze oparto na literaturze polskich naukowców z dziedziny zarządzania marką i marketingu. Materiały dostępne w Internecie posłużyły przede wszystkim do zbadania firmy Orange Polska jako marki działającej na polskim rynku telekomunikacyjnym oraz sposobów jej funkcjonowania.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorNierenberg, Bogusław - 130955 pl
dc.contributor.authorMazur, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerHandzel, Zbigniew - 128282 pl
dc.contributor.reviewerNierenberg, Bogusław - 130955 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T16:25:12Z
dc.date.available2020-07-24T16:25:12Z
dc.date.submitted2013-06-27pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-75045-102504pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/187861
dc.languagepolpl
dc.subject.enBRAND – BRANDING – IDENTITY – IMAGEpl
dc.subject.plMARKA – TOŻSAMOŚĆ – WIZERUNEK – ZARZĄDZANIE MARKĄpl
dc.titleZarządzanie markąpl
dc.title.alternativeBrand managementpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Thesis focuses on issues of brand management. This thesis proclaim analysis of the elements of the brand, the process of creating a brand and building its identity.The purpose of the following considers is to answer the question of whether the process of brand management is under the full control of the company and whether there is a universal brand strategy that would allow the company to achieve the intended and ambitious goals.Discussion of the elements of the problem based most of all on the literature of Polish scientists in the field of brand management and marketing. Materials available in the Internet was used primarily to explore the company Orange Poland as a brand on the Polish telecommunications market and the way of it works.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca skupia się na zagadnieniach dotyczących zarządzania marką. Praca ta stanowi analizę elementów kształtujących markę, procesu kreowania marki i budowania jej tożsamości.Celem poniższych rozważań jest odpowiedź na pytania, czy proces zarządzania marką znajduje się pod pełną kontrolą firmy oraz czy istnieje uniwersalna strategia marki, która pozwalałaby firmie osiągnąć zamierzone i ambitne cele.Omówienie elementów składających się na zagadnienie marki w dużej mierze oparto na literaturze polskich naukowców z dziedziny zarządzania marką i marketingu. Materiały dostępne w Internecie posłużyły przede wszystkim do zbadania firmy Orange Polska jako marki działającej na polskim rynku telekomunikacyjnym oraz sposobów jej funkcjonowania.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Nierenberg, Bogusław - 130955
dc.contributor.authorpl
Mazur, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Handzel, Zbigniew - 128282
dc.contributor.reviewerpl
Nierenberg, Bogusław - 130955
dc.date.accessioned
2020-07-24T16:25:12Z
dc.date.available
2020-07-24T16:25:12Z
dc.date.submittedpl
2013-06-27
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-75045-102504
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/187861
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
BRAND – BRANDING – IDENTITY – IMAGE
dc.subject.plpl
MARKA – TOŻSAMOŚĆ – WIZERUNEK – ZARZĄDZANIE MARKĄ
dc.titlepl
Zarządzanie marką
dc.title.alternativepl
Brand management
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
45
Views per month
Views per city
Warsaw
13
Krakow
5
Wroclaw
3
Gdansk
2
Katowice
2
Lublin
2
Studzienice
2
Bialystok
1
Bydgoszcz
1
Dublin
1

No access

No Thumbnail Available