Zarządzanie wizerunkiem marki w mediach społecznościowych. Studium przypadku FEST Festival

licenciate
dc.abstract.enThe aim of this work is to show the techniques of image management in social media that resulted in analyzing the FEST Festival’s accounts. The dialog between the brand and the receivers and interplays that occurred in this process were examined. Social media profiles and image that the event obtains due to online promotion were analyzed. Case study method and techniques such as web survey, desk research and analyze of the brand’s web environment were used. The most important elements that determine the creation of an image in social media and aspects that are important in marketing communications were highlighted.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest ukazanie sposobów zarządzania wizerunkiem w mediach społecznościowych na podstawie wyników uzyskanych dla FEST Festivalu. Zbadany został dialog między marką a odbiorcami i zależności występujące podczas tego procesu. Przeanalizowane zostały również profile w mediach społecznościowych i wizerunek jaki wydarzenie uzyskuje dzięki promocji w internecie. Wykorzystana została metoda studium przypadku oraz techniki badawcze takie jak ankieta oraz analiza danych zastanych tworzonych w ramach środowiska internetowego powiązanego z marką. Wyróżniono najważniejsze elementy determinujące kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych oraz aspekty istotne w komunikacji marketingowej.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorKonior, Agnieszkapl
dc.contributor.authorKoller, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKonior, Agnieszkapl
dc.contributor.reviewerPluszyńska, Annapl
dc.date.accessioned2023-07-03T21:33:20Z
dc.date.available2023-07-03T21:33:20Z
dc.date.submitted2023-07-03pl
dc.fieldofstudyzarządzanie kulturą i mediamipl
dc.identifier.apddiploma-164264-292153pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313551
dc.languagepolpl
dc.subject.enbrand management, FEST Festival, image management, social media.pl
dc.subject.plFEST Festival, media społecznościowe, zarządzanie marką, zarządzanie wizerunkiem.pl
dc.titleZarządzanie wizerunkiem marki w mediach społecznościowych. Studium przypadku FEST Festivalpl
dc.title.alternativeBrand's image management in social media. A case study of FEST Festivalpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this work is to show the techniques of image management in social media that resulted in analyzing the FEST Festival’s accounts. The dialog between the brand and the receivers and interplays that occurred in this process were examined. Social media profiles and image that the event obtains due to online promotion were analyzed. Case study method and techniques such as web survey, desk research and analyze of the brand’s web environment were used. The most important elements that determine the creation of an image in social media and aspects that are important in marketing communications were highlighted.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest ukazanie sposobów zarządzania wizerunkiem w mediach społecznościowych na podstawie wyników uzyskanych dla FEST Festivalu. Zbadany został dialog między marką a odbiorcami i zależności występujące podczas tego procesu. Przeanalizowane zostały również profile w mediach społecznościowych i wizerunek jaki wydarzenie uzyskuje dzięki promocji w internecie. Wykorzystana została metoda studium przypadku oraz techniki badawcze takie jak ankieta oraz analiza danych zastanych tworzonych w ramach środowiska internetowego powiązanego z marką. Wyróżniono najważniejsze elementy determinujące kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych oraz aspekty istotne w komunikacji marketingowej.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Konior, Agnieszka
dc.contributor.authorpl
Koller, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Konior, Agnieszka
dc.contributor.reviewerpl
Pluszyńska, Anna
dc.date.accessioned
2023-07-03T21:33:20Z
dc.date.available
2023-07-03T21:33:20Z
dc.date.submittedpl
2023-07-03
dc.fieldofstudypl
zarządzanie kulturą i mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-164264-292153
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313551
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
brand management, FEST Festival, image management, social media.
dc.subject.plpl
FEST Festival, media społecznościowe, zarządzanie marką, zarządzanie wizerunkiem.
dc.titlepl
Zarządzanie wizerunkiem marki w mediach społecznościowych. Studium przypadku FEST Festival
dc.title.alternativepl
Brand's image management in social media. A case study of FEST Festival
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
40
Views per month
Views per city
Krakow
9
Warsaw
8
Wroclaw
4
Lowicz
3
Poznan
3
Sosnowiec
3
Jaroszowiec
2
Chorzów
1
Gdansk
1
Katowice
1

No access

No Thumbnail Available