System zarządzania marketingiem w firmach rodzinnych na przykładzie pensjonatu - restauracji „Pstrąg”

licenciate
dc.abstract.enMy graduate thesis is about marketing management system in family enterprises on the example of the „Pstrąg” pension and restaurant. The aim of this work is to diagnose and propose solutions, which ameliorate a marketing management system in a pension and restaurant „Pstrąg”. The whole work consists of three parts. The first chapter presents the management and working of family businesses in polish economic conditions. The second chapter shows the marketing management system as an important element of business development. The third chapter is practical. It analyses and refines a marketing management system in the company "Pstrąg".pl
dc.abstract.plTematem pracy dyplomowej jest system zarządzania marketingiem w firmach rodzinnych na przykładzie pensjonatu - restauracji "Pstrąg". Celem jest zdiagnozowanie oraz zaproponowanie rozwiązań doskonalących system zarządzania marketingowego w pensjonacie–restauracji „Pstrąg”. Całość pracy natomiast składa się z trzech części. Rozdział pierwszy przedstawia zarządzanie oraz funkcjonowanie firm rodzinnych w warunkach polskiej gospodarki. Rozdział drugi prezentuje system zarządzania marketingowego jako ważny element rozwoju przedsiębiorstw. Rozdział trzeci jest praktyczny i przedstawia analizę i udoskonalenie sytemu zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie „Pstrąg”.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorDudzińska-Korczak, Natalia - 127812 pl
dc.contributor.authorKowalewska-Hryc, Dominika - USOS211304 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerDudzińska-Korczak, Natalia - 127812 pl
dc.contributor.reviewerLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.date.accessioned2025-04-27T22:30:59Z
dc.date.available2025-04-27T22:30:59Z
dc.date.createdat2025-04-27T22:30:59Zen
dc.date.submitted2018-07-10pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-125210-211304pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/551864
dc.languagepolpl
dc.subject.enFamily businesses in Poland – project – management system – marketing managementpl
dc.subject.plFirmy rodzinne w Polsce – projekt – system zarządzania – zarządzanie marketingowepl
dc.titleSystem zarządzania marketingiem w firmach rodzinnych na przykładzie pensjonatu - restauracji „Pstrąg”pl
dc.title.alternativeMarketing management system in family enterprises on the example of the „Pstrąg” pension and restaurantpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
My graduate thesis is about marketing management system in family enterprises on the example of the „Pstrąg” pension and restaurant. The aim of this work is to diagnose and propose solutions, which ameliorate a marketing management system in a pension and restaurant „Pstrąg”. The whole work consists of three parts. The first chapter presents the management and working of family businesses in polish economic conditions. The second chapter shows the marketing management system as an important element of business development. The third chapter is practical. It analyses and refines a marketing management system in the company "Pstrąg".
dc.abstract.plpl
Tematem pracy dyplomowej jest system zarządzania marketingiem w firmach rodzinnych na przykładzie pensjonatu - restauracji "Pstrąg". Celem jest zdiagnozowanie oraz zaproponowanie rozwiązań doskonalących system zarządzania marketingowego w pensjonacie–restauracji „Pstrąg”. Całość pracy natomiast składa się z trzech części. Rozdział pierwszy przedstawia zarządzanie oraz funkcjonowanie firm rodzinnych w warunkach polskiej gospodarki. Rozdział drugi prezentuje system zarządzania marketingowego jako ważny element rozwoju przedsiębiorstw. Rozdział trzeci jest praktyczny i przedstawia analizę i udoskonalenie sytemu zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie „Pstrąg”.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812
dc.contributor.authorpl
Kowalewska-Hryc, Dominika - USOS211304
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812
dc.contributor.reviewerpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.date.accessioned
2025-04-27T22:30:59Z
dc.date.available
2025-04-27T22:30:59Z
dc.date.createdaten
2025-04-27T22:30:59Z
dc.date.submittedpl
2018-07-10
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-125210-211304
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/551864
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Family businesses in Poland – project – management system – marketing management
dc.subject.plpl
Firmy rodzinne w Polsce – projekt – system zarządzania – zarządzanie marketingowe
dc.titlepl
System zarządzania marketingiem w firmach rodzinnych na przykładzie pensjonatu - restauracji „Pstrąg”
dc.title.alternativepl
Marketing management system in family enterprises on the example of the „Pstrąg” pension and restaurant
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
51
Views per month
Views per city
Krakow
13
Warsaw
11
Poznan
3
Wroclaw
3
Bialystok
2
Katowice
2
Chorzów
1
Gdansk
1
Hong Kong
1
Jasienica
1

No access

No Thumbnail Available