Opakowanie i jego rola w kreowaniu wizerunku produktu

licenciate
dc.abstract.enThe purpose of the dissertation is to highlight the importance of packaging and its role in creating the image of the product. Packaging is an inseparable element of every product. The packaging itself is a vital part of a promotional strategy and source of sorting out emotions and following consumers’ demands. My dissertation consists of an introduction, three chapters, conclusion, a list of contents as well as references. In the first chapter there have been presented theoretical issues connected with the question of a product being an instrument of the marketing mix. The second chapter deals with types and functions of packaging together with the influence a given packaging exerts on the choice of the product itself. In the third chapter one can find the results of the proper researches and the influence of a packaging upon creating the image of the product.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca ma na celu ukazanie istoty opakowania oraz jego roli w tworzeniu wizerunku produktu. Opakowanie jest nieodłącznym elementem każdego produktu. Stanowi kluczowy składnik strategii promocyjnej oraz źródło emocji i pragnień konsumentów. Praca składa się ze wstępu, trzech rozdziałów, zakończenia, spisów oraz załącznika. W rozdziale pierwszym zostały zaprezentowane teoretyczne zagadnienia związane z definiowaniem produktu jako instrumentu marketingu-mix. Drugi rozdział został poświęcony rodzajom i funkcjom opakowania oraz jego wpływowi na wybór produktu przez konsumenta. W rozdziale trzecim przedstawiono wyniki badań, które dotyczyły roli opakowania w kreowaniu wizerunku produktu.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorKoclęga, Magdalenapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T07:03:21Z
dc.date.available2020-07-27T07:03:21Z
dc.date.submitted2017-10-18pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-114624-179688pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/219995
dc.languagepolpl
dc.subject.enconsumers –marketing mix –packaging–productpl
dc.subject.plkonsument– marketing-mix –opakowanie– produktpl
dc.titleOpakowanie i jego rola w kreowaniu wizerunku produktupl
dc.title.alternativePackaging and its role in creating the image of the productpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of the dissertation is to highlight the importance of packaging and its role in creating the image of the product. Packaging is an inseparable element of every product. The packaging itself is a vital part of a promotional strategy and source of sorting out emotions and following consumers’ demands. My dissertation consists of an introduction, three chapters, conclusion, a list of contents as well as references. In the first chapter there have been presented theoretical issues connected with the question of a product being an instrument of the marketing mix. The second chapter deals with types and functions of packaging together with the influence a given packaging exerts on the choice of the product itself. In the third chapter one can find the results of the proper researches and the influence of a packaging upon creating the image of the product.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca ma na celu ukazanie istoty opakowania oraz jego roli w tworzeniu wizerunku produktu. Opakowanie jest nieodłącznym elementem każdego produktu. Stanowi kluczowy składnik strategii promocyjnej oraz źródło emocji i pragnień konsumentów. Praca składa się ze wstępu, trzech rozdziałów, zakończenia, spisów oraz załącznika. W rozdziale pierwszym zostały zaprezentowane teoretyczne zagadnienia związane z definiowaniem produktu jako instrumentu marketingu-mix. Drugi rozdział został poświęcony rodzajom i funkcjom opakowania oraz jego wpływowi na wybór produktu przez konsumenta. W rozdziale trzecim przedstawiono wyniki badań, które dotyczyły roli opakowania w kreowaniu wizerunku produktu.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Koclęga, Magdalena
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-27T07:03:21Z
dc.date.available
2020-07-27T07:03:21Z
dc.date.submittedpl
2017-10-18
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-114624-179688
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/219995
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
consumers –marketing mix –packaging–product
dc.subject.plpl
konsument– marketing-mix –opakowanie– produkt
dc.titlepl
Opakowanie i jego rola w kreowaniu wizerunku produktu
dc.title.alternativepl
Packaging and its role in creating the image of the product
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
72
Views per month
Views per city
Poznan
10
Warsaw
10
Lodz
9
Krakow
7
Daleszyce
3
Leczna
3
Swarzedz
3
Wroclaw
3
Dublin
2
Laszki
2

No access

No Thumbnail Available