Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Żywe - nieruchome, martwe - ożywione : próba ujęcia akcji "Tusza" i "Fiksacja" Piotra Pawleńskiego w kategoriach antropologicznych
Life - movement, death - fixation : "Carcass" and "Fixation"of Petr Pavlansky in the terms of antropological analysis
Piotr Pawleński
Paul Ranciere
sztuka krytyczna
sztuka rosyjska
Petr Pavlensky
Paul Ranciere
art of political critics
Russian art
Wychodząc od przeciwstawienia ruchu i jego braku oraz kategorii krytyki społecznej P. Ranciera, artykuł traktuje akcje ukraińsko-rosyjskiego artysty, Piotra Pawleńskiego jako metafory stanu społeczeństwa w Rosji u progu XXI wieku.
Starting with the opposition of movement and fixation and the P. Ranciere's categories of esthetics as politics, an article provides an analysis of famoous actions of Petr Pavlensky in the terms of the methaphors of the Russian Society.
dc.abstract.en | Starting with the opposition of movement and fixation and the P. Ranciere's categories of esthetics as politics, an article provides an analysis of famoous actions of Petr Pavlensky in the terms of the methaphors of the Russian Society. | pl |
dc.abstract.pl | Wychodząc od przeciwstawienia ruchu i jego braku oraz kategorii krytyki społecznej P. Ranciera, artykuł traktuje akcje ukraińsko-rosyjskiego artysty, Piotra Pawleńskiego jako metafory stanu społeczeństwa w Rosji u progu XXI wieku. | pl |
dc.affiliation | Wydział Historyczny : Instytut Historii Sztuki | pl |
dc.contributor.author | Kunińska, Magdalena - 135707 | pl |
dc.contributor.editor | Poprzęcka, Maria | pl |
dc.date.accessioned | 2016-06-16T05:56:51Z | |
dc.date.available | 2016-06-16T05:56:51Z | |
dc.date.issued | 2015 | pl |
dc.description.physical | 209-217 | pl |
dc.description.points | 8 | pl |
dc.description.publication | 0,8 | pl |
dc.description.series | Studia z Metodologii Historii Sztuki | |
dc.identifier.isbn | 978-83-943684-3-2 | pl |
dc.identifier.uri | http://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/28015 | |
dc.language | pol | pl |
dc.language.container | pol | pl |
dc.pubinfo | Warszawa : Stowarzyszenie Historyków Sztuki | pl |
dc.rights | Dodaję tylko opis bibliograficzny | * |
dc.rights.licence | Bez licencji otwartego dostępu | |
dc.rights.uri | * | |
dc.subject.en | Petr Pavlensky | pl |
dc.subject.en | Paul Ranciere | pl |
dc.subject.en | art of political critics | pl |
dc.subject.en | Russian art | pl |
dc.subject.pl | Piotr Pawleński | pl |
dc.subject.pl | Paul Ranciere | pl |
dc.subject.pl | sztuka krytyczna | pl |
dc.subject.pl | sztuka rosyjska | pl |
dc.subtype | Article | pl |
dc.title | Żywe - nieruchome, martwe - ożywione : próba ujęcia akcji "Tusza" i "Fiksacja" Piotra Pawleńskiego w kategoriach antropologicznych | pl |
dc.title.alternative | Life - movement, death - fixation : "Carcass" and "Fixation"of Petr Pavlansky in the terms of antropological analysis | pl |
dc.title.container | Obraz żywy | pl |
dc.type | BookSection | pl |
dspace.entity.type | Publication |