Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Współpraca hoteli na przykładzie programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts
Cooperation hotels on the example of the marketing program Polish Prestige Hotels & Resorts
hotel hotelarstwo program marketingowy PPH&R klient biznesowy
hotel hotel industry marketing program PPH&R business customer
Przedmiotem pracy magisterskiej jest współpraca hoteli na przykładzie programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts. Celem pracy jest pokazanie związku między przynależnością do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts, a efektami uzyskiwanymi w prowadzeniu bieżącej działalności.Praca składa się z 3 rozdziałów, w których zawarto najważniejsze zagadnienia z omawianej problematyki. Przedstawiono program marketingowy PPH&R jako przykład grupy hotelowej, której działalność usługowa współgrać będzie z tożsamością i regionalnym dziedzictwem kulturowym. Ideą przyświecającą założycielom była promocja polskich hoteli, nastawionych na oferowanie usług oddających jak najlepiej polską kulturę, gościnność, folklor i obyczaje. Hotele PPH&R nie są unifikowane, lecz każdy eksponuje swoją indywidualność.Analizie poddano hotele należące do PPH&R. Wyniki analizy mogą posłużyć innym hotelom poznać możliwości, które oferuje Program PPH&R oraz jego wpływ na bieżące funkcjonowanie i osiągane wyniki, gdyż hotele te są lepiej postrzegane przez gości i mają lepszą pozycję na rynku hotelarskim niż hotele działające pojedynczo.
The subject of the thesis is cooperation hotels on the example of the marketing program Polish Prestige Hotels & Resorts. Aim of this study is to show the relationship between membership in the marketing program Polish Prestige Hotels & Resorts, and the effects obtained in the conduct of current business.The thesis consists of three chapters, which contains the most important issues. Presented marketing program PPH&R as an example of the hotel group, which will harmonize activities for the regional identity and cultural heritage. The idea behind the founders was to promote Polish hotels, offering services focused on how best to capture the Polish culture, hospitality, folklore and customs. Hotels PPH&R are not unified, but each exposes their individuality.The object of analysis was hotels belonging to the PPH&R. The results of surveys may serve another explore the possibilities offered by PPH&R program and its impact on current operations and results, because hotels are better seen by guests and have a better position in the hospitality market than hotels acting alone.
dc.abstract.en | The subject of the thesis is cooperation hotels on the example of the marketing program Polish Prestige Hotels & Resorts. Aim of this study is to show the relationship between membership in the marketing program Polish Prestige Hotels & Resorts, and the effects obtained in the conduct of current business.The thesis consists of three chapters, which contains the most important issues. Presented marketing program PPH&R as an example of the hotel group, which will harmonize activities for the regional identity and cultural heritage. The idea behind the founders was to promote Polish hotels, offering services focused on how best to capture the Polish culture, hospitality, folklore and customs. Hotels PPH&R are not unified, but each exposes their individuality.The object of analysis was hotels belonging to the PPH&R. The results of surveys may serve another explore the possibilities offered by PPH&R program and its impact on current operations and results, because hotels are better seen by guests and have a better position in the hospitality market than hotels acting alone. | pl |
dc.abstract.pl | Przedmiotem pracy magisterskiej jest współpraca hoteli na przykładzie programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts. Celem pracy jest pokazanie związku między przynależnością do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts, a efektami uzyskiwanymi w prowadzeniu bieżącej działalności.Praca składa się z 3 rozdziałów, w których zawarto najważniejsze zagadnienia z omawianej problematyki. Przedstawiono program marketingowy PPH&R jako przykład grupy hotelowej, której działalność usługowa współgrać będzie z tożsamością i regionalnym dziedzictwem kulturowym. Ideą przyświecającą założycielom była promocja polskich hoteli, nastawionych na oferowanie usług oddających jak najlepiej polską kulturę, gościnność, folklor i obyczaje. Hotele PPH&R nie są unifikowane, lecz każdy eksponuje swoją indywidualność.Analizie poddano hotele należące do PPH&R. Wyniki analizy mogą posłużyć innym hotelom poznać możliwości, które oferuje Program PPH&R oraz jego wpływ na bieżące funkcjonowanie i osiągane wyniki, gdyż hotele te są lepiej postrzegane przez gości i mają lepszą pozycję na rynku hotelarskim niż hotele działające pojedynczo. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.contributor.advisor | Najda-Janoszka, Marta - 173388 | pl |
dc.contributor.author | Ciesłowska, Agnieszka | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Sroślak, Grzegorz - 173757 | pl |
dc.contributor.reviewer | Najda-Janoszka, Marta - 173388 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T13:49:13Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T13:49:13Z | |
dc.date.submitted | 2013-02-20 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie w turystyce | pl |
dc.identifier.apd | diploma-72465-102312 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/185432 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | hotel hotel industry marketing program PPH&R business customer | pl |
dc.subject.pl | hotel hotelarstwo program marketingowy PPH&R klient biznesowy | pl |
dc.title | Współpraca hoteli na przykładzie programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts | pl |
dc.title.alternative | Cooperation hotels on the example of the marketing program Polish Prestige Hotels & Resorts | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |