Współpraca hoteli na przykładzie programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts

master
dc.abstract.enThe subject of the thesis is cooperation hotels on the example of the marketing program Polish Prestige Hotels & Resorts. Aim of this study is to show the relationship between membership in the marketing program Polish Prestige Hotels & Resorts, and the effects obtained in the conduct of current business.The thesis consists of three chapters, which contains the most important issues. Presented marketing program PPH&R as an example of the hotel group, which will harmonize activities for the regional identity and cultural heritage. The idea behind the founders was to promote Polish hotels, offering services focused on how best to capture the Polish culture, hospitality, folklore and customs. Hotels PPH&R are not unified, but each exposes their individuality.The object of analysis was hotels belonging to the PPH&R. The results of surveys may serve another explore the possibilities offered by PPH&R program and its impact on current operations and results, because hotels are better seen by guests and have a better position in the hospitality market than hotels acting alone.pl
dc.abstract.plPrzedmiotem pracy magisterskiej jest współpraca hoteli na przykładzie programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts. Celem pracy jest pokazanie związku między przynależnością do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts, a efektami uzyskiwanymi w prowadzeniu bieżącej działalności.Praca składa się z 3 rozdziałów, w których zawarto najważniejsze zagadnienia z omawianej problematyki. Przedstawiono program marketingowy PPH&R jako przykład grupy hotelowej, której działalność usługowa współgrać będzie z tożsamością i regionalnym dziedzictwem kulturowym. Ideą przyświecającą założycielom była promocja polskich hoteli, nastawionych na oferowanie usług oddających jak najlepiej polską kulturę, gościnność, folklor i obyczaje. Hotele PPH&R nie są unifikowane, lecz każdy eksponuje swoją indywidualność.Analizie poddano hotele należące do PPH&R. Wyniki analizy mogą posłużyć innym hotelom poznać możliwości, które oferuje Program PPH&R oraz jego wpływ na bieżące funkcjonowanie i osiągane wyniki, gdyż hotele te są lepiej postrzegane przez gości i mają lepszą pozycję na rynku hotelarskim niż hotele działające pojedynczo.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.contributor.authorCiesłowska, Agnieszkapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSroślak, Grzegorz - 173757 pl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T13:49:13Z
dc.date.available2020-07-24T13:49:13Z
dc.date.submitted2013-02-20pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-72465-102312pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/185432
dc.languagepolpl
dc.subject.enhotel hotel industry marketing program PPH&R business customerpl
dc.subject.plhotel hotelarstwo program marketingowy PPH&R klient biznesowypl
dc.titleWspółpraca hoteli na przykładzie programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resortspl
dc.title.alternativeCooperation hotels on the example of the marketing program Polish Prestige Hotels & Resortspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of the thesis is cooperation hotels on the example of the marketing program Polish Prestige Hotels & Resorts. Aim of this study is to show the relationship between membership in the marketing program Polish Prestige Hotels & Resorts, and the effects obtained in the conduct of current business.The thesis consists of three chapters, which contains the most important issues. Presented marketing program PPH&R as an example of the hotel group, which will harmonize activities for the regional identity and cultural heritage. The idea behind the founders was to promote Polish hotels, offering services focused on how best to capture the Polish culture, hospitality, folklore and customs. Hotels PPH&R are not unified, but each exposes their individuality.The object of analysis was hotels belonging to the PPH&R. The results of surveys may serve another explore the possibilities offered by PPH&R program and its impact on current operations and results, because hotels are better seen by guests and have a better position in the hospitality market than hotels acting alone.
dc.abstract.plpl
Przedmiotem pracy magisterskiej jest współpraca hoteli na przykładzie programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts. Celem pracy jest pokazanie związku między przynależnością do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts, a efektami uzyskiwanymi w prowadzeniu bieżącej działalności.Praca składa się z 3 rozdziałów, w których zawarto najważniejsze zagadnienia z omawianej problematyki. Przedstawiono program marketingowy PPH&R jako przykład grupy hotelowej, której działalność usługowa współgrać będzie z tożsamością i regionalnym dziedzictwem kulturowym. Ideą przyświecającą założycielom była promocja polskich hoteli, nastawionych na oferowanie usług oddających jak najlepiej polską kulturę, gościnność, folklor i obyczaje. Hotele PPH&R nie są unifikowane, lecz każdy eksponuje swoją indywidualność.Analizie poddano hotele należące do PPH&R. Wyniki analizy mogą posłużyć innym hotelom poznać możliwości, które oferuje Program PPH&R oraz jego wpływ na bieżące funkcjonowanie i osiągane wyniki, gdyż hotele te są lepiej postrzegane przez gości i mają lepszą pozycję na rynku hotelarskim niż hotele działające pojedynczo.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.contributor.authorpl
Ciesłowska, Agnieszka
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Sroślak, Grzegorz - 173757
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.date.accessioned
2020-07-24T13:49:13Z
dc.date.available
2020-07-24T13:49:13Z
dc.date.submittedpl
2013-02-20
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-72465-102312
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/185432
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
hotel hotel industry marketing program PPH&R business customer
dc.subject.plpl
hotel hotelarstwo program marketingowy PPH&R klient biznesowy
dc.titlepl
Współpraca hoteli na przykładzie programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts
dc.title.alternativepl
Cooperation hotels on the example of the marketing program Polish Prestige Hotels & Resorts
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
17
Views per month
Views per city
Bialystok
4
Dublin
2
Groningen
2
Sucha Beskidzka
2
Wroclaw
2
Błonie
1
Warsaw
1

No access

No Thumbnail Available