STRATEGIA MARKETINGOWA NA PRZYKŁADZIE POLMOS SIERADZ

licenciate
dc.abstract.enThis paper is for purpose of analysis of a marketing strategy on the basis of POLMOS Sieradz. At the beginning, there are some theoretical aspects of marketing included, such as: the marketing mix, the kinds of business entities. Next, there is the characteristics of POLMOS and the way of POLMOS functioning presented, as follows: the history, the competition, the present and the potential business activity. At the end, there is some information about the products, the profile, the plans and the marketing channels related to POLMOS Sieradz. The paper was written on the basis of research, the sources provided by POLMOS Sieradz and a number of publications concerning matters of marketing and the distilling industry.pl
dc.abstract.otherCelem pracy jest analiza strategii marketingowej na przykładzie POLMOS Sieradz. Na początku pracy zostały omówione teoretyczne podstawy marketingu w tym niektóre jego rodzaje jak: marketing mix, rodzaje podmiotowe. Następnie została opisana charakterystyka i sposób działalności POLMOS Sieradz: historia, konkurencja, bieżąca i potencjalna działalność. Na końcu są przedstawione informacje dotyczące produktów, działania, plany i kanały marketingowe stosowane przez POLMOS Sieradz. Praca została napisana w oparciu o badania, materiały udostępnione przez POLMOS Sieradz oraz szereg publikacji z zakresu marketingu i przemysłu spirytusowego.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorKlima, Janina - 128843 pl
dc.contributor.authorFoligowski, Mateuszpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.reviewerKlima, Janina - 128843 pl
dc.date.accessioned2020-07-20T16:44:58Z
dc.date.available2020-07-20T16:44:58Z
dc.date.submitted2011-09-20pl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-59677-95831pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/173335
dc.subject.enmarketing - alcohol - distribution - distilling industry - strategypl
dc.subject.othermarketing - alkohol - dystrybucja - przemysł spirytusowy - strategiapl
dc.titleSTRATEGIA MARKETINGOWA NA PRZYKŁADZIE POLMOS SIERADZpl
dc.title.alternativeMarketing strategy on the basis of POLMOS Sieradzpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This paper is for purpose of analysis of a marketing strategy on the basis of POLMOS Sieradz. At the beginning, there are some theoretical aspects of marketing included, such as: the marketing mix, the kinds of business entities. Next, there is the characteristics of POLMOS and the way of POLMOS functioning presented, as follows: the history, the competition, the present and the potential business activity. At the end, there is some information about the products, the profile, the plans and the marketing channels related to POLMOS Sieradz. The paper was written on the basis of research, the sources provided by POLMOS Sieradz and a number of publications concerning matters of marketing and the distilling industry.
dc.abstract.otherpl
Celem pracy jest analiza strategii marketingowej na przykładzie POLMOS Sieradz. Na początku pracy zostały omówione teoretyczne podstawy marketingu w tym niektóre jego rodzaje jak: marketing mix, rodzaje podmiotowe. Następnie została opisana charakterystyka i sposób działalności POLMOS Sieradz: historia, konkurencja, bieżąca i potencjalna działalność. Na końcu są przedstawione informacje dotyczące produktów, działania, plany i kanały marketingowe stosowane przez POLMOS Sieradz. Praca została napisana w oparciu o badania, materiały udostępnione przez POLMOS Sieradz oraz szereg publikacji z zakresu marketingu i przemysłu spirytusowego.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Klima, Janina - 128843
dc.contributor.authorpl
Foligowski, Mateusz
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.reviewerpl
Klima, Janina - 128843
dc.date.accessioned
2020-07-20T16:44:58Z
dc.date.available
2020-07-20T16:44:58Z
dc.date.submittedpl
2011-09-20
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-59677-95831
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/173335
dc.subject.enpl
marketing - alcohol - distribution - distilling industry - strategy
dc.subject.otherpl
marketing - alkohol - dystrybucja - przemysł spirytusowy - strategia
dc.titlepl
STRATEGIA MARKETINGOWA NA PRZYKŁADZIE POLMOS SIERADZ
dc.title.alternativepl
Marketing strategy on the basis of POLMOS Sieradz
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
87
Views per month
Views per city
Warsaw
19
Krakow
8
Poznan
7
Wroclaw
7
Bydgoszcz
5
Krotoszyn
4
Katowice
3
Almere Stad
2
Grodzisk Mazowiecki
2
Lodz
2

No access

No Thumbnail Available