Kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych na przykładzie wybranych blogerów i marek

master
dc.abstract.enThe above work was created to examine the impact of the Internet and social media on creating the image on the web. In the first chapter, the author explained the history of the creation of social channels and their division due to the function and characteristics of each of them. In the second chapter, the author presents an analysis of case studies of selected bloggers and brands. In order to investigate the phenomenon of creating an image using social media, the author interviewed two selected bloggers. The last chapter presents conclusions that result from the analysis of the chapters of the second and general topic about which work is treated. The conclusions drawn by the author confirm that today's creation of the image in the network takes place thanks to social media and recipients who focus around their source of interest.pl
dc.abstract.plPowyższa praca powstała w celu zbadania wpływu Internetu oraz mediów społecznościowych na kreowanie wizerunku w sieci. W rozdziale pierwszym autor przybliżył historię powstania kanałów społecznościowych oraz ich podział ze względu na funkcję oraz cechy charakterystyczne każdego z nich. W rozdziale drugim autor przedstawia analizę studium przypadków wybranych blogerów oraz marek. W celu zbadania zjawiska jakim jest kreowanie wizerunku za pomocą mediów społecznościowych, autor przeprowadził wywiad z dwoma wybranymi przez siebie blogerkami. W ostatnim rozdziale przedstawione są wnioski, które wynikają z analizy rozdziały drugiego jak i ogólnego tematu o jakim traktuje praca. Wyciągnięte przez autora wnioski potwierdzają, że dzisiejsze kreowanie wizerunku w sieci odbywa się głownie za sprawą mediów społecznościowych i odbiorców skupiających się wokół swojego źródła zainteresowania.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.authorCora, Urszulapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKurleto, Małgorzata - 160656 pl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T15:24:17Z
dc.date.available2020-07-27T15:24:17Z
dc.date.submitted2018-07-12pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-122801-180832pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/227219
dc.languagepolpl
dc.subject.enblogger, marketing, social media, appearancepl
dc.subject.plbloger, marketing, media społecznościowe, wizerunekpl
dc.titleKreowanie wizerunku w mediach społecznościowych na przykładzie wybranych blogerów i marekpl
dc.title.alternativeCreating an image in social media based on selected bloggers and brandspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The above work was created to examine the impact of the Internet and social media on creating the image on the web. In the first chapter, the author explained the history of the creation of social channels and their division due to the function and characteristics of each of them. In the second chapter, the author presents an analysis of case studies of selected bloggers and brands. In order to investigate the phenomenon of creating an image using social media, the author interviewed two selected bloggers. The last chapter presents conclusions that result from the analysis of the chapters of the second and general topic about which work is treated. The conclusions drawn by the author confirm that today's creation of the image in the network takes place thanks to social media and recipients who focus around their source of interest.
dc.abstract.plpl
Powyższa praca powstała w celu zbadania wpływu Internetu oraz mediów społecznościowych na kreowanie wizerunku w sieci. W rozdziale pierwszym autor przybliżył historię powstania kanałów społecznościowych oraz ich podział ze względu na funkcję oraz cechy charakterystyczne każdego z nich. W rozdziale drugim autor przedstawia analizę studium przypadków wybranych blogerów oraz marek. W celu zbadania zjawiska jakim jest kreowanie wizerunku za pomocą mediów społecznościowych, autor przeprowadził wywiad z dwoma wybranymi przez siebie blogerkami. W ostatnim rozdziale przedstawione są wnioski, które wynikają z analizy rozdziały drugiego jak i ogólnego tematu o jakim traktuje praca. Wyciągnięte przez autora wnioski potwierdzają, że dzisiejsze kreowanie wizerunku w sieci odbywa się głownie za sprawą mediów społecznościowych i odbiorców skupiających się wokół swojego źródła zainteresowania.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.authorpl
Cora, Urszula
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Małgorzata - 160656
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.date.accessioned
2020-07-27T15:24:17Z
dc.date.available
2020-07-27T15:24:17Z
dc.date.submittedpl
2018-07-12
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-122801-180832
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/227219
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
blogger, marketing, social media, appearance
dc.subject.plpl
bloger, marketing, media społecznościowe, wizerunek
dc.titlepl
Kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych na przykładzie wybranych blogerów i marek
dc.title.alternativepl
Creating an image in social media based on selected bloggers and brands
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
357
Views per month
Views per city
Warsaw
81
Krakow
37
Poznan
33
Wroclaw
25
Gdynia
13
Gdansk
9
Lublin
9
Katowice
6
Lodz
5
Sosnowiec
5

No access

No Thumbnail Available