Marketing wirusowy jako narzędzie budowania wizerunku marki na przykładzie spotu "Smutny Autobus"

licenciate
dc.abstract.enThe thesis describes using viral marketing as a tool that leads to create a brand’s image, based on an example of the promotional spot “The Safe Bus”, designed for The Ministry of Internal Affairs and Administration. The first chapter focuses on describing the branding process in the traditional, offline channel, with emphasis on defining the key words for the fields of marketing and branding.The next part discusses online marketing and branding issues. There were presented a detailed characteristic of viral marketing and the ways to measure its effects.In the last chapter the case study method was used to analyze “The Safe Bus” video and the new image of The Ministry of Internal Affairs and Administration, that had been created as a result. The focus was set on showing the brand’s communication strategy, branding process and the measurement of their marketing activities.pl
dc.abstract.plW pracy omówiono wykorzystanie marketingu wirusowego do budowania wizerunku marki, na przykładzie spotu promocyjnego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji pt. „Smutny Autobus”.W pierwszym rozdziale skupiono się na opisaniu procesu budowania marki w tradycyjnym kanale offline, z naciskiem na zdefiniowanie pojęć kluczowych dla dziedziny marketingu i brandingu.Kolejna część pracy odnosiła się do działań marketingowych i brandingowych prowadzonych w Internecie. Dokonana została szczegółowa charakterystyka narzędzia, jakim jest marketing wirusowy, oraz sposobów pomiaru jego efektów.W ostatnim rozdziale wykorzystano metodę studium przypadku do analizy filmu „Smutny Autobus” oraz stworzonego dzięki niemu nowego wizerunku Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. Skupiono się na przedstawieniu strategii komunikacji marki oraz przebiegu procesu brandingu, a także dokonaniu pomiaru jej działań marketingowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.contributor.authorGrzeszak, Aleksandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.reviewerLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T06:10:03Z
dc.date.available2020-07-25T06:10:03Z
dc.date.submitted2014-10-24pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-92486-126706pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200626
dc.languagepolpl
dc.subject.enbranding – e-marketing – marketing-mix – viral marketingpl
dc.subject.plbudowanie wizerunku marki – e-marketing – marketing-mix – marketing wirusowypl
dc.titleMarketing wirusowy jako narzędzie budowania wizerunku marki na przykładzie spotu "Smutny Autobus"pl
dc.title.alternativeViral marketing as a tool of creating brand’s image, based on an example of the spot “The Safe Bus”pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The thesis describes using viral marketing as a tool that leads to create a brand’s image, based on an example of the promotional spot “The Safe Bus”, designed for The Ministry of Internal Affairs and Administration. The first chapter focuses on describing the branding process in the traditional, offline channel, with emphasis on defining the key words for the fields of marketing and branding.The next part discusses online marketing and branding issues. There were presented a detailed characteristic of viral marketing and the ways to measure its effects.In the last chapter the case study method was used to analyze “The Safe Bus” video and the new image of The Ministry of Internal Affairs and Administration, that had been created as a result. The focus was set on showing the brand’s communication strategy, branding process and the measurement of their marketing activities.
dc.abstract.plpl
W pracy omówiono wykorzystanie marketingu wirusowego do budowania wizerunku marki, na przykładzie spotu promocyjnego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji pt. „Smutny Autobus”.W pierwszym rozdziale skupiono się na opisaniu procesu budowania marki w tradycyjnym kanale offline, z naciskiem na zdefiniowanie pojęć kluczowych dla dziedziny marketingu i brandingu.Kolejna część pracy odnosiła się do działań marketingowych i brandingowych prowadzonych w Internecie. Dokonana została szczegółowa charakterystyka narzędzia, jakim jest marketing wirusowy, oraz sposobów pomiaru jego efektów.W ostatnim rozdziale wykorzystano metodę studium przypadku do analizy filmu „Smutny Autobus” oraz stworzonego dzięki niemu nowego wizerunku Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. Skupiono się na przedstawieniu strategii komunikacji marki oraz przebiegu procesu brandingu, a także dokonaniu pomiaru jej działań marketingowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.contributor.authorpl
Grzeszak, Aleksandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.reviewerpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.date.accessioned
2020-07-25T06:10:03Z
dc.date.available
2020-07-25T06:10:03Z
dc.date.submittedpl
2014-10-24
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-92486-126706
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/200626
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
branding – e-marketing – marketing-mix – viral marketing
dc.subject.plpl
budowanie wizerunku marki – e-marketing – marketing-mix – marketing wirusowy
dc.titlepl
Marketing wirusowy jako narzędzie budowania wizerunku marki na przykładzie spotu "Smutny Autobus"
dc.title.alternativepl
Viral marketing as a tool of creating brand’s image, based on an example of the spot “The Safe Bus”
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
49
Views per month
Views per city
Warsaw
7
Wroclaw
7
Poznan
4
Krakow
3
Dublin
2
Grodzisk Mazowiecki
2
Bialystok
1
Boardman
1
Bytom
1
Chorzów
1

No access

No Thumbnail Available