Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Employer Branding jako metoda budowania wizerunku pracodawcy (na przykładzie firmy Google)
Employer Branding as a method of corporate image creation (based on the example of Google)
employer branding - Google – wizerunek pracodawcy – wewnętrzny EB - zewnętrzny EB
employer branding – external EB – Google – image of the employer – internal EB
Działania z zakresu employer brandingu są ważnym elementem działań przedsiębiorstw. Wpływają one na polepszenie wyników firmy oraz na zyski finansowe. Employer Branding to główne narzędzie zarządzania marką oraz zasobami ludzkimi w firmie. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie, w jaki sposób pracodawcy budują swój wizerunek na podstawie przedsiębiorstwa Google, jakie jest jednym z najbardziej pożądanych pracodawców na całym świecie. Wykorzystane metody badawcze: analiza i krytyka piśmiennictwa, metoda monograficzna, obserwacja, wnioskowanie. Praca składa się ze wstepu, części teoretycznej i praktycznej oraz zakończenia. W części teoretycznej skoncentrowano się na omówieniu głównych obszarów budowania wizerunku oraz historii Employer Brandingu. Część praktyczna z kolei przedstawia główne narzędzia budowania wizerunku, które są wykorzystywane przez przedsiębiorstwo. Według przeprowadzonego procesu badawczego, udało się wskazać, że Google podejmuje działania wizerunkowe w ramach różnych obszarów oraz koncentruje się głównie na działaniach mających na celu budowanie wizerunku jak wewnątrz, tak i zewnatrz przedsiębiorstwa.
The activities in the field of employer branding are an important part of business. They influence the improvement of company performance and financial framework. Employer Branding is the main tool for brand and human resources management in the company. The aim of this study is to demonstrate how employers build their image, based on the example of company Google, which is one of the most desirable employers around the world. Used research methods: analysis and critique of literature, monographic method, observation, inference. The study consists of an introduction, theoretical and practical part and conclusion. The theoretical part is focused on analyzing the main areas of building the image and history of Employer Branding. The practical part presents the main tools for building the image, which are used by the company. According to the research process, it was proved that Google undertakes actions in different spheres of brand and concentrates mainly on actions that are aimed to create both, the internal and external image.
dc.abstract.en | The activities in the field of employer branding are an important part of business. They influence the improvement of company performance and financial framework. Employer Branding is the main tool for brand and human resources management in the company. The aim of this study is to demonstrate how employers build their image, based on the example of company Google, which is one of the most desirable employers around the world. Used research methods: analysis and critique of literature, monographic method, observation, inference. The study consists of an introduction, theoretical and practical part and conclusion. The theoretical part is focused on analyzing the main areas of building the image and history of Employer Branding. The practical part presents the main tools for building the image, which are used by the company. According to the research process, it was proved that Google undertakes actions in different spheres of brand and concentrates mainly on actions that are aimed to create both, the internal and external image. | pl |
dc.abstract.pl | Działania z zakresu employer brandingu są ważnym elementem działań przedsiębiorstw. Wpływają one na polepszenie wyników firmy oraz na zyski finansowe. Employer Branding to główne narzędzie zarządzania marką oraz zasobami ludzkimi w firmie. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie, w jaki sposób pracodawcy budują swój wizerunek na podstawie przedsiębiorstwa Google, jakie jest jednym z najbardziej pożądanych pracodawców na całym świecie. Wykorzystane metody badawcze: analiza i krytyka piśmiennictwa, metoda monograficzna, obserwacja, wnioskowanie. Praca składa się ze wstepu, części teoretycznej i praktycznej oraz zakończenia. W części teoretycznej skoncentrowano się na omówieniu głównych obszarów budowania wizerunku oraz historii Employer Brandingu. Część praktyczna z kolei przedstawia główne narzędzia budowania wizerunku, które są wykorzystywane przez przedsiębiorstwo. Według przeprowadzonego procesu badawczego, udało się wskazać, że Google podejmuje działania wizerunkowe w ramach różnych obszarów oraz koncentruje się głównie na działaniach mających na celu budowanie wizerunku jak wewnątrz, tak i zewnatrz przedsiębiorstwa. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Rosiński, Jerzy | pl |
dc.contributor.author | Korolkova, Inna | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Rosiński, Jerzy | pl |
dc.contributor.reviewer | Dyląg, Anna - 127842 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T00:27:01Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T00:27:01Z | |
dc.date.submitted | 2016-07-08 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie zasobami ludzkimi | pl |
dc.identifier.apd | diploma-107688-198820 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213950 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | employer branding – external EB – Google – image of the employer – internal EB | pl |
dc.subject.pl | employer branding - Google – wizerunek pracodawcy – wewnętrzny EB - zewnętrzny EB | pl |
dc.title | Employer Branding jako metoda budowania wizerunku pracodawcy (na przykładzie firmy Google) | pl |
dc.title.alternative | Employer Branding as a method of corporate image creation (based on the example of Google) | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |