Employer Branding jako metoda budowania wizerunku pracodawcy (na przykładzie firmy Google)

master
dc.abstract.enThe activities in the field of employer branding are an important part of business. They influence the improvement of company performance and financial framework. Employer Branding is the main tool for brand and human resources management in the company. The aim of this study is to demonstrate how employers build their image, based on the example of company Google, which is one of the most desirable employers around the world. Used research methods: analysis and critique of literature, monographic method, observation, inference. The study consists of an introduction, theoretical and practical part and conclusion. The theoretical part is focused on analyzing the main areas of building the image and history of Employer Branding. The practical part presents the main tools for building the image, which are used by the company. According to the research process, it was proved that Google undertakes actions in different spheres of brand and concentrates mainly on actions that are aimed to create both, the internal and external image.pl
dc.abstract.plDziałania z zakresu employer brandingu są ważnym elementem działań przedsiębiorstw. Wpływają one na polepszenie wyników firmy oraz na zyski finansowe. Employer Branding to główne narzędzie zarządzania marką oraz zasobami ludzkimi w firmie. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie, w jaki sposób pracodawcy budują swój wizerunek na podstawie przedsiębiorstwa Google, jakie jest jednym z najbardziej pożądanych pracodawców na całym świecie. Wykorzystane metody badawcze: analiza i krytyka piśmiennictwa, metoda monograficzna, obserwacja, wnioskowanie. Praca składa się ze wstepu, części teoretycznej i praktycznej oraz zakończenia. W części teoretycznej skoncentrowano się na omówieniu głównych obszarów budowania wizerunku oraz historii Employer Brandingu. Część praktyczna z kolei przedstawia główne narzędzia budowania wizerunku, które są wykorzystywane przez przedsiębiorstwo. Według przeprowadzonego procesu badawczego, udało się wskazać, że Google podejmuje działania wizerunkowe w ramach różnych obszarów oraz koncentruje się głównie na działaniach mających na celu budowanie wizerunku jak wewnątrz, tak i zewnatrz przedsiębiorstwa.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorRosiński, Jerzypl
dc.contributor.authorKorolkova, Innapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerRosiński, Jerzypl
dc.contributor.reviewerDyląg, Anna - 127842 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T00:27:01Z
dc.date.available2020-07-27T00:27:01Z
dc.date.submitted2016-07-08pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie zasobami ludzkimipl
dc.identifier.apddiploma-107688-198820pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213950
dc.languagepolpl
dc.subject.enemployer branding – external EB – Google – image of the employer – internal EBpl
dc.subject.plemployer branding - Google – wizerunek pracodawcy – wewnętrzny EB - zewnętrzny EBpl
dc.titleEmployer Branding jako metoda budowania wizerunku pracodawcy (na przykładzie firmy Google)pl
dc.title.alternativeEmployer Branding as a method of corporate image creation (based on the example of Google)pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The activities in the field of employer branding are an important part of business. They influence the improvement of company performance and financial framework. Employer Branding is the main tool for brand and human resources management in the company. The aim of this study is to demonstrate how employers build their image, based on the example of company Google, which is one of the most desirable employers around the world. Used research methods: analysis and critique of literature, monographic method, observation, inference. The study consists of an introduction, theoretical and practical part and conclusion. The theoretical part is focused on analyzing the main areas of building the image and history of Employer Branding. The practical part presents the main tools for building the image, which are used by the company. According to the research process, it was proved that Google undertakes actions in different spheres of brand and concentrates mainly on actions that are aimed to create both, the internal and external image.
dc.abstract.plpl
Działania z zakresu employer brandingu są ważnym elementem działań przedsiębiorstw. Wpływają one na polepszenie wyników firmy oraz na zyski finansowe. Employer Branding to główne narzędzie zarządzania marką oraz zasobami ludzkimi w firmie. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie, w jaki sposób pracodawcy budują swój wizerunek na podstawie przedsiębiorstwa Google, jakie jest jednym z najbardziej pożądanych pracodawców na całym świecie. Wykorzystane metody badawcze: analiza i krytyka piśmiennictwa, metoda monograficzna, obserwacja, wnioskowanie. Praca składa się ze wstepu, części teoretycznej i praktycznej oraz zakończenia. W części teoretycznej skoncentrowano się na omówieniu głównych obszarów budowania wizerunku oraz historii Employer Brandingu. Część praktyczna z kolei przedstawia główne narzędzia budowania wizerunku, które są wykorzystywane przez przedsiębiorstwo. Według przeprowadzonego procesu badawczego, udało się wskazać, że Google podejmuje działania wizerunkowe w ramach różnych obszarów oraz koncentruje się głównie na działaniach mających na celu budowanie wizerunku jak wewnątrz, tak i zewnatrz przedsiębiorstwa.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Rosiński, Jerzy
dc.contributor.authorpl
Korolkova, Inna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Rosiński, Jerzy
dc.contributor.reviewerpl
Dyląg, Anna - 127842
dc.date.accessioned
2020-07-27T00:27:01Z
dc.date.available
2020-07-27T00:27:01Z
dc.date.submittedpl
2016-07-08
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie zasobami ludzkimi
dc.identifier.apdpl
diploma-107688-198820
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213950
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
employer branding – external EB – Google – image of the employer – internal EB
dc.subject.plpl
employer branding - Google – wizerunek pracodawcy – wewnętrzny EB - zewnętrzny EB
dc.titlepl
Employer Branding jako metoda budowania wizerunku pracodawcy (na przykładzie firmy Google)
dc.title.alternativepl
Employer Branding as a method of corporate image creation (based on the example of Google)
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
140
Views per month
Views per city
Warsaw
33
Krakow
15
Katowice
7
Wroclaw
7
Poznan
5
Lodz
4
Żywiec
4
Bydgoszcz
3
Szczecin
3
Andrychów
2

No access

No Thumbnail Available