ANALIZA WYKORZYSTANIA STRATEGII REBRANDINGU W KONTEKŚCIE ZMIANY WIZERUNKU NA PRZYKŁADZIE PZU S.A

licenciate
dc.abstract.enAnalysis of use of the rebranding in the context of changing the brand was examined in this paper. The main aim of the paper was to meet the opinion of customers regarding conducted rebranding in service industry on particular example and whether the action is considered as something positive by the market. First part of the paper describes marketing strategies in a company. In the beginning one may find the definition of strategy as well as its concepts. Secondly, the aspect of clean marketing was considerated. Its essence was shown as well as its function and goal. Conclusion of first part focuses on joining previous matters. The marketing strategies and their types are presented here.Next part of the paper focuses on brand image and strategy of rebranding. It was shown that creation of positive image of company is company's priority. Forming of the brand image and its types were described. The essence of brand image are: company trademarks, advertising materials and labels of branches of the company. Chosen strategies of administering the mark may help with the selection of proper representation of the brand. Very often the essence of that most important thing is being forgotten and then the strategy of rebranding presented in this paper is being used. Last part of the paper refers to conducted survey research. The strategy of rebranding which is being used in PZU S.A was described as well as characteristics of this enterprise. A special survey was used during creation of the paper in order to find out whether the company gained more trust after using certain strategy. Conclusions were presented using charts located in the last part of the paper.pl
dc.abstract.plW poniższej pracy omówiona została analiza wykorzystania strategii rebrandingu w kontekście zmiany wizerunku marki. Cel, jaki został przyjęty w pracy to poznanie zdania klientów, na temat przeprowadzonego rebrandingu w branży usługowej na konkretnym przykładzie oraz czy zabieg ten jest pozytywnie postrzegany na rynku.Część pierwsza pracy opisuje strategie marketingowe w przedsiębiorstwie. Na początku przedstawione są definicje strategii jak również jej koncepcje. Następnie rozpatrzony był aspekt czystego marketingu. Ukazana została jego istota, równie ważna funkcja i cel. Finalizacja pierwszej części skupia się na połączeniu wcześniejszych zagadnień. Zaprezentowane zostają tu strategie marketingowe i ich rodzaje.Kolejna części pracy skupia się na wizerunku marki a strategii rebrandingu. Wykazano, iż stworzenie pozytywnego wizerunku firmy jest priorytetową misją firmy. Opisano kształtowanie wizerunku marki i jego typy jakie występują. Istotą wizerunku marki są m.in. znaki firmowe, materiały reklamowe jak również oznakowania oddziałów firmy. Wybrane strategie zarządzania marką mogą pomóc w doborze odpowiedniego przedstawienia marki. Często dochodzi do zatracenia się tej ważnej rzeczy w przedsiębiorstwie, dlatego wtedy często stosowana zostaje strategia rebrandingu gdzie zostaje ona również przedstawiona w poniższej pracy.Ostatnia część nawiązuje do przeprowadzonych badań ankietowych. Opisana zostaje strategia rebrandingu w firmie PZU S.A oraz charakterystyka tego przedsiębiorstwa. W pracy zastosowano kwestionariusz ankietowy za pomocą, którego dowiadujemy się czy firma zdobyła większe zaufanie po zastosowaniu strategii odświeżenia marki. Wyniki przedstawione zostały za pomocą wykresów, które znajdują się na końcu ostatniej części pracy.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorKoszyk, Anetapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerStuss, Magdalena - 132134 pl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T02:34:41Z
dc.date.available2020-07-25T02:34:41Z
dc.date.submitted2014-07-04pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-88845-151649pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/197341
dc.languagepolpl
dc.subject.enBrand, change, strategy, image, marketing.pl
dc.subject.plMarka, zmiana, strategia, wizerunek, marketinpl
dc.titleANALIZA WYKORZYSTANIA STRATEGII REBRANDINGU W KONTEKŚCIE ZMIANY WIZERUNKU NA PRZYKŁADZIE PZU S.Apl
dc.title.alternativeAnalysis of rebranding strategy in the context of changing company image on example of PZU S.Apl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Analysis of use of the rebranding in the context of changing the brand was examined in this paper. The main aim of the paper was to meet the opinion of customers regarding conducted rebranding in service industry on particular example and whether the action is considered as something positive by the market. First part of the paper describes marketing strategies in a company. In the beginning one may find the definition of strategy as well as its concepts. Secondly, the aspect of clean marketing was considerated. Its essence was shown as well as its function and goal. Conclusion of first part focuses on joining previous matters. The marketing strategies and their types are presented here.Next part of the paper focuses on brand image and strategy of rebranding. It was shown that creation of positive image of company is company's priority. Forming of the brand image and its types were described. The essence of brand image are: company trademarks, advertising materials and labels of branches of the company. Chosen strategies of administering the mark may help with the selection of proper representation of the brand. Very often the essence of that most important thing is being forgotten and then the strategy of rebranding presented in this paper is being used. Last part of the paper refers to conducted survey research. The strategy of rebranding which is being used in PZU S.A was described as well as characteristics of this enterprise. A special survey was used during creation of the paper in order to find out whether the company gained more trust after using certain strategy. Conclusions were presented using charts located in the last part of the paper.
dc.abstract.plpl
W poniższej pracy omówiona została analiza wykorzystania strategii rebrandingu w kontekście zmiany wizerunku marki. Cel, jaki został przyjęty w pracy to poznanie zdania klientów, na temat przeprowadzonego rebrandingu w branży usługowej na konkretnym przykładzie oraz czy zabieg ten jest pozytywnie postrzegany na rynku.Część pierwsza pracy opisuje strategie marketingowe w przedsiębiorstwie. Na początku przedstawione są definicje strategii jak również jej koncepcje. Następnie rozpatrzony był aspekt czystego marketingu. Ukazana została jego istota, równie ważna funkcja i cel. Finalizacja pierwszej części skupia się na połączeniu wcześniejszych zagadnień. Zaprezentowane zostają tu strategie marketingowe i ich rodzaje.Kolejna części pracy skupia się na wizerunku marki a strategii rebrandingu. Wykazano, iż stworzenie pozytywnego wizerunku firmy jest priorytetową misją firmy. Opisano kształtowanie wizerunku marki i jego typy jakie występują. Istotą wizerunku marki są m.in. znaki firmowe, materiały reklamowe jak również oznakowania oddziałów firmy. Wybrane strategie zarządzania marką mogą pomóc w doborze odpowiedniego przedstawienia marki. Często dochodzi do zatracenia się tej ważnej rzeczy w przedsiębiorstwie, dlatego wtedy często stosowana zostaje strategia rebrandingu gdzie zostaje ona również przedstawiona w poniższej pracy.Ostatnia część nawiązuje do przeprowadzonych badań ankietowych. Opisana zostaje strategia rebrandingu w firmie PZU S.A oraz charakterystyka tego przedsiębiorstwa. W pracy zastosowano kwestionariusz ankietowy za pomocą, którego dowiadujemy się czy firma zdobyła większe zaufanie po zastosowaniu strategii odświeżenia marki. Wyniki przedstawione zostały za pomocą wykresów, które znajdują się na końcu ostatniej części pracy.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Koszyk, Aneta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Stuss, Magdalena - 132134
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.date.accessioned
2020-07-25T02:34:41Z
dc.date.available
2020-07-25T02:34:41Z
dc.date.submittedpl
2014-07-04
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-88845-151649
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/197341
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Brand, change, strategy, image, marketing.
dc.subject.plpl
Marka, zmiana, strategia, wizerunek, marketin
dc.titlepl
ANALIZA WYKORZYSTANIA STRATEGII REBRANDINGU W KONTEKŚCIE ZMIANY WIZERUNKU NA PRZYKŁADZIE PZU S.A
dc.title.alternativepl
Analysis of rebranding strategy in the context of changing company image on example of PZU S.A
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
155
Views per month
Views per city
Warsaw
38
Krakow
17
Poznan
13
Wroclaw
7
Katowice
4
Rzeszów
4
Żagań
4
Lodz
3
Melbourne
3
Amsterdam
2

No access

No Thumbnail Available