Narzędzia e-marketingu a wygląd stron głównych czołowych portali internetowych w Polsce (Onet.pl, Interia.pl, wp.pl)

licenciate
dc.abstract.enIn this work are studied the relationships between application of modern e-marketing tools and the looks of polish general information websites that are the most popular among polish viewers. Three horizontal websites were examined, of which each can register up to about 250 thousand visits monthly. These are Onet.pl, Interia.pl, wp.pl. Theoretical part of this work is dedicated to the influence of the appearance of the internet and technology on journalism and on the typology of emerging forms of advertisement in internet environment. And in turn in the research part the author has focused on the analysis of the contents and forms of actually appearing advertisements on studied websites.pl
dc.abstract.plW pracy są zbadane zależności pomiędzy stosowaniem pewnych współczesnych narzędzi e-marketingu a tym, jak wyglądają polskie portale ogólnoinformacyjne, cieszące się największą popularnością wśród polskich internautów. Zbadane zostałe trzy portale horyzontalne, z których każdy może notować nawet około 250 tys. wizyt miesięcznie. Są to Onet.pl. Interia.pl oraz wp.pl. Teoretyczna część pracy jest poświęcona wpływowi pojawienia się internetu i technologii na dziennikarstwo oraz typologii nowo powstałych formy reklamy w środowisku internetowym. A z kolei w części badawczej autor skupił się na analizie zawartości i form realnie pojawiających się reklam na badanych portalachpl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorCałek, Agnieszkapl
dc.contributor.authorTomilo, Mariiapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerCałek, Agnieszkapl
dc.contributor.reviewerLisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T22:08:09Z
dc.date.available2020-07-27T22:08:09Z
dc.date.submitted2019-07-10pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-130285-224660pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/233405
dc.languagepolpl
dc.subject.enonet, wp, interia, horizontal portals, portal, general information portal, marketing, e-marketing, advertisementpl
dc.subject.plonet, wp, interia, portale horyzontalne, portal, portal ogólnoinformacyjny, marketing, e-marketing, reklamapl
dc.titleNarzędzia e-marketingu a wygląd stron głównych czołowych portali internetowych w Polsce (Onet.pl, Interia.pl, wp.pl)pl
dc.title.alternativeConnection between e-marketing tools and appearance of homepages of leading web portals in Poland (Onet.pl, Interia.pl, wp.pl)pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
In this work are studied the relationships between application of modern e-marketing tools and the looks of polish general information websites that are the most popular among polish viewers. Three horizontal websites were examined, of which each can register up to about 250 thousand visits monthly. These are Onet.pl, Interia.pl, wp.pl. Theoretical part of this work is dedicated to the influence of the appearance of the internet and technology on journalism and on the typology of emerging forms of advertisement in internet environment. And in turn in the research part the author has focused on the analysis of the contents and forms of actually appearing advertisements on studied websites.
dc.abstract.plpl
W pracy są zbadane zależności pomiędzy stosowaniem pewnych współczesnych narzędzi e-marketingu a tym, jak wyglądają polskie portale ogólnoinformacyjne, cieszące się największą popularnością wśród polskich internautów. Zbadane zostałe trzy portale horyzontalne, z których każdy może notować nawet około 250 tys. wizyt miesięcznie. Są to Onet.pl. Interia.pl oraz wp.pl. Teoretyczna część pracy jest poświęcona wpływowi pojawienia się internetu i technologii na dziennikarstwo oraz typologii nowo powstałych formy reklamy w środowisku internetowym. A z kolei w części badawczej autor skupił się na analizie zawartości i form realnie pojawiających się reklam na badanych portalach
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Całek, Agnieszka
dc.contributor.authorpl
Tomilo, Mariia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Całek, Agnieszka
dc.contributor.reviewerpl
Lisowska-Magdziarz, Małgorzata - 129991
dc.date.accessioned
2020-07-27T22:08:09Z
dc.date.available
2020-07-27T22:08:09Z
dc.date.submittedpl
2019-07-10
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-130285-224660
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/233405
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
onet, wp, interia, horizontal portals, portal, general information portal, marketing, e-marketing, advertisement
dc.subject.plpl
onet, wp, interia, portale horyzontalne, portal, portal ogólnoinformacyjny, marketing, e-marketing, reklama
dc.titlepl
Narzędzia e-marketingu a wygląd stron głównych czołowych portali internetowych w Polsce (Onet.pl, Interia.pl, wp.pl)
dc.title.alternativepl
Connection between e-marketing tools and appearance of homepages of leading web portals in Poland (Onet.pl, Interia.pl, wp.pl)
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available