Rekrutacja pracowników a wizerunek pracodawcy w portalu Facebook. Analiza przypadku Capgemini Polska

master
dc.abstract.enThis diploma thesis is about the broadly understood concept of building an employer's brand image and its practical transition into recruitment processes. The work deals with terms in the field of corporate social responsibility and the tools used in creating a brand image inside and outside the company. Then, research was carried out on activities in the field of building the employer's brand image on the example of the Capgemini Polska corporation. The qualitative and quantitative analysis allowed the author to conclude that Facebook is an effective medium in building the employer's brand image and in recruitment processes at Capgemini Polska.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca dyplomowa traktuje o szeroko pojętym koncepcie budowania wizerunku marki pracodawcy oraz jego praktycznym przełożeniu na procesy rekrutacyjne. W pracy zostały poruszone terminy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz narzędzia używane w kreowaniu wizerunku marki wewnątrz i na zewnątrz firmy. Następnie zostały wykonane badania obejmujące działalność z zakresu budowania wizerunku marki pracodawcy na przykładzie korporacji Capgemini Polska. Analiza jakościowa i ilościowa pozwoliła na ostrożne stwierdzenie, iż portal Facebook to efektywne medium w budowaniu wizerunku marki pracodawcy oraz w procesach rekrutacyjnych w firmie Capgemini Polska.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorBednarczyk, Małgorzata - 127272 pl
dc.contributor.authorBobak, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerBednarczyk, Małgorzata - 127272 pl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.date.accessioned2022-06-28T21:37:44Z
dc.date.available2022-06-28T21:37:44Z
dc.date.submitted2022-06-28pl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-157782-287914pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/293566
dc.languagepolpl
dc.subject.enBRAND – CAPGEMINI – FACEBOOK – IMAGE – RECRUITMENTpl
dc.subject.plCAPGEMINI – FACEBOOK – MARKA – REKRUTACJA – WIZERUNEKpl
dc.titleRekrutacja pracowników a wizerunek pracodawcy w portalu Facebook. Analiza przypadku Capgemini Polskapl
dc.title.alternativeRecruitment processes and the image of the employer brand on Facebook. Case study of Capgemini Polskapl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This diploma thesis is about the broadly understood concept of building an employer's brand image and its practical transition into recruitment processes. The work deals with terms in the field of corporate social responsibility and the tools used in creating a brand image inside and outside the company. Then, research was carried out on activities in the field of building the employer's brand image on the example of the Capgemini Polska corporation. The qualitative and quantitative analysis allowed the author to conclude that Facebook is an effective medium in building the employer's brand image and in recruitment processes at Capgemini Polska.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca dyplomowa traktuje o szeroko pojętym koncepcie budowania wizerunku marki pracodawcy oraz jego praktycznym przełożeniu na procesy rekrutacyjne. W pracy zostały poruszone terminy z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz narzędzia używane w kreowaniu wizerunku marki wewnątrz i na zewnątrz firmy. Następnie zostały wykonane badania obejmujące działalność z zakresu budowania wizerunku marki pracodawcy na przykładzie korporacji Capgemini Polska. Analiza jakościowa i ilościowa pozwoliła na ostrożne stwierdzenie, iż portal Facebook to efektywne medium w budowaniu wizerunku marki pracodawcy oraz w procesach rekrutacyjnych w firmie Capgemini Polska.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Bednarczyk, Małgorzata - 127272
dc.contributor.authorpl
Bobak, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Bednarczyk, Małgorzata - 127272
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.date.accessioned
2022-06-28T21:37:44Z
dc.date.available
2022-06-28T21:37:44Z
dc.date.submittedpl
2022-06-28
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-157782-287914
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/293566
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
BRAND – CAPGEMINI – FACEBOOK – IMAGE – RECRUITMENT
dc.subject.plpl
CAPGEMINI – FACEBOOK – MARKA – REKRUTACJA – WIZERUNEK
dc.titlepl
Rekrutacja pracowników a wizerunek pracodawcy w portalu Facebook. Analiza przypadku Capgemini Polska
dc.title.alternativepl
Recruitment processes and the image of the employer brand on Facebook. Case study of Capgemini Polska
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
19
Views per month
Views per city
Warsaw
6
Krakow
3
Wroclaw
2
Drwinia
1
Lodz
1
Lubin
1
Lublin
1
Rzeszów
1
Sanok
1
Zabrze
1

No access

No Thumbnail Available
Collections