Employer branding jako nowoczesna forma budowania wizerunku pracodawcy na przykładzie firmy LPP

master
dc.abstract.enMigdał, Katarzyna (2019). Employer branding as modern form of building the employer’s image on the example of LPP company. Masters’s thesis supervised by dr Aneta Lipińska, Kraków: Institute of Economics, Finance and Management, Jagiellonian University, 81 pages, 39 bibliographical entries, 1 annex, 17 figures The paper focused on employer branding concept and its influence in creating a positive image of the company. The main idea was to show the connection between strategy of using employer branding tools and the way to induce interests among people searching job. Dissertation has an empirical character. Paper includes results of research based on a survey. The subject of study was LPP company, the biggest polish brand of clothes. Research results showed that Facebook and another social media are the most popular sources used to looking for job. LPP company was rated as good user of employer branding tools.pl
dc.abstract.plMigdał, Katarzyna (2019). Employer branding jako nowoczesna forma budowania wizerunku pracodawcy na przykładzie firmy LPP. Praca magisterska pod kierunkiem dr Anety Lipińskiej, Kraków: Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania UJ, 81 s., 39 poz. bibl., 1 aneks, 17 rys.Praca koncentruje się na zagadnieniu employer brandingu i jego znaczeniu w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Jej zamysłem było określenie związku pomiędzy stosowaniem narzędzi employer brandingowych a zainteresowaniem danym pracodawcą wśród osób poszukujących pracy. Praca ma charakter badawczy. Zawiera wyniki badań przeprowadzonych metodą ankiety. Podmiotem badań była firma LPP, największe polskie przedsiębiorstwo odzieżowe. Z przeprowadzonych badań wywnioskowano, że pracownicy chętnie korzystają z mediów społecznościowych, takich jak Facebook, w celu poszukiwania ofert pracy i informacji o pracodawcach. Firma LPP została oceniona jako dobrze kreująca swój wizerunek dzięki narzędziom employer brandingowym.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.contributor.authorMigdał, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.contributor.reviewerMakieła, Zbigniewpl
dc.date.accessioned2020-07-27T23:28:50Z
dc.date.available2020-07-27T23:28:50Z
dc.date.submitted2019-10-16pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie zasobami ludzkimipl
dc.identifier.apddiploma-132112-205337pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234643
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarketing, employer branding, Internet, social media,pl
dc.subject.plmarketing, employer branding, Internet, social media, media społecznościowe, wizerunek firmypl
dc.titleEmployer branding jako nowoczesna forma budowania wizerunku pracodawcy na przykładzie firmy LPPpl
dc.title.alternativeEmployer branding as modern form of building the employer’s image on the example of LPP companypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Migdał, Katarzyna (2019). Employer branding as modern form of building the employer’s image on the example of LPP company. Masters’s thesis supervised by dr Aneta Lipińska, Kraków: Institute of Economics, Finance and Management, Jagiellonian University, 81 pages, 39 bibliographical entries, 1 annex, 17 figures The paper focused on employer branding concept and its influence in creating a positive image of the company. The main idea was to show the connection between strategy of using employer branding tools and the way to induce interests among people searching job. Dissertation has an empirical character. Paper includes results of research based on a survey. The subject of study was LPP company, the biggest polish brand of clothes. Research results showed that Facebook and another social media are the most popular sources used to looking for job. LPP company was rated as good user of employer branding tools.
dc.abstract.plpl
Migdał, Katarzyna (2019). Employer branding jako nowoczesna forma budowania wizerunku pracodawcy na przykładzie firmy LPP. Praca magisterska pod kierunkiem dr Anety Lipińskiej, Kraków: Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania UJ, 81 s., 39 poz. bibl., 1 aneks, 17 rys.Praca koncentruje się na zagadnieniu employer brandingu i jego znaczeniu w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Jej zamysłem było określenie związku pomiędzy stosowaniem narzędzi employer brandingowych a zainteresowaniem danym pracodawcą wśród osób poszukujących pracy. Praca ma charakter badawczy. Zawiera wyniki badań przeprowadzonych metodą ankiety. Podmiotem badań była firma LPP, największe polskie przedsiębiorstwo odzieżowe. Z przeprowadzonych badań wywnioskowano, że pracownicy chętnie korzystają z mediów społecznościowych, takich jak Facebook, w celu poszukiwania ofert pracy i informacji o pracodawcach. Firma LPP została oceniona jako dobrze kreująca swój wizerunek dzięki narzędziom employer brandingowym.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.contributor.authorpl
Migdał, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.contributor.reviewerpl
Makieła, Zbigniew
dc.date.accessioned
2020-07-27T23:28:50Z
dc.date.available
2020-07-27T23:28:50Z
dc.date.submittedpl
2019-10-16
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie zasobami ludzkimi
dc.identifier.apdpl
diploma-132112-205337
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234643
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
marketing, employer branding, Internet, social media,
dc.subject.plpl
marketing, employer branding, Internet, social media, media społecznościowe, wizerunek firmy
dc.titlepl
Employer branding jako nowoczesna forma budowania wizerunku pracodawcy na przykładzie firmy LPP
dc.title.alternativepl
Employer branding as modern form of building the employer’s image on the example of LPP company
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
298
Views per month
Views per city
Warsaw
69
Krakow
35
Wroclaw
22
Poznan
15
Gdansk
12
Żywiec
10
Czechowice-Dziedzice
5
Katowice
5
Legnica
5
Lodz
5

No access

No Thumbnail Available