Fan page w serwisie Facebook.com, jako narzędzie public relations w sytuacji kryzysowej.

licenciate
dc.abstract.enFan page on Facebook.com is one of the basic tools of online public relations, used by businesses. The method of managing a fan page affects opinion about the brand and allows you to establish a relationship with the client , so it is important to learn how to properly resolve communication crisis that may occur within. This paper is an example case study describing how to resolve crisis situations to benefit the company.pl
dc.abstract.plFan page w serwisie Facebook.com jest jednym z podstawowych narzędzi internetowego public relations, używanych przez przedsiębiorców. Sposób prowadzenia fan page’a wpływa na opinię o marce oraz pozwala nawiązać więź z klientem, dlatego ważnym jest, aby nauczyć się poprawnie rozwiązywać kryzysy komunikacyjne, które powstają w jego obrębie. Niniejsza praca na przykładzie studiów przypadków opisuje, jak takie kryzysy rozwiązać z korzyścią dla przedsiębiorstwa.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.contributor.authorDziurzyńska, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.reviewerLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T19:11:38Z
dc.date.available2020-07-24T19:11:38Z
dc.date.submitted2013-09-12pl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-78009-137183pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/190460
dc.languagepolpl
dc.subject.enFacebook – fan page – Internet - public relations - social media crisispl
dc.subject.plFacebook – fan page – Internet – kryzys social media - public relationspl
dc.titleFan page w serwisie Facebook.com, jako narzędzie public relations w sytuacji kryzysowej.pl
dc.title.alternativeFan page on Facebook.com, as a public relations tool in crisis situations.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Fan page on Facebook.com is one of the basic tools of online public relations, used by businesses. The method of managing a fan page affects opinion about the brand and allows you to establish a relationship with the client , so it is important to learn how to properly resolve communication crisis that may occur within. This paper is an example case study describing how to resolve crisis situations to benefit the company.
dc.abstract.plpl
Fan page w serwisie Facebook.com jest jednym z podstawowych narzędzi internetowego public relations, używanych przez przedsiębiorców. Sposób prowadzenia fan page’a wpływa na opinię o marce oraz pozwala nawiązać więź z klientem, dlatego ważnym jest, aby nauczyć się poprawnie rozwiązywać kryzysy komunikacyjne, które powstają w jego obrębie. Niniejsza praca na przykładzie studiów przypadków opisuje, jak takie kryzysy rozwiązać z korzyścią dla przedsiębiorstwa.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.contributor.authorpl
Dziurzyńska, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.reviewerpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.date.accessioned
2020-07-24T19:11:38Z
dc.date.available
2020-07-24T19:11:38Z
dc.date.submittedpl
2013-09-12
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-78009-137183
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/190460
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Facebook – fan page – Internet - public relations - social media crisis
dc.subject.plpl
Facebook – fan page – Internet – kryzys social media - public relations
dc.titlepl
Fan page w serwisie Facebook.com, jako narzędzie public relations w sytuacji kryzysowej.
dc.title.alternativepl
Fan page on Facebook.com, as a public relations tool in crisis situations.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
20
Views per month
Views per city
Warsaw
7
Krakow
2
Wroclaw
2
Dublin
1
Gdansk
1
Katowice
1
Lubosz Stary
1
Otmuchow
1
Poznan
1
Shanghai
1

No access

No Thumbnail Available