Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Modelowanie i prezentacja postaci wykorzystywanych w grach komputerowych
Modeling and presentation of characters used in computer games
modelowanie 3d, produkcja gier, grafika 3d, postacie w grach
3d modeling, gamedev, graphic 3d, game character
Praca porusza wszystkie etapy modelowania postaci wykorzystywanych w grach komputerowych, począwszy od konceptu i referencji, aż do teksturowania i prezentacji przygotowanego modelu 3D. Omówione zostały różne techniki modelowania wraz z wykorzystanym oprogramowaniem. Na potrzeby prezentacji wymodelowanej postaci, został przygotowany interfejs. Aplikacja ta umożliwia oglądanie modelu w czasie rzeczywistym, po przez interaktywne okno, obrazy lub za pomocą nagranego filmu.
Bachelor's thesis covers all stages of modeling of characters used in computer games, from concept and references, to texturing and presentation of a prepared 3D model. Different modeling techniques with the software which I used are discussed. In order to present the 3d character model, an interface was prepared. This application allows you to view the model in real time, using interactive viewer, images or a recorded movie.
dc.abstract.en | Bachelor's thesis covers all stages of modeling of characters used in computer games, from concept and references, to texturing and presentation of a prepared 3D model. Different modeling techniques with the software which I used are discussed. In order to present the 3d character model, an interface was prepared. This application allows you to view the model in real time, using interactive viewer, images or a recorded movie. | pl |
dc.abstract.pl | Praca porusza wszystkie etapy modelowania postaci wykorzystywanych w grach komputerowych, począwszy od konceptu i referencji, aż do teksturowania i prezentacji przygotowanego modelu 3D. Omówione zostały różne techniki modelowania wraz z wykorzystanym oprogramowaniem. Na potrzeby prezentacji wymodelowanej postaci, został przygotowany interfejs. Aplikacja ta umożliwia oglądanie modelu w czasie rzeczywistym, po przez interaktywne okno, obrazy lub za pomocą nagranego filmu. | pl |
dc.affiliation | Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej | pl |
dc.area | obszar nauk ścisłych | pl |
dc.contributor.advisor | Ślusarczyk, Grażyna - 132324 | pl |
dc.contributor.author | Oleksik, Łukasz | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WFAIS | pl |
dc.contributor.reviewer | Ślusarczyk, Grażyna - 132324 | pl |
dc.contributor.reviewer | Strug, Barbara - 100344 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T14:51:59Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T14:51:59Z | |
dc.date.submitted | 2019-07-10 | pl |
dc.fieldofstudy | informatyka | pl |
dc.identifier.apd | diploma-122267-195238 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/226723 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | 3d modeling, gamedev, graphic 3d, game character | pl |
dc.subject.pl | modelowanie 3d, produkcja gier, grafika 3d, postacie w grach | pl |
dc.title | Modelowanie i prezentacja postaci wykorzystywanych w grach komputerowych | pl |
dc.title.alternative | Modeling and presentation of characters used in computer games | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |