Analiza procesu podejmowania decyzji zakupu wśród konsumentów na przykładzie czytelnictwa.

licenciate
dc.abstract.enThe aim of this thesis is to analyze the customer decision making process based on the example of readership. A detailed characterization of the various stages of decision-making process and key factors conditioning them was carried out. In addition, shown the importance of the product and the perceived risk to the customers. The intention was to identify the essence of present procedures involved in marketing efforts directed at consumers.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy dyplomowej było dokonanie analizy procesu podejmowania decyzji zakupu wśród konsumentów na przykładzie czytelnictwa. Przeprowadzono szczegółową charakterystykę poszczególnych etapów procesu decyzyjnego oraz kluczowych czynników je warunkujących. Dodatkowo, na płaszczyźnie omawianego zagadnienia, przedstawiono znaczenie produktu oraz ryzyka dostrzeganego przez konsumenta. Miało to na celu wskazanie istoty omawianej procedury w zakresie działań marketingowych skierowanych do klientów.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorBaran, Grzegorz - 143662 pl
dc.contributor.authorLeśniak, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBaran, Grzegorz - 143662 pl
dc.contributor.reviewerBujak, Kazimierz - 127472 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T06:38:19Z
dc.date.available2020-07-24T06:38:19Z
dc.date.submitted2012-06-29pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sektorze publicznympl
dc.identifier.apddiploma-66113-113326pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/179612
dc.languagepolpl
dc.subject.enCONSUMER – DECISION MAKING – MARKETING - READINGpl
dc.subject.plCZYTELNICTWO – DZIAŁANIA MARKETINGOWE – KONSUMENT – PROCES PODEJMOWANIA DECYZJIpl
dc.titleAnaliza procesu podejmowania decyzji zakupu wśród konsumentów na przykładzie czytelnictwa.pl
dc.title.alternativeAnalysis the customer decision making process based on the example of readership.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this thesis is to analyze the customer decision making process based on the example of readership. A detailed characterization of the various stages of decision-making process and key factors conditioning them was carried out. In addition, shown the importance of the product and the perceived risk to the customers. The intention was to identify the essence of present procedures involved in marketing efforts directed at consumers.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy dyplomowej było dokonanie analizy procesu podejmowania decyzji zakupu wśród konsumentów na przykładzie czytelnictwa. Przeprowadzono szczegółową charakterystykę poszczególnych etapów procesu decyzyjnego oraz kluczowych czynników je warunkujących. Dodatkowo, na płaszczyźnie omawianego zagadnienia, przedstawiono znaczenie produktu oraz ryzyka dostrzeganego przez konsumenta. Miało to na celu wskazanie istoty omawianej procedury w zakresie działań marketingowych skierowanych do klientów.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Baran, Grzegorz - 143662
dc.contributor.authorpl
Leśniak, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Baran, Grzegorz - 143662
dc.contributor.reviewerpl
Bujak, Kazimierz - 127472
dc.date.accessioned
2020-07-24T06:38:19Z
dc.date.available
2020-07-24T06:38:19Z
dc.date.submittedpl
2012-06-29
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sektorze publicznym
dc.identifier.apdpl
diploma-66113-113326
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/179612
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
CONSUMER – DECISION MAKING – MARKETING - READING
dc.subject.plpl
CZYTELNICTWO – DZIAŁANIA MARKETINGOWE – KONSUMENT – PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI
dc.titlepl
Analiza procesu podejmowania decyzji zakupu wśród konsumentów na przykładzie czytelnictwa.
dc.title.alternativepl
Analysis the customer decision making process based on the example of readership.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
52
Views per month
Views per city
Warsaw
11
Krakow
6
Poznan
4
Rzeszów
3
Suchy Dwor
3
Wroclaw
3
Lodz
2
Lublin
2
Bialystok
1
Bieliniec
1

No access

No Thumbnail Available