Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Zarządzanie inkluzywne a organizacje uczące się - etnografia projektu "Małopolska. Kultura Wrażliwa"
Inclusive management and organizational learning: An ethnography of the project Małopolska. Kultura Wrażliwa
Słowa kluczowe: dostępność instytucji kultury, inkluzywność, niepełnosprawność,organizacje uczące się, wartości organizacyjne, zarządzanie humanistyczne
Keywords: accessibility in cultural organizations, disabilities, humanistic management,inclusion, organisational learning, organisational values
Czyczyło, Agnieszka (2020). Zarządzanie inkluzywne a organizacje uczące się - etnografia projektu “Małopolska. Kultura Wrażliwa”. Praca magisterska pod kierunkiem prof. zw. dr hab. Moniki Kostery, Kraków: Instytut Kultury UJ, 81 s., poz. bibl. 29.Celem niniejszej pracy dyplomowej jest analiza procesu budowania organizacji inkluzywnych ze szczególnym uwzględnieniem roli wartości organizacyjnych i procesów uczenia się. Badania zostały oparte o etnografię projektu “Małopolska. Kultura Wrażliwa” a wykorzystane przeze mnie metody należą do metod jakościowych (wywiady orazobserwacje). Praca jest oparta o paradygmat interpretatywny, a także humanistyczny nurt w zarządzaniu. W pracy poruszane są zagadnienia dostępności instytucji kultury, wrażliwości i podmiotowości człowieka jako wartości bazowych w organizacji oraz procesów organizacyjnego uczenia się.
The aim of my thesis is to analyze the process of building inclusive organizations with particular emphasis on the role of organizational values and learning processes. The research was based on the ethnography of the project “Małopolska. Kultura Wrażliwa” with use of qualitative methods (interviews and observations). The work is based on an interpretative paradigm and the humanistic approach to management. The thesis presents my study dedicated to understanding and conceptualizing cultural processes of accessibility of cultural institutions, human sensitivity and subjectivity as the basic values in organizations and organizational learning processes.
dc.abstract.en | The aim of my thesis is to analyze the process of building inclusive organizations with particular emphasis on the role of organizational values and learning processes. The research was based on the ethnography of the project “Małopolska. Kultura Wrażliwa” with use of qualitative methods (interviews and observations). The work is based on an interpretative paradigm and the humanistic approach to management. The thesis presents my study dedicated to understanding and conceptualizing cultural processes of accessibility of cultural institutions, human sensitivity and subjectivity as the basic values in organizations and organizational learning processes. | pl |
dc.abstract.pl | Czyczyło, Agnieszka (2020). Zarządzanie inkluzywne a organizacje uczące się - etnografia projektu “Małopolska. Kultura Wrażliwa”. Praca magisterska pod kierunkiem prof. zw. dr hab. Moniki Kostery, Kraków: Instytut Kultury UJ, 81 s., poz. bibl. 29.Celem niniejszej pracy dyplomowej jest analiza procesu budowania organizacji inkluzywnych ze szczególnym uwzględnieniem roli wartości organizacyjnych i procesów uczenia się. Badania zostały oparte o etnografię projektu “Małopolska. Kultura Wrażliwa” a wykorzystane przeze mnie metody należą do metod jakościowych (wywiady orazobserwacje). Praca jest oparta o paradygmat interpretatywny, a także humanistyczny nurt w zarządzaniu. W pracy poruszane są zagadnienia dostępności instytucji kultury, wrażliwości i podmiotowości człowieka jako wartości bazowych w organizacji oraz procesów organizacyjnego uczenia się. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Kostera, Monika | pl |
dc.contributor.author | Czyczyło, Agnieszka | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Kostera, Monika | pl |
dc.contributor.reviewer | Laberschek, Marcin | pl |
dc.date.accessioned | 2020-10-27T08:16:01Z | |
dc.date.available | 2020-10-27T08:16:01Z | |
dc.date.submitted | 2020-10-23 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie kulturą | pl |
dc.identifier.apd | diploma-140026-209222 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/251446 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Keywords: accessibility in cultural organizations, disabilities, humanistic management,inclusion, organisational learning, organisational values | pl |
dc.subject.pl | Słowa kluczowe: dostępność instytucji kultury, inkluzywność, niepełnosprawność,organizacje uczące się, wartości organizacyjne, zarządzanie humanistyczne | pl |
dc.title | Zarządzanie inkluzywne a organizacje uczące się - etnografia projektu "Małopolska. Kultura Wrażliwa" | pl |
dc.title.alternative | Inclusive management and organizational learning: An ethnography of the project Małopolska. Kultura Wrażliwa | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |