Zarządzanie inkluzywne a organizacje uczące się - etnografia projektu "Małopolska. Kultura Wrażliwa"

master
dc.abstract.enThe aim of my thesis is to analyze the process of building inclusive organizations with particular emphasis on the role of organizational values and learning processes. The research was based on the ethnography of the project “Małopolska. Kultura Wrażliwa” with use of qualitative methods (interviews and observations). The work is based on an interpretative paradigm and the humanistic approach to management. The thesis presents my study dedicated to understanding and conceptualizing cultural processes of accessibility of cultural institutions, human sensitivity and subjectivity as the basic values in organizations and organizational learning processes.pl
dc.abstract.plCzyczyło, Agnieszka (2020). Zarządzanie inkluzywne a organizacje uczące się - etnografia projektu “Małopolska. Kultura Wrażliwa”. Praca magisterska pod kierunkiem prof. zw. dr hab. Moniki Kostery, Kraków: Instytut Kultury UJ, 81 s., poz. bibl. 29.Celem niniejszej pracy dyplomowej jest analiza procesu budowania organizacji inkluzywnych ze szczególnym uwzględnieniem roli wartości organizacyjnych i procesów uczenia się. Badania zostały oparte o etnografię projektu “Małopolska. Kultura Wrażliwa” a wykorzystane przeze mnie metody należą do metod jakościowych (wywiady orazobserwacje). Praca jest oparta o paradygmat interpretatywny, a także humanistyczny nurt w zarządzaniu. W pracy poruszane są zagadnienia dostępności instytucji kultury, wrażliwości i podmiotowości człowieka jako wartości bazowych w organizacji oraz procesów organizacyjnego uczenia się.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorKostera, Monikapl
dc.contributor.authorCzyczyło, Agnieszkapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKostera, Monikapl
dc.contributor.reviewerLaberschek, Marcinpl
dc.date.accessioned2020-10-27T08:16:01Z
dc.date.available2020-10-27T08:16:01Z
dc.date.submitted2020-10-23pl
dc.fieldofstudyzarządzanie kulturąpl
dc.identifier.apddiploma-140026-209222pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/251446
dc.languagepolpl
dc.subject.enKeywords: accessibility in cultural organizations, disabilities, humanistic management,inclusion, organisational learning, organisational valuespl
dc.subject.plSłowa kluczowe: dostępność instytucji kultury, inkluzywność, niepełnosprawność,organizacje uczące się, wartości organizacyjne, zarządzanie humanistycznepl
dc.titleZarządzanie inkluzywne a organizacje uczące się - etnografia projektu "Małopolska. Kultura Wrażliwa"pl
dc.title.alternativeInclusive management and organizational learning: An ethnography of the project Małopolska. Kultura Wrażliwapl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of my thesis is to analyze the process of building inclusive organizations with particular emphasis on the role of organizational values and learning processes. The research was based on the ethnography of the project “Małopolska. Kultura Wrażliwa” with use of qualitative methods (interviews and observations). The work is based on an interpretative paradigm and the humanistic approach to management. The thesis presents my study dedicated to understanding and conceptualizing cultural processes of accessibility of cultural institutions, human sensitivity and subjectivity as the basic values in organizations and organizational learning processes.
dc.abstract.plpl
Czyczyło, Agnieszka (2020). Zarządzanie inkluzywne a organizacje uczące się - etnografia projektu “Małopolska. Kultura Wrażliwa”. Praca magisterska pod kierunkiem prof. zw. dr hab. Moniki Kostery, Kraków: Instytut Kultury UJ, 81 s., poz. bibl. 29.Celem niniejszej pracy dyplomowej jest analiza procesu budowania organizacji inkluzywnych ze szczególnym uwzględnieniem roli wartości organizacyjnych i procesów uczenia się. Badania zostały oparte o etnografię projektu “Małopolska. Kultura Wrażliwa” a wykorzystane przeze mnie metody należą do metod jakościowych (wywiady orazobserwacje). Praca jest oparta o paradygmat interpretatywny, a także humanistyczny nurt w zarządzaniu. W pracy poruszane są zagadnienia dostępności instytucji kultury, wrażliwości i podmiotowości człowieka jako wartości bazowych w organizacji oraz procesów organizacyjnego uczenia się.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Kostera, Monika
dc.contributor.authorpl
Czyczyło, Agnieszka
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kostera, Monika
dc.contributor.reviewerpl
Laberschek, Marcin
dc.date.accessioned
2020-10-27T08:16:01Z
dc.date.available
2020-10-27T08:16:01Z
dc.date.submittedpl
2020-10-23
dc.fieldofstudypl
zarządzanie kulturą
dc.identifier.apdpl
diploma-140026-209222
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/251446
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Keywords: accessibility in cultural organizations, disabilities, humanistic management,inclusion, organisational learning, organisational values
dc.subject.plpl
Słowa kluczowe: dostępność instytucji kultury, inkluzywność, niepełnosprawność,organizacje uczące się, wartości organizacyjne, zarządzanie humanistyczne
dc.titlepl
Zarządzanie inkluzywne a organizacje uczące się - etnografia projektu "Małopolska. Kultura Wrażliwa"
dc.title.alternativepl
Inclusive management and organizational learning: An ethnography of the project Małopolska. Kultura Wrażliwa
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
52
Views per month
Views per city
Krakow
12
Warsaw
8
Gdansk
4
Katowice
3
Lodz
3
Bialystok
2
Gdynia
2
Gmina Świebodzin
2
Mysłowice
2
Poznan
2

No access

No Thumbnail Available