Kampania wyborcza Baracka Obamy i Mitta Romneya w 2012 roku z perspektywy polskiej prasy

master
dc.abstract.enThis thesis aims to present the election campaign in the United States in 2012 through the eyes of the Polish press. The election campaign in the United States is today an event that is reported by the media all over the world. The decision on who will be the next president of the United States has consequences for millions of American citizens.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca stanowi próbę przedstawienia kampanii wyborczej w Stanach Zjednoczonych w 2012 roku widzianej oczami polskiej prasy. Kampania wyborcza w Stanach Zjednoczonych jest we współczesnych czasach wydarzeniem, które za każdym razem jest relacjonowane przez media na całym świecie. Decyzja o tym, kto zostanie kolejnym prezydentem Stanów Zjednoczonych ma swoje konsekwencje dla milionów amerykańskich obywateli.pl
dc.affiliationWydział Studiów Międzynarodowych i Politycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorWalaszek, Adam - 101350 pl
dc.contributor.authorBugiel, Ewelinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WSMPpl
dc.contributor.reviewerRybkowski, Radosław - 100834 pl
dc.contributor.reviewerWalaszek, Adam - 101350 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T02:56:17Z
dc.date.available2020-07-25T02:56:17Z
dc.date.submitted2014-07-24pl
dc.fieldofstudyAmeryka Północnapl
dc.identifier.apddiploma-89199-165765pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/197679
dc.languagepolpl
dc.subject.enElection campaign, Polish presspl
dc.subject.plKampania wyborcza, Polska prasapl
dc.titleKampania wyborcza Baracka Obamy i Mitta Romneya w 2012 roku z perspektywy polskiej prasypl
dc.title.alternativeBarack Obama's and Mitt Romney's election campaign in 2012, from the perspective of the Polish press.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This thesis aims to present the election campaign in the United States in 2012 through the eyes of the Polish press. The election campaign in the United States is today an event that is reported by the media all over the world. The decision on who will be the next president of the United States has consequences for millions of American citizens.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca stanowi próbę przedstawienia kampanii wyborczej w Stanach Zjednoczonych w 2012 roku widzianej oczami polskiej prasy. Kampania wyborcza w Stanach Zjednoczonych jest we współczesnych czasach wydarzeniem, które za każdym razem jest relacjonowane przez media na całym świecie. Decyzja o tym, kto zostanie kolejnym prezydentem Stanów Zjednoczonych ma swoje konsekwencje dla milionów amerykańskich obywateli.
dc.affiliationpl
Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Walaszek, Adam - 101350
dc.contributor.authorpl
Bugiel, Ewelina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WSMP
dc.contributor.reviewerpl
Rybkowski, Radosław - 100834
dc.contributor.reviewerpl
Walaszek, Adam - 101350
dc.date.accessioned
2020-07-25T02:56:17Z
dc.date.available
2020-07-25T02:56:17Z
dc.date.submittedpl
2014-07-24
dc.fieldofstudypl
Ameryka Północna
dc.identifier.apdpl
diploma-89199-165765
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/197679
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Election campaign, Polish press
dc.subject.plpl
Kampania wyborcza, Polska prasa
dc.titlepl
Kampania wyborcza Baracka Obamy i Mitta Romneya w 2012 roku z perspektywy polskiej prasy
dc.title.alternativepl
Barack Obama's and Mitt Romney's election campaign in 2012, from the perspective of the Polish press.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available