Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
ROLA CONTENT MARKETIGU W E-COMMERCE NA PRZYKŁADZIE GRUPY DOMODI
THE ROLE OF CONTENT MARKETIG IN E-COMMERCE BASED ON THE EXAMPLE OF THE DOMODI GROUP
Content marketig, marketing treści, e-commerce, marketing, blog, social media
Content marketig, e-commerce, marketing, blog, social media
Niniejsza praca magisterska porusza kwestię roli content marketingu w e-commerce. Przedmiotem badań jest Grupa Domodi i serwisy e-commerce wchodzące w jej skład: Domodi, Allani oraz Homebook. Głównym celem pracy jest zbadanie jaką rolę odgrywa content marketing w strategii przedsiębiorstw e-commerce w Polsce. Analizie poddane zostały strategia i formy content marketingu wykorzystywane w e-commerce. Z uwagi na tak określony cel pracy postawiono następujące pytania badawcze główne: jaka jest rola content marketingu w e-commerce oraz szczegółowe: jakie formy przybiera content marketing w e-commerce, czy badana firma w pełni wykorzystuje potencjał content marketingu oraz czy content marketing to wystarczająca akcja marketingowa, aby efektywnie promować e-commerce. Pomocna w udzieleniu odpowiedzi na powyższe zagadnienia okazała się być metoda jakościowa case study. E-commerce coraz bardziej zyskuje na popularności ze względu na zwiększającą się liczbę osób szukających i kupujących online. Z racji tego, iż jest to dość nowe zjawisko, nie ma zbyt wielu dostępnych badań związanych z tym zagadnieniem, a literatura jest dość ograniczona. Praca uzupełnia dostępną literaturę, jednak tezy w niej zawarte nie są tezami rozstrzygającymi, stanowią raczej początek do dalszych rozważań. Praca została osadzona w nurcie humanistycznym, który stawia człowieka w centrum.
This thesis addresses the role of content marketing in e-commerce. The subject of the research is the Domodi Group and e-commerce websites included in it: Domodi, Allani and Homebook. The main purpose of the work is to examine the role of content marketing in the strategy of e-commerce companies in Poland. The strategy and forms of content marketing used in e-commerce have been analysed. Due to the specific purpose of the work, the following research questions were posed: main question: what is the role of content marketing in e-commerce and specific questions: what forms does content marketing take in e-commerce, does the researched company fully exploit the potential of content marketing and is content marketing sufficient marketing campaign to effectively promote e-commerce. The qualitative case study method turned out to be helpful in answering the above issues. E-commerce is gaining popularity due to the increasing number of people searching and buying online. Due to the fact that this is a fairly new phenomenon, there is not much research available related to this issue, and literature is quite limited. The work complements the available literature, but the theses contained in it are not conclusive theses, rather they are the beginning for further considerations. The work was set in the humanist trend, which puts man at the centre.
dc.abstract.en | This thesis addresses the role of content marketing in e-commerce. The subject of the research is the Domodi Group and e-commerce websites included in it: Domodi, Allani and Homebook. The main purpose of the work is to examine the role of content marketing in the strategy of e-commerce companies in Poland. The strategy and forms of content marketing used in e-commerce have been analysed. Due to the specific purpose of the work, the following research questions were posed: main question: what is the role of content marketing in e-commerce and specific questions: what forms does content marketing take in e-commerce, does the researched company fully exploit the potential of content marketing and is content marketing sufficient marketing campaign to effectively promote e-commerce. The qualitative case study method turned out to be helpful in answering the above issues. E-commerce is gaining popularity due to the increasing number of people searching and buying online. Due to the fact that this is a fairly new phenomenon, there is not much research available related to this issue, and literature is quite limited. The work complements the available literature, but the theses contained in it are not conclusive theses, rather they are the beginning for further considerations. The work was set in the humanist trend, which puts man at the centre. | pl |
dc.abstract.pl | Niniejsza praca magisterska porusza kwestię roli content marketingu w e-commerce. Przedmiotem badań jest Grupa Domodi i serwisy e-commerce wchodzące w jej skład: Domodi, Allani oraz Homebook. Głównym celem pracy jest zbadanie jaką rolę odgrywa content marketing w strategii przedsiębiorstw e-commerce w Polsce. Analizie poddane zostały strategia i formy content marketingu wykorzystywane w e-commerce. Z uwagi na tak określony cel pracy postawiono następujące pytania badawcze główne: jaka jest rola content marketingu w e-commerce oraz szczegółowe: jakie formy przybiera content marketing w e-commerce, czy badana firma w pełni wykorzystuje potencjał content marketingu oraz czy content marketing to wystarczająca akcja marketingowa, aby efektywnie promować e-commerce. Pomocna w udzieleniu odpowiedzi na powyższe zagadnienia okazała się być metoda jakościowa case study. E-commerce coraz bardziej zyskuje na popularności ze względu na zwiększającą się liczbę osób szukających i kupujących online. Z racji tego, iż jest to dość nowe zjawisko, nie ma zbyt wielu dostępnych badań związanych z tym zagadnieniem, a literatura jest dość ograniczona. Praca uzupełnia dostępną literaturę, jednak tezy w niej zawarte nie są tezami rozstrzygającymi, stanowią raczej początek do dalszych rozważań. Praca została osadzona w nurcie humanistycznym, który stawia człowieka w centrum. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Barańska, Marzena | pl |
dc.contributor.author | Wilk, Katarzyna | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Modzelewska, Anna | pl |
dc.contributor.reviewer | Barańska, Marzena | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-28T05:03:15Z | |
dc.date.available | 2020-07-28T05:03:15Z | |
dc.date.submitted | 2019-10-23 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie reklamą | pl |
dc.identifier.apd | diploma-138092-231125 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/239689 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Content marketig, e-commerce, marketing, blog, social media | pl |
dc.subject.pl | Content marketig, marketing treści, e-commerce, marketing, blog, social media | pl |
dc.title | ROLA CONTENT MARKETIGU W E-COMMERCE NA PRZYKŁADZIE GRUPY DOMODI | pl |
dc.title.alternative | THE ROLE OF CONTENT MARKETIG IN E-COMMERCE BASED ON THE EXAMPLE OF THE DOMODI GROUP | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |