Media społecznościowe w budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa

master
dc.abstract.enSocial Media is still a new, dynamically developing area. In the time of technological revolution, companies’ activity in Internet communication channels is the condition of their development. Creation of corporate image becomes crucial for development of competitive advantage, relations with clients, and achievement of strategic and financial organizational goals in conditions of competitive pressure and mature market societies. It is very important to plan properly marketing communication in the interactive dialogue to develop positive corporate image.The object of the study was Swedish IKEA. The company designs, produces and retails ready-to-assemble furniture and home accessories. The study was aimed at identification, analysis and evaluation of IKEA activities in Social Media as a tool for development of corporate image, and analysis of how this image was perceived by society. Document analysis as a qualitative research method was employed in the study.pl
dc.abstract.plMedia społecznościowe to wciąż nowy i dynamicznie rozwijający się obszar. W dobie przewrotu technologicznego, podejmowanie przez przedsiębiorstwa działań w internetowych kanałach komunikacyjnych staje się wyznacznikiem możliwości rozwoju. W warunkach silnej konkurencji oraz dojrzałego rynkowo społeczeństwa, kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa nabiera priorytetowego znaczenia w budowaniu przewagi konkurencyjnej, relacji z klientami oraz osiąganiu założonych celów – strategicznych i finansowych. Prawidłowo zaplanowana komunikacja marketingowa w dialogu interaktywnym nabiera kluczowego znaczenia w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.Obiektem badań jest szwedzkie przedsiębiorstwo IKEA, które zajmuje się głównie sprzedażą detaliczną oraz produkcją mebli i artykułów dekoracyjnych. Celem pracy jest poznanie działań prowadzonych przez przedsiębiorstwo IKEA na profilach w mediach społecznościowych, analiza oraz ocena tych działań w zakresie potencjalnego kreowania wizerunku. W przeprowadzonych badaniach technikę badawczą stanowiła analiza dokumentów źródłowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBatorski, Jarema - 127259 pl
dc.contributor.authorWitkowski, Jędrzejpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.contributor.reviewerBatorski, Jarema - 127259 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T16:34:21Z
dc.date.available2020-07-27T16:34:21Z
dc.date.submitted2018-07-05pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-123980-217310pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/228288
dc.languagepolpl
dc.subject.enSOCIAL MEDIA, CORPORATE IMAGE, BRANDING, INTERNET MARKETING, MARKETING COMMUNICATION.pl
dc.subject.plMEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA, KREOWANIE WIZERUNKU, MARKETING INTERNETOWY, KOMUNIKACJA MARKETINGOWA.pl
dc.titleMedia społecznościowe w budowaniu wizerunku przedsiębiorstwapl
dc.title.alternativeSocial Media in the development of the corporate imagepl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Social Media is still a new, dynamically developing area. In the time of technological revolution, companies’ activity in Internet communication channels is the condition of their development. Creation of corporate image becomes crucial for development of competitive advantage, relations with clients, and achievement of strategic and financial organizational goals in conditions of competitive pressure and mature market societies. It is very important to plan properly marketing communication in the interactive dialogue to develop positive corporate image.The object of the study was Swedish IKEA. The company designs, produces and retails ready-to-assemble furniture and home accessories. The study was aimed at identification, analysis and evaluation of IKEA activities in Social Media as a tool for development of corporate image, and analysis of how this image was perceived by society. Document analysis as a qualitative research method was employed in the study.
dc.abstract.plpl
Media społecznościowe to wciąż nowy i dynamicznie rozwijający się obszar. W dobie przewrotu technologicznego, podejmowanie przez przedsiębiorstwa działań w internetowych kanałach komunikacyjnych staje się wyznacznikiem możliwości rozwoju. W warunkach silnej konkurencji oraz dojrzałego rynkowo społeczeństwa, kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa nabiera priorytetowego znaczenia w budowaniu przewagi konkurencyjnej, relacji z klientami oraz osiąganiu założonych celów – strategicznych i finansowych. Prawidłowo zaplanowana komunikacja marketingowa w dialogu interaktywnym nabiera kluczowego znaczenia w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.Obiektem badań jest szwedzkie przedsiębiorstwo IKEA, które zajmuje się głównie sprzedażą detaliczną oraz produkcją mebli i artykułów dekoracyjnych. Celem pracy jest poznanie działań prowadzonych przez przedsiębiorstwo IKEA na profilach w mediach społecznościowych, analiza oraz ocena tych działań w zakresie potencjalnego kreowania wizerunku. W przeprowadzonych badaniach technikę badawczą stanowiła analiza dokumentów źródłowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Batorski, Jarema - 127259
dc.contributor.authorpl
Witkowski, Jędrzej
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.contributor.reviewerpl
Batorski, Jarema - 127259
dc.date.accessioned
2020-07-27T16:34:21Z
dc.date.available
2020-07-27T16:34:21Z
dc.date.submittedpl
2018-07-05
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-123980-217310
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/228288
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
SOCIAL MEDIA, CORPORATE IMAGE, BRANDING, INTERNET MARKETING, MARKETING COMMUNICATION.
dc.subject.plpl
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA, KREOWANIE WIZERUNKU, MARKETING INTERNETOWY, KOMUNIKACJA MARKETINGOWA.
dc.titlepl
Media społecznościowe w budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
dc.title.alternativepl
Social Media in the development of the corporate image
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
80
Views per month
Views per city
Wroclaw
11
Warsaw
10
Gdansk
6
Krakow
6
Poznan
4
Bialystok
3
Katowice
3
Kozienice
3
Dublin
2
Jablonna
2

No access

No Thumbnail Available