Marketing linii lotniczych - zarządzanie reklamą na przykładzie Ryanair i Emirates

master
dc.abstract.enJulia Romanczyk's thesis Airline marketing- advertising management on the example of Ryanair and Emirates Airline (Krakow, 2022) contains a collection of research and material analysis on two pioneers of the airline industry - the low-cost airline Ryanair and the premium airline Emirates. The research covers the scope of advertising management as well as the marketing decisions made by the company. Both carriers have been analysed in terms of their advertising campaigns, as well as how they use new media such as social media.pl
dc.abstract.plPraca Julii Romańczyk Marketing linii lotniczych – zarządzanie reklamą na przykładzie Ryanair i Emirates Airline (Kraków, 2022) zawiera zbiór badań oraz analiz materiałów dotyczących dwóch pionierów branży lotniczej – taniej linii Ryanair oraz linii premium – Emirates. Badania obejmują zakres zarządzania reklamą, jak i podejmowanych przez przedsiębiorstwo decyzji marketingowych. Obaj przewoźnicy zostali poddani analizie, która została przeprowadzona pod kątem kampanii reklamowych, a także sposobów na wykorzystywanie nowych mediów, takich jak media społecznościowe.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorPlebańczyk, Katarzyna - 131440 pl
dc.contributor.authorRomańczyk, Juliapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerPlebańczyk, Katarzyna - 131440 pl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.date.accessioned2022-10-25T21:55:37Z
dc.date.available2022-10-25T21:55:37Z
dc.date.submitted2022-10-24pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediami i reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-162714-247574pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302651
dc.languagepolpl
dc.subject.enMarketing, advertising management, aviation, marketing in aviation, airlinespl
dc.subject.plMarketing, zarządzanie reklamą, branża lotnicza, marketing w lotnictwie, linie lotniczepl
dc.titleMarketing linii lotniczych - zarządzanie reklamą na przykładzie Ryanair i Emiratespl
dc.title.alternativeAirline marketing- advertising management on the example of Ryanair and Emirates Airlinepl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Julia Romanczyk's thesis Airline marketing- advertising management on the example of Ryanair and Emirates Airline (Krakow, 2022) contains a collection of research and material analysis on two pioneers of the airline industry - the low-cost airline Ryanair and the premium airline Emirates. The research covers the scope of advertising management as well as the marketing decisions made by the company. Both carriers have been analysed in terms of their advertising campaigns, as well as how they use new media such as social media.
dc.abstract.plpl
Praca Julii Romańczyk Marketing linii lotniczych – zarządzanie reklamą na przykładzie Ryanair i Emirates Airline (Kraków, 2022) zawiera zbiór badań oraz analiz materiałów dotyczących dwóch pionierów branży lotniczej – taniej linii Ryanair oraz linii premium – Emirates. Badania obejmują zakres zarządzania reklamą, jak i podejmowanych przez przedsiębiorstwo decyzji marketingowych. Obaj przewoźnicy zostali poddani analizie, która została przeprowadzona pod kątem kampanii reklamowych, a także sposobów na wykorzystywanie nowych mediów, takich jak media społecznościowe.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Plebańczyk, Katarzyna - 131440
dc.contributor.authorpl
Romańczyk, Julia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Plebańczyk, Katarzyna - 131440
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.date.accessioned
2022-10-25T21:55:37Z
dc.date.available
2022-10-25T21:55:37Z
dc.date.submittedpl
2022-10-24
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami i reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-162714-247574
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302651
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Marketing, advertising management, aviation, marketing in aviation, airlines
dc.subject.plpl
Marketing, zarządzanie reklamą, branża lotnicza, marketing w lotnictwie, linie lotnicze
dc.titlepl
Marketing linii lotniczych - zarządzanie reklamą na przykładzie Ryanair i Emirates
dc.title.alternativepl
Airline marketing- advertising management on the example of Ryanair and Emirates Airline
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
100
Views per month
Views per city
Warsaw
19
Poznan
12
Großniedesheim
11
Olsztyn
5
Ozimek
5
Katowice
3
Rzeszów
3
Wroclaw
3
Gdansk
2
Krakow
2

No access

No Thumbnail Available
Collections