Analiza wykorzystania narzędzi marketingu mix na przykładzie firmy Douglas Polska Sp. z o.o.

master
dc.abstract.enThe thesis describes the use of marketing mix and tools of Douglas Polska Sp. z o.o. In the theoretical part there were used studies from the field of marketing, management and retail. In the research part there is an analysis of a survey (based on 80 responses). The results showed that tools of marketing mix wchich are using by the perfumery Douglas contribute to strenghten relationships with customers. It was proven that following factors: lowering prices, type of products, location, sales promotion and electronic marketing tools are important for perfumery’s customers. While additional services do not play a significant role.pl
dc.abstract.plW niniejszej pracy przedstawiono wykorzystanie narzędzi marketingu mix przez firmę Douglas Polska Sp. z o.o. W części teoretycznej posłużono się opracowaniami naukowymi z dziedziny marketingu, zarządzania, handlu detalicznego oraz informacjami ze stron internetowych dotyczących firmy. W części badawczej zanalizowana została ankieta, na podstawie odpowiedzi 80 respondentów. Wyniki wykazały, że wykorzystywane przez perfumerię Douglas narzędzia marketingu mix wpływają na budowanie relacji z klientami. Ustalono, że następujące czynniki: obniżanie cen produktów, rodzaj oferowanego asortymentu, lokalizacja, promocja sprzedaży, elektroniczne narzędzia marketingowe mają duże znaczenie dla klientów perfumerii. Natomiast usługi dodatkowe nie odgrywają znaczącej roli.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorMichalska, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.date.accessioned2020-07-23T23:36:55Z
dc.date.available2020-07-23T23:36:55Z
dc.date.submitted2012-06-28pl
dc.fieldofstudyzarządzanie i doradztwo gospodarczepl
dc.identifier.apddiploma-65335-133059pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/178851
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarketing mix – merchandising mix – product – toolspl
dc.subject.plmarketing mix – merchandising mix – narzędzia – produktpl
dc.titleAnaliza wykorzystania narzędzi marketingu mix na przykładzie firmy Douglas Polska Sp. z o.o.pl
dc.title.alternativeAnalysis of the use of marketing mix’s tools on the example of the company Douglas Polska Sp. z o.o.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The thesis describes the use of marketing mix and tools of Douglas Polska Sp. z o.o. In the theoretical part there were used studies from the field of marketing, management and retail. In the research part there is an analysis of a survey (based on 80 responses). The results showed that tools of marketing mix wchich are using by the perfumery Douglas contribute to strenghten relationships with customers. It was proven that following factors: lowering prices, type of products, location, sales promotion and electronic marketing tools are important for perfumery’s customers. While additional services do not play a significant role.
dc.abstract.plpl
W niniejszej pracy przedstawiono wykorzystanie narzędzi marketingu mix przez firmę Douglas Polska Sp. z o.o. W części teoretycznej posłużono się opracowaniami naukowymi z dziedziny marketingu, zarządzania, handlu detalicznego oraz informacjami ze stron internetowych dotyczących firmy. W części badawczej zanalizowana została ankieta, na podstawie odpowiedzi 80 respondentów. Wyniki wykazały, że wykorzystywane przez perfumerię Douglas narzędzia marketingu mix wpływają na budowanie relacji z klientami. Ustalono, że następujące czynniki: obniżanie cen produktów, rodzaj oferowanego asortymentu, lokalizacja, promocja sprzedaży, elektroniczne narzędzia marketingowe mają duże znaczenie dla klientów perfumerii. Natomiast usługi dodatkowe nie odgrywają znaczącej roli.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Michalska, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.date.accessioned
2020-07-23T23:36:55Z
dc.date.available
2020-07-23T23:36:55Z
dc.date.submittedpl
2012-06-28
dc.fieldofstudypl
zarządzanie i doradztwo gospodarcze
dc.identifier.apdpl
diploma-65335-133059
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/178851
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
marketing mix – merchandising mix – product – tools
dc.subject.plpl
marketing mix – merchandising mix – narzędzia – produkt
dc.titlepl
Analiza wykorzystania narzędzi marketingu mix na przykładzie firmy Douglas Polska Sp. z o.o.
dc.title.alternativepl
Analysis of the use of marketing mix’s tools on the example of the company Douglas Polska Sp. z o.o.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available