Zarządzanie marką na przykładzie firmy odzieżowej „Veclaim”

licenciate
dc.abstract.enThe paper presents a case study of brand management based on the clothing company "Veclaim". Thesubject of the thesis is in the field of humanities, in the field of management sciences. References tobasic concepts of brand management and social media, including also the way they are used. The mainresearch problem that was raised in the paper is the impact of the personal brand of Jessica Kirschneron the management of the clothing brand "Veclaim". For the needs of the work, the author usedquantitative methods in the form of survey questions and content analysis, which were necessary for thegeneral analysis of brand, especially to collect opinions from its audience. It examined how the brandactions are carried out in the area of management and brand’s image building.pl
dc.abstract.plW pracy zaprezentowano studium przypadku zarządzania marką na przykładzie firmy odzieżowej„Veclaim”. Odniesiono się do podstawowych pojęć z zakresu zarządzania marką oraz mediówspołecznościowych, mając również na uwadze sposób ich funkcjonowania. Główny problem badawczy,który został poruszony w pracy to wpływ marki osobistej Jessici Kirschner na zarządzanie markąodzieżową „Veclaim”. Na potrzeby pracy autorka przeprowadziła badania ankietowe w formiekwestionariusza ankiety oraz analizę treści, które były niezbędne do weryfikacji problemu badawczego.Poddano analizie działania prowadzone przez firmę „Veclaim” w obszarze zarządzania oraz kreowaniawizerunku.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorModzelewska, Annapl
dc.contributor.authorKłopocka, Agnieszkapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.contributor.reviewerModzelewska, Annapl
dc.date.accessioned2020-07-28T06:05:20Z
dc.date.available2020-07-28T06:05:20Z
dc.date.submitted2020-07-09pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-140418-247301pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240647
dc.languagepolpl
dc.subject.enbrand management, new media, social media, brand-representation, bloggerpl
dc.subject.plzarządzanie marką, nowe media, media społecznościowe, budowanie wizerunku, blogerpl
dc.titleZarządzanie marką na przykładzie firmy odzieżowej „Veclaim”pl
dc.title.alternativeBrand management based on clothing company „Veclaim”pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The paper presents a case study of brand management based on the clothing company "Veclaim". Thesubject of the thesis is in the field of humanities, in the field of management sciences. References tobasic concepts of brand management and social media, including also the way they are used. The mainresearch problem that was raised in the paper is the impact of the personal brand of Jessica Kirschneron the management of the clothing brand "Veclaim". For the needs of the work, the author usedquantitative methods in the form of survey questions and content analysis, which were necessary for thegeneral analysis of brand, especially to collect opinions from its audience. It examined how the brandactions are carried out in the area of management and brand’s image building.
dc.abstract.plpl
W pracy zaprezentowano studium przypadku zarządzania marką na przykładzie firmy odzieżowej„Veclaim”. Odniesiono się do podstawowych pojęć z zakresu zarządzania marką oraz mediówspołecznościowych, mając również na uwadze sposób ich funkcjonowania. Główny problem badawczy,który został poruszony w pracy to wpływ marki osobistej Jessici Kirschner na zarządzanie markąodzieżową „Veclaim”. Na potrzeby pracy autorka przeprowadziła badania ankietowe w formiekwestionariusza ankiety oraz analizę treści, które były niezbędne do weryfikacji problemu badawczego.Poddano analizie działania prowadzone przez firmę „Veclaim” w obszarze zarządzania oraz kreowaniawizerunku.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Modzelewska, Anna
dc.contributor.authorpl
Kłopocka, Agnieszka
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.contributor.reviewerpl
Modzelewska, Anna
dc.date.accessioned
2020-07-28T06:05:20Z
dc.date.available
2020-07-28T06:05:20Z
dc.date.submittedpl
2020-07-09
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-140418-247301
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240647
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
brand management, new media, social media, brand-representation, blogger
dc.subject.plpl
zarządzanie marką, nowe media, media społecznościowe, budowanie wizerunku, bloger
dc.titlepl
Zarządzanie marką na przykładzie firmy odzieżowej „Veclaim”
dc.title.alternativepl
Brand management based on clothing company „Veclaim”
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
120
Views per month
Views per city
Krakow
21
Warsaw
12
Szczecin
10
Kety
9
Wroclaw
7
Gdansk
5
Lodz
5
Katowice
4
George Town
3
Poznan
3

No access

No Thumbnail Available